AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #1 Skrevet 18. januar 2022 Jeg spiste is igår kveld, en panna cotta dessert og en kvikklunsj idag. Flere som spiser mye usunt? Min bmi er bare såvidt over på normalvektig så er ganske tynn, men redd for hjerteinfarkt. Eller er det ganske mange som spiser så mye usunt? Anonymkode: fa401...3e3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #2 Skrevet 18. januar 2022 Jeg hadde butikkjøpt pizzabunn med peppes tomatsaus (den utrolig salte) og revet mozzarellaost til middag i dag. Frokosten min bestod av youghurt naturell med müsli, jeg hadde en proteinshake med diverse bær etter trening, og lunsjen var eggerøre med grovbrød og tomatsalat med olivenolje. Det er vel null problem å spise en usunn ting eller to hver dag så lenge den store majoriteten av det du spiser er forholdsvis sunn mat 🤷♀️ Noen skeier totalt ut i helgene mens andre må spise en sjokoladebar hver kveld Anonymkode: e337d...06b
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #3 Skrevet 19. januar 2022 Levde på sukker og usunn mat i tenårene, og særlig 20-årene da jeg ble student. Var undervektig. Bestemte meg for å legge om, og spise regelmessig og sunt, i 30-årene. Ble normalvektig. Kjørte så full sukkerstopp da jeg slet med daglig craving etter søtt. Og har etter disse grepene aldri følt meg bedre. Anonymkode: c8beb...d3e 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #4 Skrevet 19. januar 2022 man kan spise pizza og sjokolade hver dag og være tynn så lenge man spiser mindre kalorier en det man bruker i løpet av en dag. Anonymkode: 6a188...893
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå