AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #1 Skrevet 18. januar 2022 Som Enslig mann i 30-årene slår det meg hvordan jeg kan merke om en dame er mor eller enslig. Ganske festlig egentlig. Tviler på at folk tenker at jeg er en trebarnspappa for å si det sånn. Sender vi ut signaler uten å tenke over det? Anonymkode: e524b...a10
Gjest O.G. Skrevet 18. januar 2022 #2 Skrevet 18. januar 2022 Hvis du vil at damer i tredveårene skal ha en sterk seksuell utstråling, så bør du ikke trekke inn hvorvidt de har barn eller ikke. Det er så utrolig usexy.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #3 Skrevet 18. januar 2022 O.G. skrev (12 minutter siden): Hvis du vil at damer i tredveårene skal ha en sterk seksuell utstråling, så bør du ikke trekke inn hvorvidt de har barn eller ikke. Det er så utrolig usexy. Jeg sier det selvfølgelig ikke til de. Jeg bare nevner det på KG. Er ikke det poenget med Kg? Å tenke høyt. Man kan skrive ting man ikke kan si høyt. Anonymkode: e524b...a10 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #4 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Som Enslig mann i 30-årene slår det meg hvordan jeg kan merke om en dame er mor eller enslig. Ganske festlig egentlig. Tviler på at folk tenker at jeg er en trebarnspappa for å si det sånn. Sender vi ut signaler uten å tenke over det? Anonymkode: e524b...a10 Hmmm, tror heller det er desperasjon du senser🤣 Anonymkode: 9f6d1...4d4 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #5 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Som Enslig mann i 30-årene slår det meg hvordan jeg kan merke om en dame er mor eller enslig. Ganske festlig egentlig. Tviler på at folk tenker at jeg er en trebarnspappa for å si det sånn. Sender vi ut signaler uten å tenke over det? Anonymkode: e524b...a10 Du bare merker at de er ledig på markedet. Desperate Anonymkode: d3d25...94b 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #6 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hmmm, tror heller det er desperasjon du senser🤣 Anonymkode: 9f6d1...4d4 Eller at småbarnsmødre har brukt opp kvoten ? Anonymkode: e524b...a10 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #7 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Som Enslig mann i 30-årene slår det meg hvordan jeg kan merke om en dame er mor eller enslig. Ganske festlig egentlig. Tviler på at folk tenker at jeg er en trebarnspappa for å si det sånn. Sender vi ut signaler uten å tenke over det? Anonymkode: e524b...a10 Har aldri hatt problemer med utstråling eller tiltrekkning ute på byen. Folk tror jeg er yngre enn jeg er og får masse oppmerksomhet. Har barn og har vært sånn i mange år. Så gjelder vel ikke alle vil jeg tro! Anonymkode: 28b26...b94
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #8 Skrevet 18. januar 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Hmmm, tror heller det er desperasjon du senser🤣 Anonymkode: 9f6d1...4d4 Ingen vits å rakke ned på kvinner som er morsommere for menn å være sammen med enn deg selv. Damer som ikke har barn har ikke mistet lysten på livet, og det er merkbart. Anonymkode: 991e2...864 3
I Grosny Skrevet 18. januar 2022 #9 Skrevet 18. januar 2022 Enslige veltrente damer har kanskje mer overskudd en småbarnsforeldre med minimal nattesøvn? 4
I Grosny Skrevet 18. januar 2022 #10 Skrevet 18. januar 2022 (endret) slettet- dobbel Endret 18. januar 2022 av I Grosny
Ugresset Skrevet 18. januar 2022 #11 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du bare merker at de er ledig på markedet. Desperate Anonymkode: d3d25...94b Så alle vi barnløse og sexy kvinner i 30-årene er ledige og desperate? Not! 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #12 Skrevet 18. januar 2022 Ja altså,. enslig alenemor på byen: sitter å gjesper borti et hjørne. Rynker på nesen, sur og mutt. Har lite spennende å by på ovenfor barnløse menn i 30-åra som vil snakke om feks selvrealisering, jobb og karriere. Hun her Tar kvart på tolv bussen hjem. Barnløs venninne på byen: Opplagt, fresh, trent. Stråler av livsgnist. Flørtende blikk som glir over lokalet og utstråler åpenhet. Har personlighet og spennende historier da det dyrkes jobber og interesser. Anonymkode: d23f5...f73 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #13 Skrevet 19. januar 2022 Meg over her igjen.. Tror den eneste som kommer unna med å være første eksempel er Annette Haga kategorien, men der er det bare 0,000001 % menn som har sjangs uansett 😂 Utover det vet jeg veldig godt hvem jeg hadde bedt på date… Anonymkode: d23f5...f73
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #14 Skrevet 19. januar 2022 Frivillig barnløs kvinne på 34 år her. Om vi barnløse oser mer sex er det vel kanskje fordi vi ikke har små som holder oss våkne om natta? I tillegg til jobb så er jo barn mye jobb det også. Så kanskje ikke så rart hvis de ikke er like «livlige» på byn? Må jo være det samme med menn med barn? Anonymkode: ba206...d65 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #15 Skrevet 19. januar 2022 Ja, det tror jeg. Jeg fikk tid til å sminke meg, bruke parfyme og stelle håret. Som mor nå har jeg på meg t-skjortene til mannen og ammeknuta i håret. Ikke mye sexy for verden eller mannen i disse dager 🤣 Anonymkode: 78593...2e5
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #16 Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ingen vits å rakke ned på kvinner som er morsommere for menn å være sammen med enn deg selv. Damer som ikke har barn har ikke mistet lysten på livet, og det er merkbart. Anonymkode: 991e2...864 Hm, det er faktisk plagsomt at menn blander seg selv inn i min seksuelle utstråling. Den er min, hehe. Anonymkode: b6330...fad
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #17 Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja altså,. enslig alenemor på byen: sitter å gjesper borti et hjørne. Rynker på nesen, sur og mutt. Har lite spennende å by på ovenfor barnløse menn i 30-åra som vil snakke om feks selvrealisering, jobb og karriere. Hun her Tar kvart på tolv bussen hjem. Barnløs venninne på byen: Opplagt, fresh, trent. Stråler av livsgnist. Flørtende blikk som glir over lokalet og utstråler åpenhet. Har personlighet og spennende historier da det dyrkes jobber og interesser. Anonymkode: d23f5...f73 Så fordi en er alene med barn må en gi opp livet? Jeg var alene med 3 barn, og trente fast hver dag. Dyrket interessene mine fremdeles, men måtte stort sett være hjemme på kveldstid pga ungene. Fritiden jeg hadde var stort sett annenhver helg, og en dag i uken (hadde barnevakt når jeg var på dansekveld/kurs). Anonymkode: 2212f...946
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #18 Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, det tror jeg. Jeg fikk tid til å sminke meg, bruke parfyme og stelle håret. Som mor nå har jeg på meg t-skjortene til mannen og ammeknuta i håret. Ikke mye sexy for verden eller mannen i disse dager 🤣 Anonymkode: 78593...2e5 Det varierer nok, personlig hadde jeg muligens kunne dratt på lokalbutikken i joggedress uten sminke om jeg måtte ha noe fort. Om ikke tar jeg på sminke, steller håret og klær jeg liker. Anonymkode: 2212f...946
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #19 Skrevet 19. januar 2022 Hvordan kan du vite om kvinnene du ser er barnløse eller ikke om du ikke kjenner dem? Dette er uansett en generalisering kun basert på egen subjektive oppfatning (eller muligens trolling),og slike personlige tolkninger er på ingen måte fakta. Seksuell utstråling har selvfølgelig lite eller ingenting med om man har barn eller ikke. Anonymkode: 4091d...bc5
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #20 Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så fordi en er alene med barn må en gi opp livet? Jeg var alene med 3 barn, og trente fast hver dag. Dyrket interessene mine fremdeles, men måtte stort sett være hjemme på kveldstid pga ungene. Fritiden jeg hadde var stort sett annenhver helg, og en dag i uken (hadde barnevakt når jeg var på dansekveld/kurs). Anonymkode: 2212f...946 Nei, men du konkurrerer muligens i hardt vær når du mingler på byen blant de uthvilte barnløse! Anonymkode: d23f5...f73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå