AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #1 Skrevet 18. januar 2022 Har holdt på i flere timer nå. Er så lei og holder på å bli sprø, orker ikke bysse mer. Er det greit at hun gråter i sengen så lenge hun ikke er alene? Anonymkode: e949b...e73
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #2 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har holdt på i flere timer nå. Er så lei og holder på å bli sprø, orker ikke bysse mer. Er det greit at hun gråter i sengen så lenge hun ikke er alene? Anonymkode: e949b...e73 Støykansrllerende øretelefoner. Ellers, så lenge du er der, kanskje med en hånd på kroppen hennes og kosing med en finger, så går det helt fint ja. Anonymkode: 5a9b3...63b 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #3 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har holdt på i flere timer nå. Er så lei og holder på å bli sprø, orker ikke bysse mer. Er det greit at hun gråter i sengen så lenge hun ikke er alene? Anonymkode: e949b...e73 Hvor gammel er hun? Er hun veldig liten, tenker jeg du kan ha henne inntil deg. Hun trenger nærhet, men hun har ikke vondt av å ikke bli bysset. Hvis hun er litt større (nærmere/rundt ett år), tenker jeg hun kan ligge i sengen sin og så kan du holde henne i hånden, stryke litt på henne, synge osv. Ikke at jeg har noen fasit, men det er nå min mening. Uansett, jeg tenker at det absolutt ikke er nødvendig å bysse henne. Anonymkode: 944b5...3be
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #4 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor gammel er hun? Er hun veldig liten, tenker jeg du kan ha henne inntil deg. Hun trenger nærhet, men hun har ikke vondt av å ikke bli bysset. Hvis hun er litt større (nærmere/rundt ett år), tenker jeg hun kan ligge i sengen sin og så kan du holde henne i hånden, stryke litt på henne, synge osv. Ikke at jeg har noen fasit, men det er nå min mening. Uansett, jeg tenker at det absolutt ikke er nødvendig å bysse henne. Anonymkode: 944b5...3be Altså, nær deg som at dere kan ligge i din seng. Da får du slappet av i armene. Anonymkode: 944b5...3be
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #5 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Støykansrllerende øretelefoner. Ellers, så lenge du er der, kanskje med en hånd på kroppen hennes og kosing med en finger, så går det helt fint ja. Anonymkode: 5a9b3...63b Hun sovna så lett tidligere i kveld, sov en time-halvannen og så vært våken med hyling og styr i 2-3 timer. Mest vant til å sovne på oss men det går ikke lenger. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor gammel er hun? Er hun veldig liten, tenker jeg du kan ha henne inntil deg. Hun trenger nærhet, men hun har ikke vondt av å ikke bli bysset. Hvis hun er litt større (nærmere/rundt ett år), tenker jeg hun kan ligge i sengen sin og så kan du holde henne i hånden, stryke litt på henne, synge osv. Ikke at jeg har noen fasit, men det er nå min mening. Uansett, jeg tenker at det absolutt ikke er nødvendig å bysse henne. Anonymkode: 944b5...3be Hun er 10mnd. Hun må som oftest sovne i fanget men noen ganger tar det så lang tid og hun vil helst herje og klype, da orker jeg ikke holde henne etter en stund så legger henne i sengen. Men da reiser hun seg bare for å stå og sutre. Blir så sliten og frustrert av det her Anonymkode: e949b...e73 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #6 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har holdt på i flere timer nå. Er så lei og holder på å bli sprø, orker ikke bysse mer. Er det greit at hun gråter i sengen så lenge hun ikke er alene? Anonymkode: e949b...e73 Legg henne trygt og få deg litt pause, så kan du prøve igjen☺️ Anonymkode: d3d23...e49
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #7 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Legg henne trygt og få deg litt pause, så kan du prøve igjen☺️ Anonymkode: d3d23...e49 Ja, må gjøre det i blant. Men hvis jeg går ut av rommet for å roe meg så blir hun helt hysterisk Anonymkode: e949b...e73
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #8 Skrevet 18. januar 2022 Gå ut av rommet for å roe deg, du gjør bare så godt du kan. Det går helt fint om hun gråter aleine i noen minutter hvis det er det du trenger for å klare å fortsette å trøste❤️ Anonymkode: 86e22...cd6 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #9 Skrevet 19. januar 2022 Ta pauser før du blir sprø! Her en natt fantaserte jeg om å trykke ungen sammen til en ball å trille han ned gata her, det var vel omtrent da samboer skjønte at hans skift begynte😅 Anonymkode: b19f5...e69 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #10 Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Gå ut av rommet for å roe deg, du gjør bare så godt du kan. Det går helt fint om hun gråter aleine i noen minutter hvis det er det du trenger for å klare å fortsette å trøste❤️ Anonymkode: 86e22...cd6 Takk! ❤ Det føles forferdelig når hun kaver seg sånn opp, men jeg må bare ha pause av og til. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ta pauser før du blir sprø! Her en natt fantaserte jeg om å trykke ungen sammen til en ball å trille han ned gata her, det var vel omtrent da samboer skjønte at hans skift begynte😅 Anonymkode: b19f5...e69 Huff😅 Frustrerte og søvndepriverte hjerner er kreative. Vanligvis gir jeg stafettpinnen videre i god tid før det blir slik som i går kveld, men faren er bortreist på jobb i et par uker så jeg må bare stå i det. Håper ikke hver kveld blir like ille😵 Anonymkode: e949b...e73
Kaisada Skrevet 19. januar 2022 #11 Skrevet 19. januar 2022 Vi hadde god effekt av kiropraktor med kompetanse på baby. Eller kjeder hun seg og trenger nye utfordringer i lek?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå