AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #1 Skrevet 18. januar 2022 Er dette normalt? Jeg blir sur i 2 dager som oftest før jeg klarer å ikke bry meg mer. Jeg kan følge med på en serie veldig lenge og se hele og leve meg skikkelig inn i den, plutselig er den over og jeg sjekker på nettet og finner ut at den er over og at det ikke kommer flere sesonger. Flere enn meg? Anonymkode: 02e8d...406 1
Balian d'Ibelin Skrevet 18. januar 2022 #2 Skrevet 18. januar 2022 Litt merkelig å bli sur. Jeg blir ikke sur, men jeg får en merkelig følelse en slags tomhets følelse men den går som regel over i løpe av 5-10 minutter. Jeg tror det er ganske vanlig at man kan føle seg trist eller tom slik jeg gjør. men jeg tror ikke det er vanlig å bli sur, men mindre man er veldig skuffet over hvordan serien sluttet, og det er litt rart at man er sur i flere dager. 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #3 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er dette normalt? Jeg blir sur i 2 dager som oftest før jeg klarer å ikke bry meg mer. Jeg kan følge med på en serie veldig lenge og se hele og leve meg skikkelig inn i den, plutselig er den over og jeg sjekker på nettet og finner ut at den er over og at det ikke kommer flere sesonger. Flere enn meg? Anonymkode: 02e8d...406 Vet hvordan du har det. Serien min ble utsatt i ett år pga covid. Deretter ble den enda mer utsatt da en av skuespillerne fikk hjerteinfarkt. Rett etterpå får jeg vite at sesongen DELES opp i TO deler. Altså en del på vårparten og en på høsten. Anonymkode: 91eaa...a85 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #4 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er dette normalt? Jeg blir sur i 2 dager som oftest før jeg klarer å ikke bry meg mer. Jeg kan følge med på en serie veldig lenge og se hele og leve meg skikkelig inn i den, plutselig er den over og jeg sjekker på nettet og finner ut at den er over og at det ikke kommer flere sesonger. Flere enn meg? Anonymkode: 02e8d...406 Ja, livet er hardt. Anonymkode: 0d0e7...111
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #5 Skrevet 18. januar 2022 Godt jeg ikke er alene om dette 😂 Vet det er veldig rart, aner ikke hvorfor jeg reagerer som dette. Sykt kjedelig er det uansett. Ts Anonymkode: 02e8d...406
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå