AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #1 Skrevet 19. januar 2022 Har vært på tidlig ultralyd og ordinær ultralyd. Mange rundt meg har vært på 3D ultralyd senere i svangerskapet og nå vurderer jeg om jeg skal det selv. Er usikker på om jeg har behov for det og føler noen dager at jeg har veldig lyst og bare må for å ikke angre senere, mens andre dager så føler jeg ikke det er nødvendig. Har du vært på 3D ultralyd? Følte du det var litt bortkastet? Eller om du ikke var på det, angret du? Skjønner det blir litt annerledes om man får flere ultralydundersøkelser på sykehuset, for da får man jo sett barnet jevnlig. Anonymkode: 95014...9b6
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #2 Skrevet 19. januar 2022 Jeg var på 3D for 2 dager siden og jeg angrer ikke litt! Syns det var en super fin opplevelse. Er førstegangsfødende så alt relatert til baby syns jeg er super spennende og ultralyd er jo absolutt favoritten. Har sånn som deg vært på tidlig ultralyd, ordinær ultralyd og nå 3D. Syns 3D levde sykt opp til forventningene!! Anonymkode: e4285...861 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #3 Skrevet 19. januar 2022 Det er ikke noe interessant så fort barnet er født.. Da er live-versjonen bedre enn 3d-bildene 😅 Anonymkode: f9c27...c83 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #4 Skrevet 19. januar 2022 Jeg var på 3D-ultralyd i uke 27 og er veldig glad for at vi dro😍 Det er den ultralyden som har gitt mest av de vi har vært på (i uke 7, 12 og OUL). Fikk en helt my form for tilknytning til minien av å se det lille ansiktet hennes og hva hun holdt på med der inne. Det var en helt sprø og så fin opplevelse, og jeg tar stadig frem bildene bare for å se på dem:) Anonymkode: 741ec...d78 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #5 Skrevet 19. januar 2022 Etter å ha opplevd fødsel og møtt babyen min så føles ikke 3D-ultralyd så spesielt lenger, men i svangerskapet betød det ekstremt mye for meg. Vi var veldig heldige med bildene og jeg så mye på dem. Jeg tror det gjorde mye for tilknytningen mens jeg ventet på fødselen. Etter babyen kom til har jeg ikke sett på ultralydbildene, men i og med at det var spennende der og da og i mange uker etterpå så vil jeg si det var verdt pengene. Det var dessuten den eneste ultralyden mannen fikk være med på pga korona, så det gjorde det også verdt det. Anonymkode: c1e0f...eff 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #6 Skrevet 19. januar 2022 Jeg kommer til å ta 3D, det blir første barnet og noe helt spesielt og spennende 🥰 Anonymkode: cd7b0...715 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #7 Skrevet 19. januar 2022 Jeg har valgt å ikke ta 3D. Eneste grunnen til at jeg vurderte det er at jeg er engstelig og vil se at baby har det fint (skulle egentlig gjerne tatt en vanlig ultralyd bare pga det). Tenker jeg skal klare å vente til fødsel med å se ungen Og synes ærlig talt de 3D-bildene er litt ekle, de er jo på en måte CGI/genererte bilder og jeg synes det er noe rart med dem.. (har bare sett andres da, ville kanskje følt det annerledes med vår egen) Anonymkode: 2c6a1...e73
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #8 Skrevet 19. januar 2022 Tror ikke vi kommer til å ta 3D. Synes det er veldig dyrt og vi får jo se live versjonen av baby om noen måneder uansett! 😍 Anonymkode: 2235a...52e
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #9 Skrevet 19. januar 2022 Jeg ville gjerne gjøre det i første svangerskap, men måtte ha reist 6 timer for å gjøre det så det uteble. Denne gangen har jeg ikke hatt trangen i det hele tatt, som andre nevner; vi får jo live-versjonen i armene om noen mnd 😊 Er med i et par termingrupper, og syns det er litt kleint når det deles bilder fra 3D-ultralydene. Jeg skjønner at det er stas for foreldrene, men jeg ser bare klumper med noe som ligner et ansikt på 😂 Anonymkode: 6e467...53f 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #10 Skrevet 19. januar 2022 Gjorde det første gangen. Ble egentlig litt bekymret🤣, for det så ikke pent ut. Men ut kom en nydelig baby😅 Kommer ikke til å prioritere det neste gang. Anonymkode: edb9f...13b 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #11 Skrevet 19. januar 2022 Gjorde det ikke, og har ikke angret i ettertid. Anonymkode: dd194...b94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå