Gå til innhold

«Online psychics» – har de alltid rett? (Gjerne spå meg her)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Brukte denne siden her: 

https://www.higgypop.com/games/ask-a-psychic/
og stilte tre spørsmål angående en viktig sak for meg. Var bare negative svar. Har prøvd før og, én gang ble det sagt jeg kunne ta selvmord. 
Hvor sannsynlig er det at de som sitter bak er mennesker og sier sant? 

2. Noen her som kan spå meg? Gjelder nevnte viktige sak, eierskap. 

Anonymkode: ff54c...113

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Brukte denne siden her: 

https://www.higgypop.com/games/ask-a-psychic/
og stilte tre spørsmål angående en viktig sak for meg. Var bare negative svar. Har prøvd før og, én gang ble det sagt jeg kunne ta selvmord. 
Hvor sannsynlig er det at de som sitter bak er mennesker og sier sant? 

2. Noen her som kan spå meg? Gjelder nevnte viktige sak, eierskap. 

1. Det er automatiske svar du får. Ingen troverdighet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Lawyam said:

1. Det er automatiske svar du får. Ingen troverdighet.

Hvordan vet man at det er automatiske svar? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest The High Priestess
AnonymBruker skrev (På 19.1.2022 den 2.22):

Hvordan vet man at det er automatiske svar? 

Fordi det er en robot som svarer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt vanskelig. Jeg spurte om det ble krig? Ja var svaret. Jeg spurte om samboeren kom til å miste jobben fire ganger og alle fire gangene fikk jeg ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva får dere til å tro at klarsynte ikke har andre ting å gjøre enn å sitte ved en pc og lese eposter og svare på dem døgnet rundt? Dere tror oppriktig at i løpet av 20 sekund skal folk klare å åpne en epost, lese den og se på noe, og svare og sende et svar og at de skal orke å gjøre dette - og at det eventuelt skulle vært riktig svar dere fikk i tillegg? Gratis? Til tusener av mennesker over hele verden hver dag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Lawyam said:

Hva får dere til å tro at klarsynte ikke har andre ting å gjøre enn å sitte ved en pc og lese eposter og svare på dem døgnet rundt? Dere tror oppriktig at i løpet av 20 sekund skal folk klare å åpne en epost, lese den og se på noe, og svare og sende et svar og at de skal orke å gjøre dette - og at det eventuelt skulle vært riktig svar dere fikk i tillegg? Gratis? Til tusener av mennesker over hele verden hver dag? 

Jammen?!

Ask a psychic three questions for free. If you need a yes or no answer to a question about your life, then here's your chance to ask a live clairvoyant - a helpful and precise alternative to a normal psychic reading.

You can speak in realtime with one of our psychic mediums.

Hvorfor skriver de det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spurte om jeg var mann med kuk i panna, ja var svaret.. så.. jeg bør vel snakke med en god plastisk kirurg og urolog da, samt ekspert på tvekjønnhet. 

Anonymkode: 5576f...74b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jammen?!

Hvorfor skriver de det da?

3 spørsmål i løpet av 20 sek?  Dette er en reklameside med linker og annonser til andre sider og til spåere. For å deles rundt. 

Veldig mange gjør det samme. Automatisk trukne kort hvor beskrivelsene kommer frem er jo også roboter. Apper for spådom. Desverre er det slik at mange mener slikt stemmer fordi de klarer å lese et eller annet ut av kortforklaringene som gir mening for dem, og hvis det ikke gir mening trekkes det nye kort til det gir en mening. Nå kan alle spå, vet dere.... Hvem forteller dere det? Annonseringssteder, forfattere og de som skal selge kort eller kurs eller som vil lokke noen til sine tjenester. Dere biter på, men det må være en deilig følelse å tro og mene at det finnes klarsynte som er så godhjertede at de jobber 24/7 uten pause og inntekt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (21 timer siden):

Vet ikke hvor mye det hadde hjulpet om en "klarsynt" svarte kontra en robot.

Du kan like gjerne trille en terning, TS. Si at oddetall er nei og partall er ja. Like nyttig.

Anonymkode: efe80...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde dette for moro. jeg tror på klarsyn og sikt, men hvorfor i alle dager fikk jeg ikke svar?? Ingen ja eller nei. Stilte enkle spørsmål. 

ville jo likt bedre å fått ja eller nei 

Anonymkode: 1f548...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det bare er en automatisk svarer, hvorfor ingen ja eller nei?  Andre har jo fått svar.... 

Anonymkode: 1f548...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...