Gå til innhold

Er jeg motsatt av KG?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skriver kun det motsatte av hva jeg egentlig mener her på KG og har fått masse likes på alle mine innlegg.

Hvorfor er veldig ekstreme meninger så godt likt her på forumet? Det og ha ekstreme meninger om miljø, hat mot menn, klima, ekstreme meninger om dyrevelferd,  osv osv. Hvorfor er det så mange som er positive til akkurat disse tingene?. Jeg skjønner at det er en mellomting der jeg føler jeg passer mer inn. Men disse postene jeg har laget har kun vært ekstremer.

Noen tanker rundt dette?

Anonymkode: 786e3...13a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Politikereffekt ved å si det folk har lyst til å si eller å spissfornulere uten at de helt tør selv. 

At du får 20 likes på noe tilfeldig dritt betyr ikke at alle er enige med deg. Det finnes ikke "dislikes" eller tommel ned. Så antall likes beror på hvor populær tråden er mer enn budskapet. 

Er det litt morsomt eller blir svaret absurd så høster det også fort likes. 

Og korte one-liners er populært. 

Du er neppe motsatt av alle her inne, snøfnugg. ❤️

Skrevet
Zoey skrev (Akkurat nå):

Politikereffekt ved å si det folk har lyst til å si eller å spissfornulere uten at de helt tør selv. 

At du får 20 likes på noe tilfeldig dritt betyr ikke at alle er enige med deg. Det finnes ikke "dislikes" eller tommel ned. Så antall likes beror på hvor populær tråden er mer enn budskapet. 

Er det litt morsomt eller blir svaret absurd så høster det også fort likes. 

Og korte one-liners er populært. 

Du er neppe motsatt av alle her inne, snøfnugg. ❤️

snøfnugg lol. Er gjerne lange komentarer der jeg utdyper mitt ureele hat mot det ene eller andre. Men stemmer nok det du sier "det er ingen dislike"

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

snøfnugg lol. Er gjerne lange komentarer der jeg utdyper mitt ureele hat mot det ene eller andre. Men stemmer nok det du sier "det er ingen dislike"

Det trenger ikke være hat. Ser ofte at folk som bare skriver "Jepp" få et takras likes - hvis de svarer først i en populær og høyt trafikkert tråd, så blir det gjerne sånn. 

Skrevet
Zoey skrev (1 minutt siden):

Det trenger ikke være hat. Ser ofte at folk som bare skriver "Jepp" få et takras likes - hvis de svarer først i en populær og høyt trafikkert tråd, så blir det gjerne sånn. 

Ja, men nå snakker jo jeg om mine egne kommentarer og ikke hva andre kommenterer. Der jeg skriver veldig ekstreme venstrevridde meninger som tydligvis blir likt av mange her på forumet.

Skrevet

Ja, så rart. Du får fiske videre enn noen som faller og blir sjokkert over at du forventer motstand på sosialisme. Håpe du får litt action, da. Ha en fin dag! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...