Gjest Skogsalv Skrevet 18. januar 2022 #1 Del Skrevet 18. januar 2022 Får man tilgang på Torpet ( Farmen ) ( via tlf ) med den billigste pakken på 89 kr/ mnd? Kun Torpet jeg vil se. 😊 Ganske tvetydige forklaringer på innhold i de forskjellige pakkene. På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 18. januar 2022 #2 Del Skrevet 18. januar 2022 Ja, men hvis du ikke har lyst på reklame velger du den som er litt dyrere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterkaret Skrevet 18. januar 2022 #3 Del Skrevet 18. januar 2022 Lawyam skrev (28 minutter siden): Ja, men hvis du ikke har lyst på reklame velger du den som er litt dyrere. Reklamen er jo veldig kort og kun i starten av episodene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 18. januar 2022 #4 Del Skrevet 18. januar 2022 (endret) Blomsterkaret skrev (4 timer siden): Reklamen er jo veldig kort og kun i starten av episodene Forandret da siden i fjor da jeg måtte jeg lide meg gjennom reklame etter reklame, men måtte se dem i alle andre programmer hvertfall, Da jeg la meg på pakke 2. I år gikk jeg for 2 direkte og der er det kun 3 korte i starten. Siden Torpet er så kort har du forøvrig sikkert rett i at DET ikke blir avbrutt. Endret 18. januar 2022 av Lawyam 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå