Gå til innhold

Jeg blir utrolig trist og sur når en serie jeg ser på er slutt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette normalt? Jeg blir sur i 2 dager som oftest før jeg klarer å ikke bry meg mer. Jeg kan følge med på en serie veldig lenge og se hele og leve meg skikkelig inn i den, plutselig er den over og jeg sjekker på nettet og finner ut at den er over og at det ikke kommer flere sesonger. Flere enn meg?

Anonymkode: 02e8d...406

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt merkelig å bli sur.

Jeg blir ikke sur, men jeg får en merkelig følelse en slags tomhets følelse men den går som regel over i løpe av 5-10 minutter.

Jeg tror det er ganske vanlig at man kan føle seg trist eller tom slik jeg gjør. men jeg tror ikke det er vanlig å bli sur, men mindre man er veldig skuffet over hvordan serien sluttet, og det er litt rart at man er sur i flere dager.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er dette normalt? Jeg blir sur i 2 dager som oftest før jeg klarer å ikke bry meg mer. Jeg kan følge med på en serie veldig lenge og se hele og leve meg skikkelig inn i den, plutselig er den over og jeg sjekker på nettet og finner ut at den er over og at det ikke kommer flere sesonger. Flere enn meg?

Vet hvordan du har det. Serien min ble utsatt i ett år pga covid. Deretter ble den enda mer utsatt da en av  skuespillerne fikk hjerteinfarkt. Rett etterpå får jeg vite at sesongen DELES opp i TO deler. Altså en del på vårparten og en på høsten.

Anonymkode: 91eaa...a85

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja, livet er hardt. 

Anonymkode: 0d0e7...111

Skrevet

Godt jeg ikke er alene om dette 😂 Vet det er veldig rart, aner ikke hvorfor jeg reagerer som dette. Sykt kjedelig er det uansett. Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...