AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #21 Del Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tyrkia er vel ganske liberalt? Anonymkode: db518...0e0 Er du seriøs? Anonymkode: 7c3ed...d4b 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsepims Skrevet 18. januar 2022 #22 Del Skrevet 18. januar 2022 Hannah80 skrev (3 timer siden): Ja visst. Og det er jo derfor man blir sjekket opp av unge pene menn, når man selv er ei gammel kjerring. Fatter ikke at noen kan falle for slikt. Jobbet 3 somre der nede rundt 2007-2010. Forbausende mange damer rundt 40 år som dro ned dit med intensjon om å finne en "holiday-love". De reiste ofte alene eller med en venninne, og var veldig åpne om nettopp dette. Men de tok det for hva det var altså. Én-ukes romanse. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #23 Del Skrevet 18. januar 2022 Jeg skal aldri tilbake dit. Helt vanvittig ekstremt innpåslitne selgere, og man ble aldri helt klok på om de ville selge meg noe, ha meg med hjem, eller egentlig kjøpe kroppen min… Har aldri opplevd meg så utsatt som kvinne noen gang. Og lite respektert. Og sikla på. Fyttigrisen. Og jeg var der sammen med mannen min som nygift. Det brydde visst ingen seg om. «Du trenger litt moro alene, kom og drikk te i butikken, bli med meg på fest i kveld». Og de fulgte etter overalt hvor man var, på gata, stranda, ut på svømmetur!! Anonymkode: b36d5...e5c 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsepims Skrevet 18. januar 2022 #24 Del Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Tyrkia er vel ganske liberalt? Anonymkode: db518...0e0 Erdoğan gjør sitt for å deliberalisere Tyrkia. Vil tro det fortsatt er ganske liberalt ved kysten (altså, turiststedene) med tanke på alkohol og sånt, men det er jo ikke til å legge under en stol at flesteparten av de som bor der er muslimer. Blant de som jobber med turisme er de mange som drikker alkohol, og de tøyser det bort med at de er "muslim light". Er riktignok mange år siden jeg har vært i Tyrkia nå, men synes mange av de turiststedene som før var fine har blitt totalt ødelagt av alle all-inclusive hotellene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #25 Del Skrevet 18. januar 2022 Skal aldri til Tyrkia mer, bare lukten av klær derfra gjør meg kvalm. Anonymkode: c5ea1...949 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #26 Del Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Tyrkia er vel ganske liberalt? Anonymkode: db518...0e0 Ikke i det hele tatt. Istanbul kanskje, men ikke resten av Tyrkia. Anonymkode: 1d388...236 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #27 Del Skrevet 18. januar 2022 Vimsepims skrev (20 minutter siden): Jobbet 3 somre der nede rundt 2007-2010. Forbausende mange damer rundt 40 år som dro ned dit med intensjon om å finne en "holiday-love". De reiste ofte alene eller med en venninne, og var veldig åpne om nettopp dette. Men de tok det for hva det var altså. Én-ukes romanse. Ikke rart de ser ned på oss nordmenn Anonymkode: 1d388...236 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 18. januar 2022 #28 Del Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg vet om 3 damer i min krets som har vært i Tyrkia og fått en del stygge kommentarer fra ansatte i butikker/restauranter osv. Mange hadde jobbet i Norge/Sverige og snakket bra norsk/svensk, og sa masse stygge ting til disse damene. "Din stygge feite hore, ikke kom hit igjen","du er stygg" og andre sjarmerende kommentarer. Er dette vanlig der nede? Det virket som de ble sinte hvis man ikke kjøpte noe i butikkene eller bare gikk forbi restauranter uten å sette seg ned. Jeg skal på et arrangement i Tyrkia til våren, må jeg være forberedt på å bli kalt masse rart? Liker de ikke turister der nede? Har aldri vært i Tyrkia så jeg bare spør. Og dette er ikke rasistisk om noen tolker det sånn, jeg kjenner ingen fra Tyrkia så har ingenting negativt å si om folk derifra. Har bare blitt advart mot å dra dit som kvinne. Jeg skal på en rundreise med flere fra Norge (avhengig av corona så klart), så håper det går fint! Er ikke vant til å dra til utlandet så når jeg hører sånt blir jeg jo skremt. Om noen har tips til noe spesielt jeg må ta hensyn til så tar jeg imot alle råd så klart Anonymkode: ffbd3...b7b Har aldri opplevd stygge eller nedsettende kommentarer der nede . Innpåslitende selgere ja, Mn de er det bare å ikke gå i dialog med . Avfei de høflig ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #29 Del Skrevet 18. januar 2022 19 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skal aldri tilbake dit. Helt vanvittig ekstremt innpåslitne selgere, og man ble aldri helt klok på om de ville selge meg noe, ha meg med hjem, eller egentlig kjøpe kroppen min… Har aldri opplevd meg så utsatt som kvinne noen gang. Og lite respektert. Og sikla på. Fyttigrisen. Og jeg var der sammen med mannen min som nygift. Det brydde visst ingen seg om. «Du trenger litt moro alene, kom og drikk te i butikken, bli med meg på fest i kveld». Og de fulgte etter overalt hvor man var, på gata, stranda, ut på svømmetur!! Anonymkode: b36d5...e5c Det samme skjedde her, at jeg var med min mann ga de totalt f i Anonymkode: c7988...d11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsepims Skrevet 18. januar 2022 #30 Del Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ikke rart de ser ned på oss nordmenn Anonymkode: 1d388...236 Det er litt både og. Mange er genuint nysgjerrige, vi fremstår som eksotiske. Hele spekteret er liksom representert på en uke. Mor, far og 2 barn, venninnegjengen på rundt 20 som raver rundt og drikker gutta under bordet (dette er virkelig eksotisk!), guttegjengen som bare sitter å skuler på jentegjengen fordi tyrkiske gutter overøser de med komplimenter, hun som kommer ned på surprise-visit til sin tyrkiske kjæreste som allerede er opptatt med en 20-45 år gammel holiday-love (og har kone hjemme i landsbyen sin). Men det er kanskje bare snakk om 10% av turistene som skiller seg ut da. Resten sklir liksom bare igjennom ferien sin...! 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #31 Del Skrevet 19. januar 2022 En venninne ble gruppevoldtatt der nede. Vi var akkurat ferdig med vidergående og reiste ned som liten gruppe. Men hun kom bort fra oss en kveld, og det viste seg at en mann (som jobbet på restauranten vi var på) hadde klart å ta henne med til en leilighet der der det var flere andre menn. Vi lette etter henne og prøvde å få hjelp av politiet, men hun kom til hotellet selv dagen etter og ville bare hjem. Vi dro umiddelbart. Hun har dessverre slitt enormt i tiden etter, og livet har ikke blitt slik hun drømte om, dessverre. Anonymkode: bcd3e...d63 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #32 Del Skrevet 19. januar 2022 Synes dette er kommet litt under radaren men det er mange enslige single damer som reiser dit kun for å få tyrkerkjepp. Altså til Alanya. Gutta reiser til Pattis og jentene til Alanya. Anonymkode: a4d17...d17 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #33 Del Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Synes dette er kommet litt under radaren men det er mange enslige single damer som reiser dit kun for å få tyrkerkjepp. Altså til Alanya. Gutta reiser til Pattis og jentene til Alanya. Anonymkode: a4d17...d17 Det er fordi norske menn er smålig utstyrt og trenger derfor petite damer for at kjeppen skal se stor ut i deres hender Og norske kvinner kan endelig få seg stort utstyr å leke med... Anonymkode: c87dc...110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #34 Del Skrevet 19. januar 2022 Var i Tyrkia for lenge siden, aldri igjen! Makan til innpåslitne mannfolk skal man leite lenge etter. Følte meg aldri trygg der. Og med årene har også Erdogan ødelagt landet. Kommer aldri til å reise dit under noen omstendigheter. Anonymkode: 8c52c...f0e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #35 Del Skrevet 20. januar 2022 På lista over land jeg overhodet ikke er interessert i å reise til; hverken alene, som en del av en gruppe eller i forbindelse med jobb. Anonymkode: d7419...ca5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #36 Del Skrevet 21. januar 2022 Det har jeg ikke opplevd. Nå har jeg ikke vært så mye på ferie i Alanya området,og aldri vært på pub der. Jeg har reist og opplevd andre deler av landet. Jeg reiser gjerne på tur dit igjen når det blir mindre corona. Jeg har erfart et veldig gjestfritt land med veldig hyggelige mennesker. Reis litt rundt i landet og opplev det mer ekte Tyrkia. Anonymkode: 6b74f...8a9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #37 Del Skrevet 21. januar 2022 Vimsepims skrev (På 18.1.2022 den 21.48): Jobbet 3 somre der nede rundt 2007-2010. Forbausende mange damer rundt 40 år som dro ned dit med intensjon om å finne en "holiday-love". De reiste ofte alene eller med en venninne, og var veldig åpne om nettopp dette. Men de tok det for hva det var altså. Én-ukes romanse. "Venninnetur" er et ganske utbredt fenomen på alle sydendestinasjoner, ikke minst bland 40+ damer. Anonymkode: 00153...128 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsepims Skrevet 21. januar 2022 #38 Del Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): "Venninnetur" er et ganske utbredt fenomen på alle sydendestinasjoner, ikke minst bland 40+ damer. Anonymkode: 00153...128 Altså, det var flere som ikke lot seg "lure" enn de som innledet en romanse. Og altså noen som var helt åpne om at de dro for et kortvarig forhold. Må bare påpeke dette da jeg oppfatter det som en ganske gjengs oppfatning blant mannfolk når det kommer til venninnetur, at det er formålet. Typisk er sole, bade, drikke, spise god mat og ha det gøy. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #39 Del Skrevet 21. januar 2022 Stor forskjell på Tyrkia og Hellas, for å si det sånn. De har et utrolig dårlig kvinnesyn i Tyrkia. Alle jeg kjenner, som er kvinne, har blitt behandlet dårlig i Tyrkia på en eller annen måte. Alle elsker Hellas derimot. Anonymkode: 2a320...d6a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #40 Del Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 19.1.2022 den 4.13): En venninne ble gruppevoldtatt der nede. Vi var akkurat ferdig med vidergående og reiste ned som liten gruppe. Men hun kom bort fra oss en kveld, og det viste seg at en mann (som jobbet på restauranten vi var på) hadde klart å ta henne med til en leilighet der der det var flere andre menn. Vi lette etter henne og prøvde å få hjelp av politiet, men hun kom til hotellet selv dagen etter og ville bare hjem. Vi dro umiddelbart. Hun har dessverre slitt enormt i tiden etter, og livet har ikke blitt slik hun drømte om, dessverre. Anonymkode: bcd3e...d63 Ufattelig trist. Opplevd noe ala det samme og det er dessverre ikke uvanlig. Det jeg ikke visste da er at der er helt vanlig å dope ned damene, og bartender samarbeider med andre som gjør det for dem så bestiller du en drink i baren er det kanskje noe i den. Det er faste menn som frekventerer disse barene jevnlig på jakt etter nye ofre. Alanya er desidert verst, syns hele byen er et slum høl av moralsk forfall. Anonymkode: a072d...651 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå