Gå til innhold

Hvordan gå fram/spørre om å bli ff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kvinne, og har lyst til å ha en elsker (for ordens skyld, jeg er singel)/ff, eller hva man nå kaller det… Inne på kg virker det som alle har det hele tiden, men hvordan går dere fram når dere skal spørre noen?

Jeg har en jeg har hatt sex med tidligere som jeg kunne tenkt meg å spørre, jeg vet iallfall at vi er kompatible når det gjelder sex (=trygt å vite), og jeg klarer ikke ligge med «hvem som helst», så han her er altså en jeg vet jeg hadde seksuell kjemi og tiltrekning med… Men hvordan går man fram? Det er vel ikke sikkert at en mann synes det er smigrende eller noe han har lyst til om en dame spør om de skal ligge sammen? Fallhøyden er litt stor, jeg føler dessverre det fortsatt er mer «greit» om det er mannen som tar insj til sex enn kvinnen…

Hvordan har dere andre møtt og blitt enige med deres elskere/ff’s?

Jeg er forresten 33, han er sju år eldre.

Anonymkode: 57d68...e52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke noe man spør om, men noe som naturlig skjer når man har hatt jevnlig sex en periode. Det kan jo være greit å være enig om spilleregler

• Liker 1
Skrevet

Jeg begynte med noe sånt som at jeg ikke er klar for å være i et forhold, men likte å ha sex med deg så lurte på om du kunne tenke deg en ordning der vi treffes for sex fremover?

Det funket fint med de to ff jeg har hatt😊

Anonymkode: 99600...e45

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker said:

jeg føler dessverre det fortsatt er mer «greit» om det er mannen som tar insj til sex enn kvinnen

Vet ikke hvilken planet du lever på, men det er da ærlig talt motsatt 😅

Anonymkode: 38938...d75

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er vel ikke sikkert at en mann synes det er smigrende eller noe han har lyst til om en dame spør om de skal ligge sammen?

Jo. Det er egentlig det samme hvordan du spør - det vil være smigrende, og han vil garantert vurdere det

• Liker 2
Skrevet

Må du spørre?? Inviter han på lunsj til lørdag. Send en melding og si at du har lyst til å spise lunsj med han. Da skjønner han sikkert at du mener at du vil knulle med han. Knull i vei…..👏

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Vet ikke hvilken planet du lever på, men det er da ærlig talt motsatt 😅

Anonymkode: 38938...d75

Takk for svar alle! Haha, tror jo jeg lever på denne planeten da, men føler virkelig det jeg skrev - men har vel vokst opp med skam og sånt rundt sex, som sikkert dessverre har påvirket meg (kvinner skal ikke ta insj, osv).

BeLeven skrev (2 timer siden):

Jo. Det er egentlig det samme hvordan du spør - det vil være smigrende, og han vil garantert vurdere det

Takk, godt å høre, er jo redd for at det skal bli sett på som uvelkomment, evt påtrengende🙈

Bos43 skrev (20 minutter siden):

Må du spørre?? Inviter han på lunsj til lørdag. Send en melding og si at du har lyst til å spise lunsj med han. Da skjønner han sikkert at du mener at du vil knulle med han. Knull i vei…..👏

Jeg må nok legge det fram på et vis før vi evt møtes, ja. Men takk for forslag!

hilsen TS 

Gjest Alterego666
Skrevet

Det er vel bare å spørre? Siden dere begge vet at dere er kompatible så bør det gå bra dersom han er på jakt etter det samme.

Dersom du leter etter ord, så er vel Netflix og chill det nye universelle kodeordet for pulings?

Skrevet

Dette er det bedre du som  dame lufter enn det er jeg som mann som må ta. Sjansen er bedre for et treff også. 

Skrevet

Jeg hadde likt en direkte forespørsel, der du sier at du ønsker å møte noen fast for sex.  Å drive å forføre ham blir bare tull, med ukjent motiv og forventninger.  En FF må ikke være for kaldt og businessaktig heller, men det er helt ok å klargjøre intensjonen. 

Anonymkode: 9c8fe...a33

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg er kvinne, og har lyst til å ha en elsker (for ordens skyld, jeg er singel)/ff, eller hva man nå kaller det… Inne på kg virker det som alle har det hele tiden, men hvordan går dere fram når dere skal spørre noen?

Jeg har nok prøvd å komme til køys med han først før du spør. Den samtalen passer best i aftercare, når dere begge kjenner at orgasmen sitrer i kroppen fremdeles. Altså, det er et ferskvare-spørsmål😅 kanksje du fanger opp noen tips her under?

Siden vi er blitt så gode venner, passer så innmari godt seksuelt sammen. Kunne du tenke deg at vi kunne videreutvikle oss som faste elskere? Jeg har så lyst til å prøve nye spennende ting sammen med deg, for du er en fantastisk god elsker og gir meg så mye nytelse og glede. Jeg tenker at vi kan holde forholdet hemmelig, og at vi er trofaste med hverandre. Jeg vil kun ha deg, og vi begge har behov for nytelse. Hvordan kan vi utvikle oss til å maksimere nytelsen, har du noen ideer? hva sier du til ei slik ordning?

Ikke sikkert denne passer til dere da, men poenget er at du fremstiller han på en god måte, og at du har et håp at det skal skje det du vil... da er det så mye lettere å si ja. Ikke bruk ord som FF, knullekompis, pulevenn... "fast elsker" høres så mye mere koselig ut synes jeg. Jeg krysser iallfall fingrene på at du får dine drømmer oppfylt🧡🙏

Endret av Bamseklemmer
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg har en jeg har hatt sex med tidligere som jeg kunne tenkt meg å spørre, jeg vet iallfall at vi er kompatible når det gjelder sex (=trygt å vite), og jeg klarer ikke ligge med «hvem som helst», så han her er altså en jeg vet jeg hadde seksuell kjemi og tiltrekning med… Men hvordan går man fram? Det er vel ikke sikkert at en mann synes det er smigrende eller noe han har lyst til om en dame spør om de skal ligge sammen? Fallhøyden er litt stor, jeg føler dessverre det fortsatt er mer «greit» om det er mannen som tar insj til sex enn kvinnen…

Hvordan har dere andre møtt og blitt enige med deres elskere/ff’s?

Jeg er forresten 33, han er sju år eldre.

Det høres så utrolig turn off snusfornuftig ut, som en slags forretningsavtale.

Anonymkode: 669fa...2d0

• Liker 2
Skrevet

For et nitrist liv folk har nå for tiden.

Anonymkode: 8ecf9...ab2

• Liker 1
Skrevet
Alterego666 skrev (22 timer siden):

Det er vel bare å spørre? Siden dere begge vet at dere er kompatible så bør det gå bra dersom han er på jakt etter det samme.

Dersom du leter etter ord, så er vel Netflix og chill det nye universelle kodeordet for pulings?

Ja - det er vel bare å spørre. Allikevel synes jeg det er skummelt, derfor jeg laget innlegget her. Haha, Netflix og chill ja, vet ikke engang om han vet hva det betyr, jeg gjorde det ikke selv heller inntil for en tid tilbake😅

Hr. Aktiv skrev (21 timer siden):

Dette er det bedre du som  dame lufter enn det er jeg som mann som må ta. Sjansen er bedre for et treff også. 

Godt å høre deg si det, at det ikke nødvendigvis er negativt at jeg som dame tar det opp!

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg hadde likt en direkte forespørsel, der du sier at du ønsker å møte noen fast for sex.  Å drive å forføre ham blir bare tull, med ukjent motiv og forventninger.  En FF må ikke være for kaldt og businessaktig heller, men det er helt ok å klargjøre intensjonen. 

Anonymkode: 9c8fe...a33

Jeg tenker ihvertfall at akkurat her så er en direkte forespørsel mest egnet, det forføringsopplegget vil han neppe være interessert i, at han faktisk vil sette mer pris på en direkte forespørsel. Det betyr ikke nødvendigvis at det blir kaldt og businessaktig allikevel, det var ihvertfall ikke det tidligere, selv om selve forespørselen kanskje var noe "rett på sak" også den gangen.

Bamseklemmer skrev (21 timer siden):

Jeg har nok prøvd å komme til køys med han først før du spør. Den samtalen passer best i aftercare, når dere begge kjenner at orgasmen sitrer i kroppen fremdeles. Altså, det er et ferskvare-spørsmål😅 kanksje du fanger opp noen tips her under?

Siden vi er blitt så gode venner, passer så innmari godt seksuelt sammen. Kunne du tenke deg at vi kunne videreutvikle oss som faste elskere? Jeg har så lyst til å prøve nye spennende ting sammen med deg, for du er en fantastisk god elsker og gir meg så mye nytelse og glede. Jeg tenker at vi kan holde forholdet hemmelig, og at vi er trofaste med hverandre. Jeg vil kun ha deg, og vi begge har behov for nytelse. Hvordan kan vi utvikle oss til å maksimere nytelsen, har du noen ideer? hva sier du til ei slik ordning?

Ikke sikkert denne passer til dere da, men poenget er at du fremstiller han på en god måte, og at du har et håp at det skal skje det du vil... da er det så mye lettere å si ja. Ikke bruk ord som FF, knullekompis, pulevenn... "fast elsker" høres så mye mere koselig ut synes jeg. Jeg krysser iallfall fingrene på at du får dine drømmer oppfylt🧡🙏

Takk for råd, jeg tror bare ikke jeg får kommet til køys med han på forhånd. Ellers er jeg enig med deg i at "fast elsker" er et mye hyggeligere ord.

Det høres så utrolig turn off snusfornuftig ut, som en slags forretningsavtale.

Anonymkode: 669fa...2d0

Tja, gjør det? Inntrykket mitt er at folk holder på slik hele tiden, så hvorfor ikke jeg? Om det kan gi oss begge sex og det som følger med i den stunden vi har sammen, og så går vi begge tilbake til våre egne liv innimellom evt møter? For meg virker det som om det er slik folk holder på, og jeg ser ikke lenger hvorfor jeg skal sitte på gjerdet når jeg savner sex og nærhet? 

For et nitrist liv folk har nå for tiden.

Anonymkode: 8ecf9...ab2

Ja, jeg er enig - mitt liv har vært ganske nitrist en god stund, og jeg har lenge undertrykket mange egne behov. At jeg nå "våkner opp" litt og ser at det kan være mulig å endre litt på det, akkurat det ser jeg ikke på som nitrist. Kanskje det vil gjøre meg godt, og forhåpentlig også denne fyren. Så det er virkelig et forsøk på å tilføre noe godt inn et liv (eller kanskje to?). Uten at noen av oss er så veldig tilgjengelige for noe mer, men det trenger ikke være nitrist/dårlig av den grunn.

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja - det er vel bare å spørre. Allikevel synes jeg det er skummelt, derfor jeg laget innlegget her. Haha, Netflix og chill ja, vet ikke engang om han vet hva det betyr, jeg gjorde det ikke selv heller inntil for en tid tilbake😅

Selv er jeg en fan av pulings. Liten sjanse for misforståelser.😉

Lykke til!🤗

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...