AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #1 Skrevet 18. januar 2022 Spør av nysgjerrighet, siden jeg kom til å lure på om det (på gruppenivå) er forskjell på hvilke kvinner lesbiske og heterofile kvinner tenner på. Så, dere som er i forhold med/blir forelsket i menn, men som leker med tanken på jentesex, hvilken type jenter tenner dere mest på? Høye, lave, yngre, eldre, feminine, maskuline, små eller store pupper osv.? Vet at dette ikke er noen vitenskapelig undersøkelse, men er bare nysgjerrig Anonymkode: 0ccce...760
Gjest Hottentått Skrevet 18. januar 2022 #2 Skrevet 18. januar 2022 Er gift og hetero, men utforska med jenter i ungdommen. Var ikke sånn at jeg tente på dem egentlig, men vi bare fant ut at vi skulle teste ut🙈 Nå har jeg allerede utforska meg ferdig der, men har aldri tent på en jente liksom. Har bare vært for å prøve.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #3 Skrevet 18. januar 2022 Mitt inntrykk er at lesbiske kvinner foretrekker litt androgyne, tøffe og butche kvinner, mens heterofile/binysgjerrige foretrekker feminine kvinner. Selv foretrekker jeg kvinner fremfor menn, og de kvinnene jeg liker må helst være litt butche. Ihvertfall ikke veldig feminine, for da tenner jeg ikke på dem. Jeg vet ikke hvorfor, jeg tror det må ha noe å gjøre med at jeg tenner på maskulinitet. Jeg liker menn også, da. Anonymkode: ce2b8...891
Lava Anne Skrevet 18. januar 2022 #4 Skrevet 18. januar 2022 (endret) For meg handler det ikke om utseende. De kan være eldre, yngre, lave, høye. Jeg tenner på dyktige kvinner, som gir faen. Derfor er de ofte heller ikke utpreget feminine, men noen av dem er det. Alle kvinner jeg har ligget med har talent og er svært disiplinerte. Hvis jeg ligger med en dame, så er det fordi jeg beundrer henne. Endret 18. januar 2022 av Lava Anne
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #6 Skrevet 19. januar 2022 Om jeg skal utforske må en dame må kjemien stemme først og fremst. Ser for meg en feminin type, ikke for tynn. Synes det er fint med en viss ynde, eller at hun har «god holdning og fører seg pent» Et pent smil og talende blikk er jeg svak for. Ellers tror jeg kjemien og vibe’n mlm oss er det viktigste for min del. Anonymkode: 7f6fc...b86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå