Gå til innhold

Jeg forstår ikke hvordan vi menn skal unngå å seksualisert hva kvinner har på seg når de kler seg for å være sexy(seksuelle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinner går oftere enn menn i klær som viser mye hud og de gjør det fordi de vil være pene (spille på sex). Hvorfor skal ikke menn få lov til å reagere seksuelt da? Jeg forstår ikke

Anonymkode: 53672...f20

• Liker 12
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du syntes noen er stygge gir det deg rett til å gjøre grimaser, sitte på dem, rope etter dem eller ta kontakt fordi de er stygge? På same måte gir det ikke noen rett å gjøre noen av de samme tingene mot de som er pene/sexy. Samme hvilket utseende en har gir det ikke andre rett til å behandle annerledes, stirre, gi kommentarer o.l. 

Vent til kvinnen viser at hun ønsker kontakt ELLER ta kontakt med henne uten å seksualiserte henne. Jeg ser ikke problemet. 

Ingenting en kvinne gjør gir deg som mann noen som helst rett til å behandle henne på en sensuell måte. Dere er to adskilte individer - hennes væremåte har innen innvirkning på din væremåte så enkelt er det

Anonymkode: d90d0...b6f

• Liker 29
  • Nyttig 1
Skrevet

Spørs hva du mener. Selvfølgelig er poenget med sexy klær at man skal synes de er sexy, men usikker på hva du mener med "reagere seksuelt". Da høres det mest ut som du skal gå rett bort og grafse dem på fitta.

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Begge kjønn seksualiserer hverandre, men det er bare galt når menn gjør det mot kvinner.

Anonymkode: 66b8b...af9

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.1.2022 den 19.38):

Kvinner går oftere enn menn i klær som viser mye hud og de gjør det fordi de vil være pene (spille på sex). Hvorfor skal ikke menn få lov til å reagere seksuelt da? Jeg forstår ikke

Eller så gjør vi det fordi vi synes plagget er fint og vi føler oss vel i det. Jeg har ALDRI tatt på meg et antrekk og tenkt at jeg skal være sexy for random griser jeg møter, heller tvert om. Noen gjør det jo, men det gir ikke deg eller noen andre rett til å "reagere seksuelt" (i hvert fall ikke åpenlyst), hva enn det nå betyr.

Anonymkode: 6569f...b57

• Liker 18
  • Nyttig 2
Gjest AnomynBruker
Skrevet (endret)

Hvilken del av kroppen og hvilke klær menn finner opphissende varierer fra mann til mann, kultur til kultur og i forskjellige tidsepoker. 

Menn seksualiserer barn, handikappa, eldre på sykehjem, mennesker med Downs syndrom og så videre. 

Det er jo greit det. Men hold det inni hodet ditt. 

Endret av AnomynBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.1.2022 den 19.38):

Oi, hvordan vet du hvorfor alle kler seg som de gjør? Kan du lese tanker?

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
AnomynBruker skrev (3 minutter siden):

Hvilken del av kroppen og hvilke klær menn finner opphissende varierer fra mann til mann, kultur til kultur og i forskjellige tidsepoker. 

Menn seksualiserer barn, handikappa, eldre på sykehjem, mennesker med Downs syndrom og så videre. 

Okei.. Hva mener du med seksualisering av handikappa? Jeg har hatt en kjæreste som satt i rullestol. Er ikke det greit liksom? Litt rart å se det i samme setning som «barn».

Anonymkode: 7725b...561

• Liker 2
Gjest AnomynBruker
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Okei.. Hva mener du med seksualisering av handikappa? Jeg har hatt en kjæreste som satt i rullestol. Er ikke det greit liksom? Litt rart å se det i samme setning som «barn».

Anonymkode: 7725b...561

Det er greit når du gjør det. Det er ikke greit om en tilfeldig fyr grafser på han (eller hun). 

Du skjønner hva jeg mener. Det er ikke bare slanke damer med lange bein og korte skjørt som blir seksualisert. 

Endret av AnomynBruker
Skrevet
AnomynBruker skrev (10 minutter siden):

Hva er det ikonet på profilbildet ditt?

Anonymkode: e5eac...fae

Gjest AnomynBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er det ikonet på profilbildet ditt?

Hvilket? 

Skrevet
AnomynBruker skrev (1 minutt siden):

Hvilket? 

Den blå handa.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke får lov til å sparke menn i skrittet. Når utstyret alltid henger der og frister. Om menn ikke vil sparkes i skrittet, burde de sørge for diskret støtte, slik at utstyret ikke var så synlig!

Anonymkode: 6012a...334

• Liker 19
  • Nyttig 1
Gjest AnomynBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Den blå handa.

Det er ei blå hånd. 

Skrevet

Vil ha i pose å sekk. Være sexy og tiltrekkende for menn de er interessert i, men samtidig ikke bli brydd av vanlige menn.

• Liker 3
Skrevet
AnomynBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ei blå hånd. 

Hvordan fikk du den? Jeg vil også ha

Gjest AnomynBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke får lov til å sparke menn i skrittet. Når utstyret alltid henger der og frister. Om menn ikke vil sparkes i skrittet, burde de sørge for diskret støtte, slik at utstyret ikke var så synlig!

Anonymkode: 6012a...334

Ja, sant! Jeg liker manneromper. Hvorfor kan ikke jeg få stikke fingern min inn i manneromper på stranda og i svømmehallen? 

Gjest AnomynBruker
Skrevet

Hvordan fikk du den? Jeg vil også ha

Jeg tror den forsvinner når jeg har skrevet et visst antall innlegg. Tror den betyr "hei, jeg er ny". 

Skrevet

Jeg kler meg for å være sexy og det er selvfølgelig helt ok hvis menn synes at jeg er sexy, men jeg skjønner ikke hva du mener med å "reagere seksuelt"? Mener du at du har rett til å beføle en kvinne seksuelt uten at hun har samtykket til det?

Hvis jeg tenner på menn på stranden, har jeg jo ingen rett til å gå bort til dem og beføle dem i skrittet. Eller tenker du at det er helt greit, Ts? Sorry, jeg skjønner ikke hva du mener.

Alle mennesker har rett til å føle det de føler, inkludert at en kvinne ser sexy ut i sexy klær. Det er hvordan vi agerer på våre følelser som avgjør hvem vi er. Om vi er et respektfullt medmenneske eller en overgriper. 

Anonymkode: 045ad...e42

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Reagere seksuelt? Som at du drar ut pikken da eller? Hva har du tenkt til å gjøre? 🤨

Anonymkode: 8f535...a62

• Liker 8
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...