Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan være litt ekle detaljer her, så anbefaler ikke å lese videre om du er sensitiv eller sitter å spiser 🤪 

Før jeg hoppet i dusjen nå nettopp så kom det en del gjennomsiktig slim på papiret. Tenkte at det sikkert er sæd fra gårsdagens hygge. Når jeg da skulle vaske meg nedentil kom det enda mer, prøvde å vaske det bort fra henda mine, men det var fryktelig seigt og slimete. (Vasket meg godt med såpe etter haha!) Jeg har til info aldri opplevd sæd som slim 20 timer etter samleie. Det blir som regel tyntflytende, og kommer ut gjennom dagen og mest når jeg er på toalettet rett etter samleie. Eller er det bare meg?  
Når jeg da var ferdig i dusjen, tørket meg og satt på en klesvask, så kjente jeg at det ble bløtt mellom beina mine (hadde ikke kledd på meg enda, gikk rundt i håndkle). Tørket det bort, ikke noe farge på det. 
Barnet i magen har vært veldig stille idag. Jeg har kjent liv, men mindre. Og jeg har hatt en del mens lignende smerter innimellom. 
Kan det være fostervannet som lekker? Slimpropp? Noen som har opplevd dette? Har termin om to uker, så om noe skjer så er det HELT greit! 😛 

Anonymkode: e4d65...94a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være slimpropp ja :)

Anonymkode: da597...ded

Skrevet

Kan også være utflod 😊 

Fostervann er ikke seigt og slimete. Hvis det går, vil du med stor sannsynlighet ha behov for bind da det vil sive nesten konstant. 

Anonymkode: 132f3...756

Skrevet

Jeg har også blitt sånn våt mellom beina 2-3 ganger etter å ha reiste meg opp, at det rant litt nedover lårene, det var nok bare tynn utflod hos meg. Det var tidligere i svangerskapet enn du er, en gang mellom uke 20 og 30. Googlet en del da og fikk inntrykk av at fostervann ikke kom ut på den måten i sånne små doser, det kom enten jevnt over tid eller mye på en gang.. jeg er i uke 34 nå og har ikke hatt noe sånt de siste ukene.

Anonymkode: d2778...674

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...