Gå til innhold

Virkelig så dyrt med tv og Internett??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk litt sjokk når jeg oppdaget i nettbanken nå at vi betaler nesten 1600 kr for Internett og tv. I tillegg betaler vi for Viaplay, Disney pluss, sumo osv… så bruker hvertfall 2000 kr i mnd på tv og Internett , syns det var helt sykt! 

hva betaler dere andre ? 

Anonymkode: 080b9...c52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er det mulig å betale for tjenester uten å vite hvor mye? 

• Liker 17
Skrevet

Hvorfor visste du ikke dette?

Tv kanaler har vi ikke, savner det ikke i det hele tatt.

Internett koster 800 kr i mnd, men det betaler jobben. Står da kun igjen med netflix og disney+ :)

Anonymkode: 987f5...6c6

• Liker 4
Skrevet

Jeg betaler 499,- i mnd inkl. i fellesutgiftene.

Anonymkode: 82082...2e6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Fikk litt sjokk når jeg oppdaget i nettbanken nå at vi betaler nesten 1600 kr for Internett og tv. I tillegg betaler vi for Viaplay, Disney pluss, sumo osv… så bruker hvertfall 2000 kr i mnd på tv og Internett , syns det var helt sykt! 

hva betaler dere andre ? 

Jeg betaler 1200 for tv internett mobil og 7 streaming tjenester

• Liker 3
Skrevet

Nei, har alt av faste utgifter på autogiro, og har god økonomi , så aldri tenkt over det… MEN spørsmålet mitt var ikke hvorfor jeg ikke visste prisen, spørsmålet var hva andre betaler i mnd for tv og Internett? 

Skrevet

Altibox med fotball å dill. Nettlinje. Viaplay Netflix Disney å tv2. En mengde tunere å dritt. 4000 i måneden. 🙈🙈🙈🙈

Skrevet

Vi har ikke tv-abonnement. Betaler 700 for Internett, også har vi Netflix og disney+. Nrk nett-tv er gratis. 

Anonymkode: 74dab...d64

• Liker 2
Skrevet
norw skrev (48 minutter siden):

Hvordan er det mulig å betale for tjenester uten å vite hvor mye? 

Velstandsnorge.

Anonymkode: d0f8d...ae0

• Liker 2
Skrevet

Betaler 800 kroner for internett og TV - standardkanaler.

I tillegg Viaplay, Netflix, TV2 Sumo og HBO Nordic

• Liker 2
Skrevet

Betalte rundt 500 kr for tv/internett i enebolig

Betaler 299 for tv/internett i borettslag

I tillegg kommer Netflix, TV2Play etc, HBO er inkludert i tv pakken jeg har. 

Anonymkode: 8c88e...63d

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nrk nett-tv er gratis. 

Ja, men du betaler for nrk via skatteseddelen.

Anonymkode: 704a8...511

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en liten sekundærbolig der grunnpakke på nett eg tv er inkludert. Så jeg vet ikke hvor mye av fellesutgiftene som går til det. Hjemme betaler jeg 530 kr i mnd til fiberselskapet. Det er minste pakke, men litt billigere enn telenor sin adsl som jeg hadde før - og 10 ganger så god kapasitet. Jeg har ikke noen streamingtjenester utenom de jeg kan jonglere med hos Telia.

Anonymkode: 369c7...bf3

Skrevet

800 for Internett/tv. I tillegg betaler jeg for Apple tv, Disney plus, hbo Max og Netflix. 

Anonymkode: 6894f...01f

Skrevet

1200 for fiber og tv med normal kanalpakke. Eneste valgmulighet for fiber der vi bor. Er poengsystem i pakken så man kan rotere med netflix, hbo etc og vanlige kanaler.

Anonymkode: fd756...120

Skrevet

Kan være jeg bommer med noen tiere her og der, men jeg tror tallene er omtrent riktige.

• Telenor fibernett 719
  • Netflix 159
  • Spotify 119
  • HBO Max 45

Blir en drøy tusenlapp til sammen altså. Nå kan det være jeg etterhvert kutter en eller flere av tjenestene, fort en kortere eller lengre periode, og har sporadisk vært innom Viaplay, Disney, Prime, PSN og Switch Online, så hender totalsummen er noe høyere. Å ha ALLE tjenestene samtidig slår meg som ganske tullete, da du nesten garantert ikke bruker mer enn et par av dem og gangen, med mindre du sitter foran TVen døgnet rundt.

Tradisjonelle kanaler og lineær TV har jeg aldri betalt for og ser ikke helt poenget med, men kanskje jeg hadde følt det annerledes om jeg var interessert i sport og kjendiser.

• Liker 1
Skrevet

879 for internett. Har ikke TV-pakke fordi jeg har strømmetjenester. Har ikke hatt TV på over 4 år. Strømmetjenester deles med andre så vi betaler hver vår og deler innlogging.

Anonymkode: 015d7...377

Skrevet

I fjor før jeg tok noen grep betalte jeg 1000 for Internett og nesten 600 for tvkanaler. Nå har jeg flyttet og har Internett inkludert i leia, sagt opp kanalene og har bare strømmetjenester for 500 tilsammen. 

Anonymkode: e2943...2a1

Skrevet

Spørs vel hvor stor kanalpakke osv man skal ha? Betaler litt under 800 i Internett her, og ser TV med Apple TV. Betaler vel 129 i mnd for viaplay.

Skrevet

Vi har internett og tv i husleia, har ikke sett noen spesifikasjon på hvor mye det utgjør. Betalte ca 800 i kvartalet for internett før det ble inkludert. HBO og Viaplay kan velges gratis via poeng i pakken vi har. Det hender jeg tar en mnd på Netflix en måned her og der når det er noe spesielt jeg vil se. Men har ingenting fast utenom det vi har inkludert i husleien. At noen får sjokk når de ser i nettbanken hva de betaler, forstår jeg ikke. Man ser jo prisen når man bestiller et abonnement.

Anonymkode: d708c...887

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...