Gå til innhold

Er så redd og bekymret hele tiden.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg brukte alt av mine krefter i desember. For å kjøpe gaver. For å pynte til jul. For at det skulle bli koselig. Men det har vært kjipt. Det har ikke vært så veldig koselig. Gruer meg til hver eneste dag. Jeg har dårlig råd, men jeg klarer ikke å innrømme det for de jeg kjenner.

Jeg er så bekymret at jeg ligger med angstanfall hver eneste natt. Klarer ikke å sove fordi jeg er redd for å våkne. Redd for at strømmen skal forsvinne. Eller at jeg ikke skal ha råd til mat. Jeg pynta fortsatt til jul. Jeg vil jo ha de koselig. Men det blir jo bare for min egen del på en måte. For at ting skal føles normalt. Ingen kom på besøk i julen. Så ingen så det juletreet som jeg brukte 3 timer på å pynte. Føler meg som en stor idiot. Som bruker så mye krefter på noe som liksom skal glede meg. Jeg ble bare lei meg av alt. Bekymra og lei meg. 

Jeg er bare så lei meg, redd og bekymra for fremtiden at jeg ikke vet hvordan jeg skal takle å leve fremover. Sitter og drømmer om å vinne i lotto som den store idioten jeg er. Det skjer jo aldri. Hver eneste dag er en stor bekymring. Skulle på en måte ønske at jeg ikke våkna. Men samtidig må jo dette livet være noe.

Anonymkode: c7f8d...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd å snakke med psykolog eller noe? Må være veldig tøft å slite med dette alene ❣

Noe mulighet for å jobbe mer, så du får bedre råd? 

Fikk veldig vondt av å lese innlegget ditt. Håper ting blir bedre for deg snart ts . 

Anonymkode: 94700...e55

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en klem. Kan du øke inntekten din på noen måte? Eller kutte ned utgiftene? Husk at vi bor i Norge, det er hjelp å få om inntekten blir veldig lav. Start med en tur til fastlegen og forklar hvordan du har det. Skriv en liste over alt dette som du tar med. Han kan hjelpe deg med støtte fra nav om det er aktuelt. Eller om bekymringene er for store i forhold til de egentlige problemene, finnes det hjelp for det og.

Og det er IKKE bortkastet å pynte eller gjøre det hyggelig rundt seg, selv om det kun er du som ser det❤️

Anonymkode: 4dca4...686

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...