AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #1 Skrevet 18. januar 2022 Brukte Veet hårfjerningskrem i dag. Det står at den må sitte på i minst 3 min, maks 6 min. Jeg har mørkt hår, og den fjernet INGENTING etter 6 min Så jeg lot den sitte i 8 min. Allikevel forsvant ikke håret.. Noen steder vistes det bare mørke «prikker» av hår fortsatt..Det var for kort til å barbere vekk.. Det så veldig lite lekkert ut.. Hvor lenge er det ok å la kremen sitte på når man har normal hud på leggene og mørkt hår, hvis det ikke holder med 6 min? Når reklamen sier "maks 6 min", tenker jeg at den i realiteten kan sitte på noen minutter lenger uten at det er farlig... Anonymkode: 2a784...d0d
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #2 Skrevet 20. januar 2022 Jeg har også hatt problemer med denne, spesielt under armene der jeg har de tykkeste hårene. Den er vel ikke sterk nok. Mørke prikker vil det bli, akkurat som ved barbering. Hårfjerningskrem virker bare over huden, så det av hårstråene som ligger under huden blir ikke borte. For meg fungerte det for dårlig og ble for mye styr, så jeg er tilbake til barberhøvelen. Det gir like bra resultat, er mye mindre styr og lukter ikke like kjemisk. Anonymkode: 622b6...050
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå