Gå til innhold

symptomer men ingen positiv test

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg hanglet lenge, alle symptomene er der, sår hals hodepine, feber, ja hele regla men ingen av testene slår ut i det hele. Noen som har vært borti det?

• Liker 1
Skrevet

Er vel Influensa da. Er jo noen tilfeller av det og.

• Liker 2
Skrevet

Mange som tolker svake streker som negative. Har du noen antydning til ekstra strek?

• Liker 2
Skrevet

Hjemmetester er dessverre ikke til å stole på. Man kan teste negativ et dusin ganger, for så å teste positiv på en skikkelig pcr-test.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tok selvtest og pcr samme dagen jeg fikk symptomer. Selvtesten var negativ. Dagen etter kom svaret på pcr-testen, og den var positiv.

• Liker 3
Skrevet

Ene Ungen min fikk positiv hurtigtest i går uten symptomer. Selv har jeg hatt milde symptomer siden søndag. Men hverken hurtigtester eller pcr-testen jeg tok i går er positive. Så ja. Det går fint.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har holdt på med dette i lang tid, og ingen av testene slår ut, ikke de hjemmetestene og ikke de pcr testene. Ikke har jeg luktesans eller smakssans heller og litt for langvarig til å ha influensa.

Skrevet

Du må be om PCR. Jeg har positiv PCR men fortsatt negative hurtigtester. Samme gjelder flere i husstanden. Samtlige har symptomer. Mistenker at hurtigtestene er vesentlig mindre sensitive for omikron sammenlignet med delta. Vi tester forresten både i hals og nese.

• Liker 2
Skrevet

Kanskje be om pcr i hals? 

Skrevet

Antar siden ts sier at pcr test er gjort så er det gjort test både fra nese oc hals.

Skrevet

Du har vel ikke Covid-19 da, men er sylte forkjøla?!

• Liker 1
Skrevet

Jeg takker for alle forslag om å ta PCR test, dette er gjort opptil flere ganger men med negativt resultat. Det er også sånn at jeg har hvis det kun er forkjølelse vært forkjølet i lang tid, da snakker man om 8-10 md hver eneste dag. Så jeg aner ikke hva dette er, men jaja.

Skrevet

Har du blitt allergisk mot noe, kanskje? Støv?

Skrevet
sucasamicasa skrev (13 timer siden):

Jeg takker for alle forslag om å ta PCR test, dette er gjort opptil flere ganger men med negativt resultat. Det er også sånn at jeg har hvis det kun er forkjølelse vært forkjølet i lang tid, da snakker man om 8-10 md hver eneste dag. Så jeg aner ikke hva dette er, men jaja.

Siden du mangler smak og luktesans høres det jo ut som korona. Kanskje du har fått long covid og av en eller annen grunn så slo ikke pcr ut? 8-10 måneder er veldig lenge. Har smak og luktesansen vært borte hele denne perioden eller bare deler av den? 

Skrevet
Frøkensina skrev (1 time siden):

Siden du mangler smak og luktesans høres det jo ut som korona. Kanskje du har fått long covid og av en eller annen grunn så slo ikke pcr ut? 8-10 måneder er veldig lenge. Har smak og luktesansen vært borte hele denne perioden eller bare deler av den? 

Det har vært borte store deler ( 99% ) av tiden

Skrevet
sucasamicasa skrev (1 minutt siden):

Det har vært borte store deler ( 99% ) av tiden

Jeg er usikker på hva slags hjelp som finnes for (sannsynlig) long covid, men håper du tar det opp med fastlegen. Om du har sår hals, hodepine og feber enda så har du en aktiv infeksjon av et eller annet slag og de burde jo undersøke deg grundigere.

Skrevet
sucasamicasa skrev (18 timer siden):

Nå har jeg hanglet lenge, alle symptomene er der, sår hals hodepine, feber, ja hele regla men ingen av testene slår ut i det hele. Noen som har vært borti det?

Tok du testen i halsen? Mange får negativ test fra nesa men positiv i halsen. 

Skrevet
Agnesjenta skrev (36 minutter siden):

Tok du testen i halsen? Mange får negativ test fra nesa men positiv i halsen. 

Det er tatt hjemmetest, pcr test, test  i kun nese, nese og hals, og ingen slår ut. Fikk et tips i dag om å ta en blodprøve hos lege så det skal gjøres i morgen. Mulig at jeg kan hatt covid men at jeg ikke ble testet i det tidsrommet. Så vi får se

Skrevet

Folk var syke før corona også altså. Alt er ikke corona

• Liker 2
Skrevet

Gå til legen.

Det er ingen vits å høre på helseeksperter på KG. 

• Opprett ny...