AnonymFrk1 Skrevet 18. januar 2022 #1 Skrevet 18. januar 2022 Hei! Dere som er/har vært i forhold dere ikke helt klarer å komme dere ut av, men egentlig vet dere burde gå - hva er grunnen til at dere blir? Er det noen som vil dele erfaringer/tanker rundt dette med meg?
NiceOrNothing Skrevet 18. januar 2022 #2 Skrevet 18. januar 2022 AnonymFrk1 skrev (1 minutt siden): Hei! Dere som er/har vært i forhold dere ikke helt klarer å komme dere ut av, men egentlig vet dere burde gå - hva er grunnen til at dere blir? Er det noen som vil dele erfaringer/tanker rundt dette med meg? Sett opp 10 grunner for å bli , å 10 grunner for å gå . Så veier du de opp mot hverandre . Å husk at du har bare ett liv , å det er meningen å være med noen som beriker livet ditt 😘 6
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #3 Skrevet 18. januar 2022 Barn, økonomi seff og pga håpet. Kanskje håpet om det som gang var bra? Innerst inne føles det kjipt, jeg vet at jeg snart må ta et valg... Anonymkode: c3ac6...595 3
AnonymFrk1 Skrevet 18. januar 2022 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2022 NiceOrNothing skrev (1 minutt siden): Sett opp 10 grunner for å bli , å 10 grunner for å gå . Så veier du de opp mot hverandre . Å husk at du har bare ett liv , å det er meningen å være med noen som beriker livet ditt 😘 Det er sant, tusen takk for svar😘 2
AnonymFrk1 Skrevet 18. januar 2022 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Barn, økonomi seff og pga håpet. Kanskje håpet om det som gang var bra? Innerst inne føles det kjipt, jeg vet at jeg snart må ta et valg... Anonymkode: c3ac6...595 Ja absolutt grunner til at det blir vanskelig å gå. Håpet kan man holde lenge på, men så er spørsmålet om det noen gang forandrer seg...Håper du finner en god løsning for deg selv snart😘 2
NiceOrNothing Skrevet 18. januar 2022 #6 Skrevet 18. januar 2022 AnonymFrk1 skrev (9 minutter siden): Det er sant, tusen takk for svar😘 Evnt kryss av i en kalender . Røde kryss for gode dager , og sorte kryss for dårlige . Så ser du hva du får mest av de neste 6 månedene 😘 4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #7 Skrevet 18. januar 2022 Jeg ble fordi jeg hadde lært av mamma at så lenge mannen tjente mest, så var han mer verdt enn damen, og da fortjente hun at han behandlet henne som dritt. Dessuten så var eksen min veldig manipulerende og overbevise meg om at alt dumt i forholdet var min feil. Så da var det jo bare å skjerpe meg og være takknemlig over at han holdt ut med meg. Og så flau at jeg ikke sa det til noen... Jeg ble forlatt til slutt da. Heldigvis. Da ble jeg lykkelig. Og jeg fant ut at dritten ikke var min feil, da dritten forsvant magisk ut av livet mitt. Anonymkode: 300f6...015 7
NiceOrNothing Skrevet 18. januar 2022 #8 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ble fordi jeg hadde lært av mamma at så lenge mannen tjente mest, så var han mer verdt enn damen, og da fortjente hun at han behandlet henne som dritt. Dessuten så var eksen min veldig manipulerende og overbevise meg om at alt dumt i forholdet var min feil. Så da var det jo bare å skjerpe meg og være takknemlig over at han holdt ut med meg. Og så flau at jeg ikke sa det til noen... Jeg ble forlatt til slutt da. Heldigvis. Da ble jeg lykkelig. Og jeg fant ut at dritten ikke var min feil, da dritten forsvant magisk ut av livet mitt. Anonymkode: 300f6...015 Trist at mammaen din koblet kjærlighet med inntekt . Men bra du ble kvitt han og du ble lykkelig til slutt ❤️🙏 2
AnonymFrk1 Skrevet 18. januar 2022 Forfatter #9 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg ble fordi jeg hadde lært av mamma at så lenge mannen tjente mest, så var han mer verdt enn damen, og da fortjente hun at han behandlet henne som dritt. Dessuten så var eksen min veldig manipulerende og overbevise meg om at alt dumt i forholdet var min feil. Så da var det jo bare å skjerpe meg og være takknemlig over at han holdt ut med meg. Og så flau at jeg ikke sa det til noen... Jeg ble forlatt til slutt da. Heldigvis. Da ble jeg lykkelig. Og jeg fant ut at dritten ikke var min feil, da dritten forsvant magisk ut av livet mitt. Anonymkode: 300f6...015 Skjønner godt at du ikke klarte å komme deg ut av forholdet selv, det er ikke enkelt når noen klarer å manipulere deg! Men så godt du ble kvitt han selv om det var han som forlot deg, og godt å lese at du ble lykkelig😘 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #10 Skrevet 18. januar 2022 NiceOrNothing skrev (7 minutter siden): Trist at mammaen din koblet kjærlighet med inntekt . Men bra du ble kvitt han og du ble lykkelig til slutt ❤️🙏 Det er vel egentlig JEG som har dratt den koblingen... Følte vel at pappa følte seg overlegen mamma som var hjemmeværende, og behandlet henne som om hun var null verdt. Og hun godtok det, og forsvarte han. Han er så sliten fra jobb, stakkars. Alltid masse unnskyldninger. Hun burde gjort ditt og datt. Når han flørtet med andre, og sa hun var feit, så forsvarte hun han. Og jeg fortsatte i hennes fotspor selv om fornuften min vet at hun ikke fortjente den dritten. Anonymkode: 300f6...015 4
NiceOrNothing Skrevet 18. januar 2022 #11 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er vel egentlig JEG som har dratt den koblingen... Følte vel at pappa følte seg overlegen mamma som var hjemmeværende, og behandlet henne som om hun var null verdt. Og hun godtok det, og forsvarte han. Han er så sliten fra jobb, stakkars. Alltid masse unnskyldninger. Hun burde gjort ditt og datt. Når han flørtet med andre, og sa hun var feit, så forsvarte hun han. Og jeg fortsatte i hennes fotspor selv om fornuften min vet at hun ikke fortjente den dritten. Anonymkode: 300f6...015 Ja, sånne «holdninger « går ofte i arv . Dessverre . Veldig glad på dine vegne at du er ute av det . Da har du faktisk brutt en negativ sirkel . Å vet at meningen med livet er å ha det bra ❤️🙏. å at ingen skal få overkjøre deg, uansett inntekt . 3
AnonymFrk1 Skrevet 18. januar 2022 Forfatter #12 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er vel egentlig JEG som har dratt den koblingen... Følte vel at pappa følte seg overlegen mamma som var hjemmeværende, og behandlet henne som om hun var null verdt. Og hun godtok det, og forsvarte han. Han er så sliten fra jobb, stakkars. Alltid masse unnskyldninger. Hun burde gjort ditt og datt. Når han flørtet med andre, og sa hun var feit, så forsvarte hun han. Og jeg fortsatte i hennes fotspor selv om fornuften min vet at hun ikke fortjente den dritten. Anonymkode: 300f6...015 Det var nok ikke lett for mamma'n heller. Det virker ikke som hun klarte å stå opp for seg selv...Hun ble også overkjørt...Det er fort gjort å ikke tenke på at barna får med seg myyye og lærer av foreldrene...Godt du ikke lenger er der du var😘 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #13 Skrevet 18. januar 2022 Jeg er medlåntaker på hans lån, og jeg vet av erfaring at dersom jeg flytter, eller stiller krav, kommer han til å misligholde det lånet for å straffe meg. Så han kan med loven i hånd snylte på meg som en parasitt mens jeg må gå som på eggeskall rundt ham for å ikke måtte betale ned på hans gjeld i tillegg til mine egne utgifter. Anonymkode: cc4bd...4f3 1
NiceOrNothing Skrevet 19. januar 2022 #14 Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg er medlåntaker på hans lån, og jeg vet av erfaring at dersom jeg flytter, eller stiller krav, kommer han til å misligholde det lånet for å straffe meg. Så han kan med loven i hånd snylte på meg som en parasitt mens jeg må gå som på eggeskall rundt ham for å ikke måtte betale ned på hans gjeld i tillegg til mine egne utgifter. Anonymkode: cc4bd...4f3 Du vet at dette kalles økonomisk vold ? Snakk m en advokat eller banksjefen å Finn ut hvordan det kan løses . Mulig du kan klare å få til en bra deal for deg selv . Hadde ALDRI latt dette stoppet meg . Du kaster bort livet ditt på en dritt . Just sayin 2
AnonymFrk1 Skrevet 21. januar 2022 Forfatter #15 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 18.1.2022 den 23.26): Jeg er medlåntaker på hans lån, og jeg vet av erfaring at dersom jeg flytter, eller stiller krav, kommer han til å misligholde det lånet for å straffe meg. Så han kan med loven i hånd snylte på meg som en parasitt mens jeg må gå som på eggeskall rundt ham for å ikke måtte betale ned på hans gjeld i tillegg til mine egne utgifter. Anonymkode: cc4bd...4f3 Oi....det høres IKKE bra ut at du har det sånn...Jeg har ikke greie på hvordan dette kan løses, men om du flytter ut finnes det garantert en løsning som han tilslutt ikke kan komme seg unna....
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #16 Skrevet 21. januar 2022 Er vel ingen grunn til å bli værende annet enn at man vet man ikke blir å finne seg noen andre/bedre. Kanskje mest relevant for de som ikke er så attraktiv. Så har du jo også scenarioet for menn, det er barn inne i bildet, og man er redd for at de skal bli brukt mot deg som et psykologisk pressmiddel av mor. Det er det nok mange som blir værende av. Anonymkode: 80fbf...559 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå