AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #1 Skrevet 18. januar 2022 Okei. Så vi er alle syke i hjemmet. Samboer, meg og guttungen. Jeg er også gravid og sover generelt dårlig. Tok meg en lur en time før guttungen kommer inn og vekker meg. Samboer sitter da på sofaen og har sendt han inn for å få meg til å hente paracet til han fra kjøkkenet. Han sier jeg kan legge meg igjen etterpå. Ca 5 min senere tar han med seg guttungen for å skifte bleie og ta tempen på seg selv. Ble skikkelig sur, syntes det var teit og unødvendig å vekke meg når jeg endelig fikk sove litt. Så jeg er ganske bitter på han noe han synes er urimelig siden han bare spurte meg om en liten ting. Han er en voksen mann på 30 som har man-flu. Hvem overreagerer i denne situasjonen? Anonymkode: 087ae...969 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #2 Skrevet 18. januar 2022 Han. Hadde og blitt dritsur. For en ego ting å gjøre. Anonymkode: ddbfe...415 10
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #3 Skrevet 18. januar 2022 Å herregud. Har han en diagnose el? Hadde mannen min gjort noe sånt hadde jeg seriøst trodd han hadde fått en hjernesvulst el noe. Altså, det hadde normalt aldri skjedd🙈 Anonymkode: 5693c...448 11 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #4 Skrevet 18. januar 2022 Har du spurt han hvorfor han vekket deg? Visste han hvor paracetene lå? Kjipt å bli vekket, men reaksjonen du har nå er meget urimelig. Anonymkode: db007...390
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 18. januar 2022 #5 Skrevet 18. januar 2022 I alle dager, for en egoistisk mann du har. Det er faktisk ikke normalt vil jeg si.
Rosatoast Skrevet 18. januar 2022 #6 Skrevet 18. januar 2022 Lurer så på hvorfor kvinner får barn med slike menn, hvordan klarer du å bli kåt på en slik person? Hadde samboeren min oppført seg sånn, da hadde han virkelig hørt det. Det hadde dog aldri skjedd, for her hjemme har vi respekt for hverandre - syk eller ikke. (Klarer fint å hente ting selv, han her er en egoistisk drittsekk som du aldri setter på plass) 4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #7 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har du spurt han hvorfor han vekket deg? Visste han hvor paracetene lå? Kjipt å bli vekket, men reaksjonen du har nå er meget urimelig. Anonymkode: db007...390 Han visste hvor den var, på kjøkkenbenken. Han sa han var for syk til å hente den selv Anonymkode: 087ae...969
Gjest BethD Skrevet 18. januar 2022 #8 Skrevet 18. januar 2022 Er så glad jeg gikk ifra min eks når jeg leser sånne ting.
Gjest loveli Skrevet 18. januar 2022 #9 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du spurt han hvorfor han vekket deg? Visste han hvor paracetene lå? Kjipt å bli vekket, men reaksjonen du har nå er meget urimelig. Anonymkode: db007...390 Uenig. TS er gravid og får endelig sove. Man vekker ikke den som bærer barnet ditt for å hente Paracet! For en drittsekk!!!
trafikkdirigenten Skrevet 18. januar 2022 #10 Skrevet 18. januar 2022 Uten tvil han, virker som han kun tenker på seg selv og driter i alle andre rundt seg 8
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #11 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han visste hvor den var, på kjøkkenbenken. Han sa han var for syk til å hente den selv Anonymkode: 087ae...969 Begynner å vekke han om natta for rare ting. Si du er for gravid til å hente selv. Det være seg vann, en ekstra pute, en mer behagelig tskjorte å sove i, ørepropper, drops, sokker fordi du fryser på bena. Be gjerne om alle tingene på en natt. Gjenta natten etter. Anonymkode: 56281...bec 14
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #12 Skrevet 7. februar 2022 Du har tre barn, med andre ord. For en dust! Anonymkode: 4d902...35f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå