AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #1 Skrevet 18. januar 2022 Hvor er deres modnings-smerter? har de siste dagene hatt vondt i korsrygg, rumpeballer, hofter og nedover ryggen. Det kjennes litt ut som at det tidvis utvider seg.. har er voldsomt press mot rumpa til tider også.. tror egentlig dette her er modning, fordi det kjennes ikke helt ut som bekkenproblemer jeg allerede har hatt i 20 uker. Er 37 uker nå og jævla utålmodig Anonymkode: 23feb...caa
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #2 Skrevet 18. januar 2022 Det høres ut som noe modnes, ja. Du kan fortsatt gå til termin og vel så det likevel. Anonymkode: d8ba0...e0f
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #3 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvor er deres modnings-smerter? har de siste dagene hatt vondt i korsrygg, rumpeballer, hofter og nedover ryggen. Det kjennes litt ut som at det tidvis utvider seg.. har er voldsomt press mot rumpa til tider også.. tror egentlig dette her er modning, fordi det kjennes ikke helt ut som bekkenproblemer jeg allerede har hatt i 20 uker. Er 37 uker nå og jævla utålmodig Anonymkode: 23feb...caa Har du det når babyen rører seg, eller utenom og? Har disse smertene når baby rører seg, er selv 37 uker Anonymkode: fb742...79c
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #4 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Har du det når babyen rører seg, eller utenom og? Har disse smertene når baby rører seg, er selv 37 uker Anonymkode: fb742...79c Det er tidvis, så jeg vil tro det har sammenheng med at baby presser nedover i bekkenet, ja.. samtidig som det modnes i åpningen…😱 Anonymkode: 23feb...caa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå