AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #1 Skrevet 18. januar 2022 Hvor kjøper dere fine jobbklær? Sett/dress til dame, kjole med matchende blazer etc Synes mange blazer og bukser sett enten er tantete, for Y2K, eller dårlig kvalitet. Noen forslag? Gjerne links, merker, nettbutikker. 😊 Anonymkode: adfcf...478
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #2 Skrevet 19. januar 2022 Hvis du ikke må ha hel dress, så synes jeg blazer og jeans er veldig fint sammen. Og blir ganske formelt stylet med pene sko eller støvletter Anonymkode: b1a0d...957
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #3 Skrevet 19. januar 2022 Filippa, Tiger, Riccovero. Er jo ikke så stor forskjell på formelt jobbantrekk 2002, 2012 og 2022. Bare bittelitt forskjellige snitt. Og litt variasjon i farger, kanskje. Med mindre man kjører safe med svart eller marineblått. Anonymkode: cff72...d1c
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #4 Skrevet 19. januar 2022 Unngå match av blazer og underdel, det er tantete uansett. Jeg synes heller ikke blazer og skjørt er pent sammen. Bruker jeg skjørt er det gjerne highwaist, med en bluse i. Et tips er å ha mer moderne snitt på buksen, noe avhengig av din kroppsfasong. For egen del foretrekker jeg smale bein og litt kortere lengde om jeg først bruker blazer, hvis ikke blir det raskt for tungt både oppe og nede. Tiger har fine etuikjoler, og er en klassiker. De har også fine, stilrene, blazere. Marlene Birger og Samsøe har mange fine bukser og bluser. Zara er også et tips for blazere, her finner du gjerne mer spennende farger og mønstre. Høyer er alltid en vinner når jeg er på jakt etter noe nytt. Pene skjerf er et must i veska. Da kan man velge bluser, kjoler og mer delikate stoffer. Men samtidig ha noe å legge over skuldrene i kalde møterom slik at man ikke alltid må ty til blazer. Personlig velger jeg å gå godt opp i prisklasse på skjerf, da det løfter hele antrekket, og er tilbehør man kan ha i flere tiår uten at det blir umoderne, eller at det ikke passer lenger. Anonymkode: d3d80...52a 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #5 Skrevet 19. januar 2022 Noen som vil dele litt inspo bilder? Profesjonelle outfits/plagg, som ikke er kjedelige. Og som dekker det som trengs. Er så lei hvit skjorte, svart/blå bukse, svart etuikjole. Noen som vet om noen fine skjorter med stretch? Har litt pupper, men er liten ellers, så må opp i skjortestørrelse for å få plass til puppene, men ser ikke fint ut når skjorten er for stor. Og stretchy topper føler jeg blir uproft, puppene blir så i fokus. Noen ideer? Så mye enklere for mannfolk å se stilige ut på jobb. Føler man som kvinne må kle seg kjedelig for å være proft kledd. Også er man så hemmet av formene, så tør ikke eksperimentere for mye. Anonymkode: adfcf...478
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå