Gjest GreenSky Skrevet 19. oktober 2005 #1 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg er medlem av noen bokklubber, og har derfor ganske mange romaner. Men finnes det noen bokklubb uten romaner og hobbybøker? Vil ha flere faktabøker, og liker bedre å være medlem i en bokklubb enn å dra i en bokhandel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 19. oktober 2005 #2 Del Skrevet 19. oktober 2005 bokklubben har jo bla "Bokklubben Kunnskap og Kultur", det er vel en del faktabøker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2005 #3 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg var en gang medlem av en bokklubb som her Virkelighetens verden. Veldig bra dokumentarfortellinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 19. oktober 2005 #4 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg var en gang medlem av en bokklubb som her Virkelighetens verden. Veldig bra dokumentarfortellinger. ← Jeg var også medlem av den, men det er jo romaner basert på sanne historier. Den eksisterer ikke lenger som egen klubb heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 19. oktober 2005 #5 Del Skrevet 19. oktober 2005 Boklubbene Nye Bøker og Kunnskap og kultur er knallfine klubber.Her får du en fin bukett av nye bøker,fagbøker,temabøker m.m.Anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå