AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #1 Skrevet 18. januar 2022 Etter et samboerforhold i 12år, så ble det brudd da mannen ikke ville mer. 2 mnd etterpå traff jeg en fra samme sted som meg. Kjærligheten blomstret, og jeg kunne ikke vente med å flytte ut. Han var veldig på og vi hadde det skikkelig deilig fra januar til august. I juli og august ville jeg vi skulle være litt eksklusive, vise oss litt frem til venner osv, var på tide. Han var med på det med venner, men ikke familie enda. Da begynte han å få litt panikk, fordi han ville jeg skulle bearbeide bruddet. Samme måtte han som haddd ei dame som forlot han. Han ble såret av det. Men så dukket det opp en kveld hvor han rotet med ei venninne. Han innrømte det med ei gang, og sa han ikke hadde følelser for henne. Det endte opp med at vi sklei mer og mer bort fra hverandre. Vi traff ikke hverandre fra sept-nov/des. Jeg følte jeg var fullstendig singel koste meg med det. Så begynte det litt smått med mld fra han igjen. Han ville plutselig hente meg på jobb, men såklart også ha sex. Som vi alltid hadde tidligere. Så fant han ut at jeg var på tinder og fikk den mld fra han. Skikkelig skuffet... Har meldt meg ut nå, mest pga det ikke var noe for meg. Igår hang vi litt sammen igjen, og i forrige uke sov jeg hos han. Nå tør jeg ikke spør hvor vi er.... han har reisejobb og skal bort i flere uker. Er redd jeg begynner å få følelser for han igjen. Er livredd han skal "leke" med følelsene igjen. Føler vi passer samnen på mange måter. Vi kjører turer sammen, går turer, ser på netflix og nærmest ikke prater. Bare ligger å koser oss. Jeg spurte om han ville treffes når han kom tilbake igjen, det ville han. Hva tror dere han vil ? Kan det bli oss til slutt? Av og til må man over noen dammer. 😏 Anonymkode: fb787...029
GrønnNellik68 Skrevet 18. januar 2022 #2 Skrevet 18. januar 2022 Du må tenke på deg selv her. Si hva du føler for han. Hva du ser etter og ønsker og spør så hvor han står i forhold til dine ønsker og behov. Ellers havner du i en hekt når du nå begynner å få følelser for han. Og han vil fortsette å utnytte situasjonen fordi han kan. Du stopper han ikke 7
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #3 Skrevet 19. januar 2022 GrønnNellik68 skrev (20 timer siden): Du må tenke på deg selv her. Si hva du føler for han. Hva du ser etter og ønsker og spør så hvor han står i forhold til dine ønsker og behov. Ellers havner du i en hekt når du nå begynner å få følelser for han. Og han vil fortsette å utnytte situasjonen fordi han kan. Du stopper han ikke Så jeg burde si til han at jeg har fått litt følelser for han? Han har jo hatt det for meg før, kanskje nå også. Vanskelig å lese. Han tar mye kontakt med meg. Anonymkode: fb787...029
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #4 Skrevet 19. januar 2022 Jeg ville begynt med å finne ut hva du ønsker deg. Ønsker du å være i et langsiktig forhold? I så fall må du si til ham at du ønsker deg noe mer, og om han ikke vil det, vil du kutte kontakten så du kan gå videre i livet og eventuelt finne det med noen andre. Når du har vært samboer i 12 år regner jeg med du er noenlunde voksen. Gidder du sånn fjortisgreier med frem og tilbake? Anonymkode: dcb12...701 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #5 Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ville begynt med å finne ut hva du ønsker deg. Ønsker du å være i et langsiktig forhold? I så fall må du si til ham at du ønsker deg noe mer, og om han ikke vil det, vil du kutte kontakten så du kan gå videre i livet og eventuelt finne det med noen andre. Når du har vært samboer i 12 år regner jeg med du er noenlunde voksen. Gidder du sånn fjortisgreier med frem og tilbake? Anonymkode: dcb12...701 Nei jeg orker ikke sånn frem og tilbake opplegg. Jeg er 34år, så godt voksen ja Men må jeg anse han som en jeg holder på med? Siden han vil treffe meg når han kommer tilbake fra jobbreise, så antar jeg han liker meg? Hvis jeg blir skuffet over en ting, ringer han meg med en gang. Vi blir begge litt føleksesladet av og til. Han reagerte jo sterkt på at jeg hadde fått meg tinder. Anonymkode: fb787...029
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #6 Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei jeg orker ikke sånn frem og tilbake opplegg. Jeg er 34år, så godt voksen ja Men må jeg anse han som en jeg holder på med? Siden han vil treffe meg når han kommer tilbake fra jobbreise, så antar jeg han liker meg? Hvis jeg blir skuffet over en ting, ringer han meg med en gang. Vi blir begge litt føleksesladet av og til. Han reagerte jo sterkt på at jeg hadde fått meg tinder. Anonymkode: fb787...029 Jeg ville tatt det opp med ham. Si at du er for gammel for dette og trenger en avklaring på hva han tenker dere er nå og på sikt. Reagerte han fordi han vil være sammen med deg eller fordi han ikke vil at noen andre skal være sammen med deg? Og så må du ta et valg ut fra tilbakemeldingen hans. Det er jo også et spørsmål om du vil ha barn og familie (eller har du det?) og om han da er verdt å bruke tid på. Anonymkode: dcb12...701 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #7 Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg ville tatt det opp med ham. Si at du er for gammel for dette og trenger en avklaring på hva han tenker dere er nå og på sikt. Reagerte han fordi han vil være sammen med deg eller fordi han ikke vil at noen andre skal være sammen med deg? Og så må du ta et valg ut fra tilbakemeldingen hans. Det er jo også et spørsmål om du vil ha barn og familie (eller har du det?) og om han da er verdt å bruke tid på. Anonymkode: dcb12...701 Etter at vi hadde en liten pause og begynte å prate med hverandre igjen, så har han sagt at an både vil ha barn og ser frem til å bygge ut huset osv. Så sa jeg den gang at det kan jo bli meg? 😅 hvem vet. Da sa han også, nei hvem vet... Han er tre år yngre enn meg og liker damer som er litt eldre enn han. Jeg har barn og han ikke. Blir det oss, så vil han nok ha barn. Han vil bare ikke hopoe rett i et forhold, han er den typen som vil ta det forsiktig. Anonymkode: fb787...029
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #8 Skrevet 19. januar 2022 «Ta det litt forsiktig» betyr at han ikke ønsker et forhold. Du hadde ikke vært usikker om han virkelig ville ha deg. I utgangspunktet hadde jeg personlig bare kuttet han ut etter at han klinte med venninna si, hadde avsluttet det for godt da. Har dere hatt sex etter at du tok han tilbake? Big mistake, i så fall.. Her må du sette ned foten og kreve et svar fra han om hva han ønsker. Ikke gi han sex, men si at du ikke kommer til å fortsette relasjonen med mindre han viser med handling over tid at han vil det samme som deg. Såpass fortjener du 💗 Mer enn en vinglepetter. Anonymkode: 30e36...d2e 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #9 Skrevet 19. januar 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Så jeg burde si til han at jeg har fått litt følelser for han? Han har jo hatt det for meg før, kanskje nå også. Vanskelig å lese. Han tar mye kontakt med meg. Anonymkode: fb787...029 Jeg kjenner igjen alle de andre trådene dine... Hva skjedde med han nye du begynte å date, som du ville satse på? Du sier at du nå har meldt deg ut - men så hang dere sammen i går. Ergo har du jo ikke meldt deg ut. Og du håper på noe mer... Han her har vist deg hele veien at han liker deg, men ikke liker deg nok til å respektere deg. Han setter sine egne ønsker og behov foran dine og møter deg ikke på dine behov. Han vil ha sex og kos og moro, fram til det er på tide å binde seg, og da trekker han seg unna. Han hadde aldri rota med venninna hvis han likte deg så godt som han sa. Tro på handlingene hans! Ikke på ordene! Anonymkode: 7f17c...305 6
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #10 Skrevet 19. januar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Etter at vi hadde en liten pause og begynte å prate med hverandre igjen, så har han sagt at an både vil ha barn og ser frem til å bygge ut huset osv. Så sa jeg den gang at det kan jo bli meg? 😅 hvem vet. Da sa han også, nei hvem vet... Han er tre år yngre enn meg og liker damer som er litt eldre enn han. Jeg har barn og han ikke. Blir det oss, så vil han nok ha barn. Han vil bare ikke hopoe rett i et forhold, han er den typen som vil ta det forsiktig. Anonymkode: fb787...029 Vær så snill TS. les det du skriver her. Han sa at han ønsker barn og bygge ut hus, men han spesifiserte ikke at han ønsker dette med deg. Det ville en mann som var sikker gjort. Du valgte å spørre om det kan bli deg, med kommentaren din, og selv der gir han deg er usikkert og ustødig svar. "Nei, hvem vet" har et nei i seg. Det har ikke noe ja. Det har derimot svært mye uvisshet i seg. Dette er ikke en type som bare vil ta det litt forsiktig. Dette er en type som ønsker kjærestegoder uten forpliktelser. Anonymkode: 7f17c...305 6
miss summers Skrevet 19. januar 2022 #11 Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Vær så snill TS. les det du skriver her. Han sa at han ønsker barn og bygge ut hus, men han spesifiserte ikke at han ønsker dette med deg. Det ville en mann som var sikker gjort. Du valgte å spørre om det kan bli deg, med kommentaren din, og selv der gir han deg er usikkert og ustødig svar. "Nei, hvem vet" har et nei i seg. Det har ikke noe ja. Det har derimot svært mye uvisshet i seg. Dette er ikke en type som bare vil ta det litt forsiktig. Dette er en type som ønsker kjærestegoder uten forpliktelser. Anonymkode: 7f17c...305 Det er egentlig ganske hardt og brutalt "Nei, ikke med deg". 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #12 Skrevet 19. januar 2022 Ts her, jeg tror han har noe for meg, innerst inne. Men han har veldig vanskeligheter med å vise det og snakke om det. Når vi i starten holdt på, så var det noe av det første han sa at han ikke likte å snakke om føkelser. Han tar såpass mye kontakt med meg at jeg tror han bryr seg. Skal jeg spørre han om han kommer til å savne meg de 4 ukene han skal være borte nå? Anonymkode: fb787...029
Morgan Le Fay Skrevet 19. januar 2022 #13 Skrevet 19. januar 2022 (endret) H Endret 19. januar 2022 av Morgan Le Fay Angrer
miss summers Skrevet 19. januar 2022 #14 Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ts her, jeg tror han har noe for meg, innerst inne. Men han har veldig vanskeligheter med å vise det og snakke om det. Når vi i starten holdt på, så var det noe av det første han sa at han ikke likte å snakke om føkelser. Han tar såpass mye kontakt med meg at jeg tror han bryr seg. Skal jeg spørre han om han kommer til å savne meg de 4 ukene han skal være borte nå? Anonymkode: fb787...029 Nei. 4
GrønnNellik68 Skrevet 19. januar 2022 #15 Skrevet 19. januar 2022 Leser du hva vi skriver her inne Ts...??? Virker som du har to store skylapper på og tror bare det du vil tro. Og da er det jo fint lite vi andre kan skrive her. Det går jo ikke inn uansett syns jeg. KJør på du. Spør om han vil savne deg i 4 uker...selvsagt vil han si ja..vi jo ha tilgang til mus når han kommer tilbake. Du er ikke direkte du driver å duller med han for å få de svarene du ønsker. Og så kommer sånne halvveis svada svar og du tar det for god fisk og noe positivt. Men det er jo opp til deg da. Jeg mente ikke å være spydig, men blir litt oppgitt når vi alle skriver hva vi mener om duden og så er det som du ikke har lest hva vi har skrevet?? Denne tråden vil jeg gjerne følge med på. Se hvordan det går med dere. 6
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #16 Skrevet 19. januar 2022 GrønnNellik68 skrev (24 minutter siden): Leser du hva vi skriver her inne Ts...??? Virker som du har to store skylapper på og tror bare det du vil tro. Og da er det jo fint lite vi andre kan skrive her. Det går jo ikke inn uansett syns jeg. KJør på du. Spør om han vil savne deg i 4 uker...selvsagt vil han si ja..vi jo ha tilgang til mus når han kommer tilbake. Du er ikke direkte du driver å duller med han for å få de svarene du ønsker. Og så kommer sånne halvveis svada svar og du tar det for god fisk og noe positivt. Men det er jo opp til deg da. Jeg mente ikke å være spydig, men blir litt oppgitt når vi alle skriver hva vi mener om duden og så er det som du ikke har lest hva vi har skrevet?? Denne tråden vil jeg gjerne følge med på. Se hvordan det går med dere. Deg ligger mer i det enn dette skal jeg si deg. Han har ikke vist interesse for andre damer i "oppholdet" vårt. Han syntes bare jeg freste for fort på, å det gjorde til at han fikk litt panikk. Han var ikke klar for et forhold i sommer. Jeg har den siste tiden begynt å se en annen side i han. Jeg merker vi kjenner hverandre ganske godt nå, vi er nesten som et gammelt ektepar når vi drar på kjøpesenteret. Eller kjører for å handle big mac meny, det går av seg selv. Ja, det blir spennende å se om vi egentlig er en meant to be. Bare vi måtte åpne noen broer på veien. 😄 Anonymkode: fb787...029
miss summers Skrevet 19. januar 2022 #17 Skrevet 19. januar 2022 Denne tråden gir jo ikke mening. Ville du bare høre at folk på kg tror dette er ekte kjærlighet?! 4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #18 Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ts her, jeg tror han har noe for meg, innerst inne. Men han har veldig vanskeligheter med å vise det og snakke om det. Når vi i starten holdt på, så var det noe av det første han sa at han ikke likte å snakke om føkelser. Han tar såpass mye kontakt med meg at jeg tror han bryr seg. Skal jeg spørre han om han kommer til å savne meg de 4 ukene han skal være borte nå? Anonymkode: fb787...029 Ja, han bryr seg om deg - til en viss grad. Han bryr seg såpass at han ikke vil miste tilgangen til bekreftelse/nærhet/kos/sex, men han bryr seg ikke nok om deg til å respektere deg. Såklart vil han si «ja» på spørsmålet ditt. Det koster han ingenting å si. Men du er nødt til å slutte å bry seg om hva han sier, se på hva han gjør! Du må tenke logisk her, ts. Hadde han villet være med deg hadde han tatt steget for lenge siden og blitt kjæresten din da. Menn er jegere, de handler - fordi de vet at det finnes andre menn som potensielt vil prøve seg på deg også. De har ikke tid til slikt om det er deg de virkelig ønsker. Og han rota med venninna si mens han holdt på med deg.. hvilken person som er forelsket og bryr seg om vedkommende, gjør det? Jeg er streng nå, men jeg vil kun ditt beste, ts 💗 Anonymkode: 30e36...d2e 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #19 Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Nei jeg orker ikke sånn frem og tilbake opplegg. Jeg er 34år, så godt voksen ja Men må jeg anse han som en jeg holder på med? Siden han vil treffe meg når han kommer tilbake fra jobbreise, så antar jeg han liker meg? Hvis jeg blir skuffet over en ting, ringer han meg med en gang. Vi blir begge litt føleksesladet av og til. Han reagerte jo sterkt på at jeg hadde fått meg tinder. Anonymkode: fb787...029 Ja så klart reagerte han. Han hadde jo håpet at du kun hadde han i tankene selvom han dreit i deg en stund. Så han ble skuffet over at din oppmerksomhet ikke var hos han lengre. Og er derfor han har tatt kontakt med deg igjen selvom han ikke vil ha fast forhold. Han liker oppmerksomheten din, men er samtidig glad i å finne på noe med andre damer også. Anonymkode: 94d84...662 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #20 Skrevet 20. januar 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: Ts her, jeg tror han har noe for meg, innerst inne. Men han har veldig vanskeligheter med å vise det og snakke om det. Når vi i starten holdt på, så var det noe av det første han sa at han ikke likte å snakke om føkelser. Han tar såpass mye kontakt med meg at jeg tror han bryr seg. Skal jeg spørre han om han kommer til å savne meg de 4 ukene han skal være borte nå? Anonymkode: fb787...029 Denne linja er standard for playere. Den lærer til og med bort i boken The Game, som er for menn som ønsker å lære seg å tvinne kvinner rundt lillefingeren. Ved å si i starten at man ikke liker å snakke om følelser, eller at man synes det er vanskelig å åpne seg opp, begynner kvinnene å unnskylde alt mennene gjør med at de bare ikke er åpne nok enda. I tillegg vil kvinnen da føle seg ekstremt spesiell når mannen faktisk åpner seg opp, og føle at det betyr at det er ekte kjærlighet. Jeg sier det igjen, denne mannen er helt klart og tydelig en plater. Det finnes ikke tvil. Anonymkode: 7f17c...305 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå