AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #21 Del Skrevet 19. januar 2022 Betaler i underkant av 379 kr for Telia 750/25 Mbps via Borettslaget. Tror det blir fiberkabel hele veien snart også (noe som er på tide). Abonnementet inkl. HBO Max. I tillegg har jeg valgt C More (inkl. også TV 2 Play) og Paramount+ hos Telia. Det eneste abo jeg kjører utenom er Discovery+. Anonymkode: 6c54d...407 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 19. januar 2022 #22 Del Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Fikk litt sjokk når jeg oppdaget i nettbanken nå at vi betaler nesten 1600 kr for Internett og tv. I tillegg betaler vi for Viaplay, Disney pluss, sumo osv… så bruker hvertfall 2000 kr i mnd på tv og Internett , syns det var helt sykt! hva betaler dere andre ? Anonymkode: 080b9...c52 Jøje meg, bor i borettslag og denne månedens regning fra Altibox var på 1.005 kr. Og for den prisen så har vi TV som blant annet innbefatter Viasport, Eurosport med mere. Vi har fibertilknyttet internett og vi har IP telefoni. Så jeg må si jeg syntes regningen din hørtes veldig dyr ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #23 Del Skrevet 19. januar 2022 8 minutter siden, Kjetil E said: Jøje meg, bor i borettslag og denne månedens regning fra Altibox var på 1.005 kr. Og for den prisen så har vi TV som blant annet innbefatter Viasport, Eurosport med mere. Vi har fibertilknyttet internett og vi har IP telefoni. Så jeg må si jeg syntes regningen din hørtes veldig dyr ut. Du kan ikke sammenligne borettslag og enebolig. I borettslag får dere helt andre avtaler enn man kan få som enkeltperson. Anonymkode: 4e6ec...303 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 19. januar 2022 #24 Del Skrevet 19. januar 2022 Betaler 1300,- for tv/nett. Skal si opp tv når en bindingstid er ute i mars, og da ender jeg vel på rundt 7-800,- for nett. Har nesten alt avde store strømmetjenestene. Har tenkt å si opp Discovery, Viaplay, tv2 Play og slt annet som er med i Strim og abonnere på det i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #25 Del Skrevet 19. januar 2022 19 hours ago, AnonymBruker said: Fikk litt sjokk når jeg oppdaget i nettbanken nå at vi betaler nesten 1600 kr for Internett og tv. I tillegg betaler vi for Viaplay, Disney pluss, sumo osv… så bruker hvertfall 2000 kr i mnd på tv og Internett , syns det var helt sykt! hva betaler dere andre ? Anonymkode: 080b9...c52 699,- i mnd. Et års tilbud fra telenor om jeg installerte fiber fra dem, går opp til litt over 1200,- om jeg ønsker å beholde "tv-boksen" etter året er omme. Da har jeg også 350/350 internettlinje i pakka. Til vanlig pleier jeg bare å ha internett, og ser heller på streamingtjenester, men med løsningen jeg fikk nå så kan jeg bytte litt rundt på poeng og få en av strømmetjenestene jeg normalt betaler for "gratis". Så alt i alt et ok tilbud, selv om det kun er for et år. Når året er omme tenker jeg den andre fiberleverandøren som kan har lagt opp linje inn til huset kommer med et godt tilbud (de har allerede prøvd seg, men nå er jeg bundet til telenor). Anonymkode: e08a6...d25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 19. januar 2022 #26 Del Skrevet 19. januar 2022 Har tv og internett igjennom borettslaget, aner ikke hvor mye det er men tipper 600 kr? jeg bruker ikke tv kanalene. Jeg bruker TV poengene på viaplay. så har jeg hbomax til 49 kr mnd. spotify til 119. spleiser på tv2 sumo med mamma til 42. låner mamma sin discovery+ og en kamerat sin Disney+ pr nå har jeg gratis paramount+ pga telenor sitt tv2 bråk. innimellom bestiller jeg netflix en mnd eller 2. men det er ikke noe jeg gidder hele året. begynte å boikotte dem når den cuties filmen ble bagatellisert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #27 Del Skrevet 19. januar 2022 100 kroner for Internett (innbakt i husleie i borettslag) og 100 kroner (eller noe slikt) for Netflix. Innimellom koster jeg på meg HBO og Amazon Prime også. Sykt hvor mye mange som betaler vilt mye for nett og TV. Anonymkode: 29021...1f5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #28 Del Skrevet 19. januar 2022 Betaler 1100 kr for tv/internett. Så kommer noen strømmetjenester i tillegg, men pleier ikke å ha mer enn to stykker aktive per måned. Jobben tar 700 kr av regninga, så det blir ikke så ille til slutt Anonymkode: 7a141...b69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #29 Del Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Nei, har alt av faste utgifter på autogiro, og har god økonomi , så aldri tenkt over det… MEN spørsmålet mitt var ikke hvorfor jeg ikke visste prisen, spørsmålet var hva andre betaler i mnd for tv og Internett? Anonymkode: 080b9...c52 Betaler 750 kr for internett. Det er litt rart å ikke ha oversikt selv om dere har god økonomi. Vi har også god økonomi, men likevel full oversikt. Anonymkode: 6318b...a86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bundaberg Skrevet 19. januar 2022 #30 Del Skrevet 19. januar 2022 200kr internett + 129kr Viaplay = 329,00 per måned. Ingen TV her i huset. Eter to til tre måneder avslutter jeg Viaplay og bytter over til ny streamingtjeneste som Netflix f.eks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #31 Del Skrevet 19. januar 2022 178 for Internett gjennom sameiet (som jobben betaler). 478kr/år for Discovery+ Byttelåner D+ med venninna mi sin Tv2 play. Så ca 217kr per mnd, hvor jeg betaler 39kr selv... Anonymkode: dd1cc...577 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jr.Garcon Skrevet 20. januar 2022 #32 Del Skrevet 20. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 18.1.2022 den 22.25): Fikk litt sjokk når jeg oppdaget i nettbanken nå at vi betaler nesten 1600 kr for Internett og tv. I tillegg betaler vi for Viaplay, Disney pluss, sumo osv… så bruker hvertfall 2000 kr i mnd på tv og Internett , syns det var helt sykt! hva betaler dere andre ? Anonymkode: 080b9...c52 Helt sykt dyrt, men det er jo helt drøyt at du har alt det uten å ha reflektert et sekund over prisen 🙈 Rett over 600 kr totalt i måneden her. Det er så uaktuelt å bruke 20,000 + i året på sånne ting så jeg får ikke sagt det Endret 20. januar 2022 av Jr.Garcon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 20. januar 2022 #33 Del Skrevet 20. januar 2022 14 hours ago, AnonymBruker said: Et års tilbud fra telenor om jeg installerte fiber fra dem, går opp til litt over 1200,- om jeg ønsker å beholde "tv-boksen" etter året er omme. Da har jeg også 350/350 internettlinje i pakka. Anonymkode: e08a6...d25 Akkurat dette irriterer meg litt. Snakket nylig med en selger fra Altibox om dette, og han la ut om hvor fantastisk det var med 300/300. Det han imidlertid ikke kunne svare på, var hva i all verden man skal med dette. Netflix er helt klart den beste strømmetjenesten kvalitetsmessig, og på det aller meste bruker de ca. 15 Mbit. Alle de andre er betydelig gjerrigere på båndbredden enn dette (jfr. alle klagene på bildekvaliteten i siste sesong av GoT). Hva annet trenger man sånne ekstreme linjer til? Spill? Nei, der er det latens som er utfordringen, datamengdene er små. Ved installasjon av spill er flaskehalsen PSN, og lignende, ikke linja di. Kanskje hvis man har ti barn, og alle i familien skal se hver sin film samtidig. Eller kanskje man har en rad med servere i kjelleren, hva vet jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #34 Del Skrevet 20. januar 2022 Første året forhandlet vi oss til en avtale om å betale 550kr/mnd. for TV og internett. Nå på andre året betaler vi 700kr/mnd. Hadde tenkt å droppe lineær-TV og kun ha internett og streaming, men kun internett kostet visst 700, så da ble det bare slik. Går flere dager i uken uten at TV-en blir skrudd på, men internett er vi avhengig av. Har Altibox. Anonymkode: 067e6...46f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 20. januar 2022 #35 Del Skrevet 20. januar 2022 Noen som klarer å finne informasjon om hvor mye man blir skattlagt for NRK i år? Jeg klarer ikke å finne noe informasjon etter 2019... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #36 Del Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 18.1.2022 den 22.25): Fikk litt sjokk når jeg oppdaget i nettbanken nå at vi betaler nesten 1600 kr for Internett og tv. I tillegg betaler vi for Viaplay, Disney pluss, sumo osv… så bruker hvertfall 2000 kr i mnd på tv og Internett , syns det var helt sykt! hva betaler dere andre ? Anonymkode: 080b9...c52 Det er altfor mye! Jeg betaler 299 for internettet (fiber), og 399 for telia (innbakt i husleien, borettslags). Men jeg har kun telia pga det er i husleien. I årene før jeg flytta inn her, hadde jeg ikke tv-abonnement. Da gikk det i Viaplay og/eller Netflix. Nå betaler jeg årlig på disney +, og av og til for Netflix. Jeg sier opp Netflix etter hver innbetaling. Og betaler igjen når jeg vil se noe der. Har det med andre kanskje 7 av 12 mnd i året. Anonymkode: e8de0...80a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #37 Del Skrevet 20. januar 2022 Vi betaler 520 kr mnd for fiber (internett og tv) gjennom sameiet. Anonymkode: 814da...863 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #38 Del Skrevet 20. januar 2022 Alle disse tjenestene er lik i pris for de fleste, netflix, viaplay, disney osv.. Det som kanskje kan gi avvik er n\om man har allente osv hvor for eksempel viaplay er inkludert, samt hvilken pakke man har på kanalene sine osv.. Men ja, og i tillegg TS så betaler du vel kringkastisnavgift.. den må du ikke glemme.. Anonymkode: 772ee...574 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #39 Del Skrevet 20. januar 2022 45 minutter siden, Okapi said: Hva annet trenger man sånne ekstreme linjer til? Spill? Nei, der er det latens som er utfordringen, datamengdene er små. Ved installasjon av spill er flaskehalsen PSN, og lignende, ikke linja di. Kanskje hvis man har ti barn, og alle i familien skal se hver sin film samtidig. Eller kanskje man har en rad med servere i kjelleren, hva vet jeg. Hjemmekontor hvor man hele tiden laster opp og ned store mengder. Anonymkode: fd756...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A-hunter Skrevet 20. januar 2022 #40 Del Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 18.1.2022 den 23.07): Nrk nett-tv er gratis Javel...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå