Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er bedt i maskeradeparty, JEG HATER DET!!!! - men vi har bestemt oss for og reise.

Men hva i all verden skal jeg og mannen min finne på og ha på oss.

alle forslag mottas med stor TAKK!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan heller ikke tenke meg noe verre enn å måtte kle meg ut - men jeg har jo måttet bite i det sure eple et par ganger.

De fleste gangene har jeg likevel takket nei - og sagt at jeg ikke går i selskap når jeg må kle meg ut - eller gitt beskjed om at jeg gjerne kommer - men at jeg ikke kommer til å kle meg ut - så om jeg ikke kan komme som meg - takker jeg heller nei.

Hva med å bare kle seg helt i sort - og male annsiktet hvitt evt. med sorte "tegninger" ala Kiss?

Skrevet

hehe, godt og høre det er flere enn meg som virkelig misliker sånt

Skrevet

Har egentlig inntrykk av at det er ganske mange jeg.

Hadde en svigerinne som "var et oppkomme" av sånne gode ideer :roll: ... alt fra "fargeselskap" (det er ganske greit) - til "utdeling av kjoler fra Fretex" (et er ikke festlig) - og jeg tror ikke det var mange som syntes det var festlig - hvertfall ikke etter de første 10-15 minuttene - når man lo av gamle moter - men de fleste "smilte anstrengt" og misunte meg som ikke ville skifte :ler:

Skrevet

Maskerade som med masker eller er det en annen type utkledningsselskap?

Gjest GreenSky
Skrevet

Hvis du vil gjøre det enkelt, kan du jo gå for å være spøkelse - laken over deg med hull til øyne.

eller tyv - svarte klær, svarte hansker, og svart "ranerlue" over fjeset.

Skrevet (endret)

Det morsomste jeg har kledd meg ut som er rød mann. (Sambo var grønn..) Alle klærne var røde, til og med skoene, og jeg malte meg i ansiktet og på hendene også.

Jeg har også vært drueklase med stor suksess, kle deg i brune tettsittende klær og fest lilla ballonger over hele deg. Kroppsfasongen gjør at du likner en drueklase. Men da må du belage deg på å stå hele kvelden! :ler:

Endret av Newt
Skrevet

Spurte faktisk om dette for noen uker siden :)

Var på karnevalfest selv, og der var det noen som hadde kledd seg ut som skigåer. Komplett med skiklær og solkrem på nesa og kinnene. Så kjempekult ut :)

Ellers kan du låne dressen til mannen din og gå som Charlie Chaplin.

Eventuelt kan dere byttelåne klær :D Så går du som mannen din og vise verca.

Skrevet

Har tidligere kledd meg ut som katt og det ble kjempe stilig! :) Er jo ikke så vanskelig å få til heller. Kjøp eller lag ører og hale, kjøp lange falske negler og mal dem svarte, bruk svart øyenskygge. Og så kan du jo bare ta på deg en svart topp og svart bukse. Kjempe enkelt og greit! :)

Skrevet

Hvis du har såpass med tid at du kan bestille kostymer/tilbehør på nettet kan du sjekke linkene som ligger her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...