AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #1 Skrevet 18. januar 2022 Jeg har en eks som jeg har vært god venn med i flere år nå, Vi fungerer bedre som venner en som kjærester, men vi har kysset litt og noen gang hatt sex selv om det har vært sjeldent. Men over til saken. Jeg har hjelpet han med mye div uten å nevne hva det er. han har hjelpet meg og med div ting med tiden. Men jeg føler ofte at han tar ikke kontakt uten at når han trenger hjelp til noe, og enkelte ganger har han ikke respektert at jeg kan hjelpe han pga min helse. Jeg sliter med div ting både fysisk og psykisk. Han har sagt han forstår ikke hvordan det er å slite med dette. Men har fått meg ut til seg for å hjelpe han når jeg har vært for dårlig til å hjelpe. Jeg er sånn at jeg kan ringe og sende sms for å bare snakke og høre hvordan ting går, men han ringer kun hvis det er noe. Når vi snakker spør han aldri hvordan jeg har det eller hvordan det går med meg. Men nå til det mest vanskelige for meg. Jeg har fått noen penger uten å nevne hvordan jeg har fått pengene, og han spurte om jeg kunne kjøpe en ting til han som koster 25 000 kr. jeg sa at han kunne låne hos meg, da skrev han bare ok og thats it. Siden har jeg ikke hørt fra han. jeg har kjøpt både klær og div til han gjennom årene, og han lånte meg penger til hvitevarer, men det var aldri snakk om at jeg ikke skulle betale han tilbake de pengene, og de pengene fikk han da jeg fikk de pengene jeg nevnte, Men nå har jeg noe penger i bakhånd og virker som han er ute etter pengene mine Dette er en følelse jeg har og jeg er lei meg og trist for dette, Vi er glad i hverandre som venner vet jeg, Men jeg har en dårlig magefølelse ang han nå. Føles som han bare utnytter meg. hva tenker dere? Vi er i 40 åra. Anonymkode: 40085...6e9
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #2 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har en eks som jeg har vært god venn med i flere år nå, Vi fungerer bedre som venner en som kjærester, men vi har kysset litt og noen gang hatt sex selv om det har vært sjeldent. Men over til saken. Jeg har hjelpet han med mye div uten å nevne hva det er. han har hjelpet meg og med div ting med tiden. Men jeg føler ofte at han tar ikke kontakt uten at når han trenger hjelp til noe, og enkelte ganger har han ikke respektert at jeg kan hjelpe han pga min helse. Jeg sliter med div ting både fysisk og psykisk. Han har sagt han forstår ikke hvordan det er å slite med dette. Men har fått meg ut til seg for å hjelpe han når jeg har vært for dårlig til å hjelpe. Jeg er sånn at jeg kan ringe og sende sms for å bare snakke og høre hvordan ting går, men han ringer kun hvis det er noe. Når vi snakker spør han aldri hvordan jeg har det eller hvordan det går med meg. Men nå til det mest vanskelige for meg. Jeg har fått noen penger uten å nevne hvordan jeg har fått pengene, og han spurte om jeg kunne kjøpe en ting til han som koster 25 000 kr. jeg sa at han kunne låne hos meg, da skrev han bare ok og thats it. Siden har jeg ikke hørt fra han. jeg har kjøpt både klær og div til han gjennom årene, og han lånte meg penger til hvitevarer, men det var aldri snakk om at jeg ikke skulle betale han tilbake de pengene, og de pengene fikk han da jeg fikk de pengene jeg nevnte, Men nå har jeg noe penger i bakhånd og virker som han er ute etter pengene mine Dette er en følelse jeg har og jeg er lei meg og trist for dette, Vi er glad i hverandre som venner vet jeg, Men jeg har en dårlig magefølelse ang han nå. Føles som han bare utnytter meg. hva tenker dere? Vi er i 40 åra. Anonymkode: 40085...6e9 Lite lurt å blande masse penger inn i vennskapet. Sett dem på sparekonto du eller invitere dem i noe som faktisk gir avkastning. Anonymkode: 51cc6...8a6 9
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #3 Skrevet 18. januar 2022 Sett grenser, si nei! Han tar kun kontakt når han trenger noe fra deg sier du. Er han virkelig en venn da? Aldri lån ut penger til venner. Anonymkode: 62b20...59e 7
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #4 Skrevet 18. januar 2022 han spurte ikke om å låne men at jeg skal betale 25 000 kr for den tingen til han helt uten videre jo. Ts Anonymkode: 40085...6e9
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #5 Skrevet 18. januar 2022 Herregud, nei! Jeg orker ikke tenke på hvor mye penger jeg brukte på eksen mens vi var sammen på dill og dall som jeg heller kunne spart. Anonymkode: 95e81...084 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #6 Skrevet 18. januar 2022 Hvor lenge var dere sammen? 2 år? 15 år? Hvordan funket det med penger når dere var sammen? Anonymkode: c2968...47a
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #7 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): han spurte ikke om å låne men at jeg skal betale 25 000 kr for den tingen til han helt uten videre jo. Ts Anonymkode: 40085...6e9 Da tror han vel at han har deg rundt lillefingeren. Er vel en grunn til at han holder kontakt, Du er melkekua når han trenger penger. Han gidder jo ikke å ringe bare for å høre hvordan du har det eller for å prate litt. Innlysende hva han vil. Anonymkode: 51cc6...8a6 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #8 Skrevet 19. januar 2022 Man gir ikke bort 25 tusen til venner. Og venner spør selvfølgelig ikke om å få penger heller. Det er rett å slett ikke normalt. Anonymkode: 484c5...ede 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #9 Skrevet 19. januar 2022 Det er IKKE normalt å spørre om penger....og hvertfall ikke slike summer. Han er ikke vennen din. Han er en eks. Anonymkode: 2f6b4...2d9
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #10 Skrevet 19. januar 2022 Hva får du ut av dette vennskapet? Hva gir han deg tilbake? Nå skal du forsøke å la være å ta kontakt en stund. Og så sier du nei neste gang han kun tar kontakt fordi han vil ha noe av deg. Så ser du om det varer. Anonymkode: 3ea7b...1a2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #11 Skrevet 19. januar 2022 Du skal gi en eks som bruker deg som knulledukke 25 000? Og du vurderer faktisk å gjøre det? Er du dum? Har du lite venner ellers? Gi han de pengene og du ser de aldri igjen. Si NEI selvfølgelig. Og kjøp deg en dildo hvis du trenger pikk. Jeg hadde aldri greid å tenne på en jyplete unge som din eks Anonymkode: 7cc44...2d4 3
Gjest O.G. Skrevet 19. januar 2022 #12 Skrevet 19. januar 2022 Du vet svaret. Gi fanden i å låne ham penger eller vær så helvetes tilgjengelig for ham hele tiden. Blokker ham!! Nå!!
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #13 Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 18.1.2022 den 21.50): Jeg har en eks som jeg har vært god venn med i flere år nå, Vi fungerer bedre som venner en som kjærester, men vi har kysset litt og noen gang hatt sex selv om det har vært sjeldent. Men over til saken. Jeg har hjelpet han med mye div uten å nevne hva det er. han har hjelpet meg og med div ting med tiden. Men jeg føler ofte at han tar ikke kontakt uten at når han trenger hjelp til noe, og enkelte ganger har han ikke respektert at jeg kan hjelpe han pga min helse. Jeg sliter med div ting både fysisk og psykisk. Han har sagt han forstår ikke hvordan det er å slite med dette. Men har fått meg ut til seg for å hjelpe han når jeg har vært for dårlig til å hjelpe. Jeg er sånn at jeg kan ringe og sende sms for å bare snakke og høre hvordan ting går, men han ringer kun hvis det er noe. Når vi snakker spør han aldri hvordan jeg har det eller hvordan det går med meg. Men nå til det mest vanskelige for meg. Jeg har fått noen penger uten å nevne hvordan jeg har fått pengene, og han spurte om jeg kunne kjøpe en ting til han som koster 25 000 kr. jeg sa at han kunne låne hos meg, da skrev han bare ok og thats it. Siden har jeg ikke hørt fra han. jeg har kjøpt både klær og div til han gjennom årene, og han lånte meg penger til hvitevarer, men det var aldri snakk om at jeg ikke skulle betale han tilbake de pengene, og de pengene fikk han da jeg fikk de pengene jeg nevnte, Men nå har jeg noe penger i bakhånd og virker som han er ute etter pengene mine Dette er en følelse jeg har og jeg er lei meg og trist for dette, Vi er glad i hverandre som venner vet jeg, Men jeg har en dårlig magefølelse ang han nå. Føles som han bare utnytter meg. hva tenker dere? Vi er i 40 åra. Anonymkode: 40085...6e9 Jeg tror du vet det best. Har dere gode samtaler? Tar han kontakt med deg bare for å høre hvordan det går? Jeg datet en som bare hadde meg i ermet for å låne penger av meg. Ja det var utnytting, men i hans hode helt ok. Fordi han betalte jo keg tilbake. Men set er utrolig stressende som alene forelder å ha venner som skal låne penger hver mnd, gjerne flere ganger i mnd. Og meg spurte han forsdi det var flaut å spørre familien. Jeg var bare bank jeg. Kutt han ut. Anonymkode: dbdcb...bb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå