AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #41 Del Skrevet 23. januar 2022 hvordan kan noen egentlig påstå at NRK tv liksom er "gratis" å følge med på?? er folk tydeligvis så uvitende, så de veit ikke hvor mye de faktisk betaler over skatteseddelen? Anonymkode: c5ac6...e07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #42 Del Skrevet 23. januar 2022 31 minutter siden, AnonymBruker said: hvordan kan noen egentlig påstå at NRK tv liksom er "gratis" å følge med på?? er folk tydeligvis så uvitende, så de veit ikke hvor mye de faktisk betaler over skatteseddelen? Anonymkode: c5ac6...e07 Du tar det for bokstavelig. Følger man din logikk kan man like godt si at ingenting er gratis og at ordet er helt meningsløst, siden det alltid er en slags indirekte pris å betale. Anonymkode: 4e6ec...303 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #43 Del Skrevet 23. januar 2022 Betaler 1100 ca for nett og tv. Prisen har gått opp.. Betalte 550 i ett år, kampanje pga. konkurranse. Fikk tilbud av annet selskap, så prisen ble matchet. Ser at Strim tilbyr det jeg ønsker av vanlige kanaler... så vi får se. Må sjekke ut mer hva de tilbyr av strømming. Helt hinsides priser synes jeg. Tenker at bare nett er ganske dyrt og, sånn sett har det vært kjekt å få tvkanaler i tillegg. Anonymkode: 42c0b...979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #44 Del Skrevet 23. januar 2022 Har Altibox, litt over 800 i måneden for nett og standard tv pakke. Fikk tilbud mot å binde meg for et år. Da kan du velge noe ekstra inkludert feks. Hbo og Viaplay. Eller andre kanaler. Får dekket internett delen gjennom jobben. Har i tillegg Netflix og Disney pluss. Er vel ca. 220 til sammen. Skal droppe Disney plus igjen når ungene er lei. Lurer på å kutte hele tv biten. Ser aldr på tv. Da får jeg dekket alt internett gjennom jobben og kan ha Netflix i tillegg. Men er jo kjekt å kunne veksle litt med hbo osv innimellom. Anonymkode: 710b6...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #45 Del Skrevet 23. januar 2022 Prøver å betale minst mulig, så internett er med i leien og netflix betales bare med gavekort jeg får i brusdager osv (bruker det ikke så mye). Ellers har jeg discovery+ som er 79kr i måneden. Anonymkode: 48ff8...dab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå