Gå til innhold

Noen her inne som har en DDLG-kink?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å høre deres erfaringer, hvordan dere praktiserer det, om dere er i et forhold med deres DD/LG og lignende. 

Det er ingenting i verden som gjør meg kåtere enn nettopp denne fantasien, men har aldri delt den med menn jeg kjenner i virkeligheten. Jeg er kvinne/LG. Jeg vet at dette forumet ikke er stedet å diskutere noe slikt på, tråden kommer til å renne over av fordommer og hat, så jeg vil gjerne ha tips til hvor jeg kan lese mer om det og skrive med andre om det. Finnes der et samfunn jeg kan oppsøke for å lære mer om det? Tusen takk for seriøse svar på forhånd. 

Anonymkode: 3c438...25e

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fetlife kanskje?

Anonymkode: 50150...2de

Skrevet

Hva er det? 

Anonymkode: 821dc...bbc

• Liker 1
Gjest rampenissen72
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ønsker å høre deres erfaringer, hvordan dere praktiserer det, om dere er i et forhold med deres DD/LG og lignende. 

Det er ingenting i verden som gjør meg kåtere enn nettopp denne fantasien, men har aldri delt den med menn jeg kjenner i virkeligheten. Jeg er kvinne/LG. Jeg vet at dette forumet ikke er stedet å diskutere noe slikt på, tråden kommer til å renne over av fordommer og hat, så jeg vil gjerne ha tips til hvor jeg kan lese mer om det og skrive med andre om det. Finnes der et samfunn jeg kan oppsøke for å lære mer om det? Tusen takk for seriøse svar på forhånd. 

Anonymkode: 3c438...25e

Nakenprat.no eller Reddit. 

Gjest Dustete
Skrevet

Egentlig så hadde ikke jeg noen "kink" før jeg traff min LG, det eneste jeg hadde var ett umettelig omsorgs, kjærlighet og intimitet/nærhetsbehov, pluss tydlige (for andre enn meg selv) Dom/kontroll behov. Jeg har gradvis kommet mer og mer inn i rollen og er litt mindre redd nå, enn i starten, bdsm er fortsatt HELT nytt for meg, og ikke noe jeg hadde vært komfortabel med uten videre. Med store mengder åpenhet om behov, redsler, grenser, ønsker og drømmer samt en del youtubing av gode veiledere/kanaler som BigDaddyBear, Evie Lupine(i 2x hsstighet herreguuuuud så jævla sakte hu prater) og Watts the safeword, har jeg fått lært mye både om meg selv og litt om oss, jeg ville absolutt anbefalt deg å sjekke ut de tingene.

Nakenprat? Nja... om du vil møte desp fake daddys/ fake doms og sadister kjør på.

Bdsmcommunity på reddit er forsåvidt ok.

Hva med alternative muligheter, hva med et halsbånd det står "Not taken" på? 

Ellers sier "de andre" at fetlife er en bra platform å være på.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...