AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #1 Skrevet 18. januar 2022 Er det godt? Noen som bruker det? Anonymkode: f3134...7a3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #2 Skrevet 18. januar 2022 Pleier ikke spise brød, men det hender. Ja, hvis du liker olivenolje, er det godt. Hvis du har en god en da. Stor forskjell på oljene da, jeg hater f.eks eldorado sin på kiwi. Den er grusom. kjøper ikke olivenolje i vanlig butikk lenger heller. Liker det på potet også. Hadde olivenolje i stedet for saus til julematen også. Men nå liker jeg ikke saus heller da. Anonymkode: 61598...06c
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #3 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Pleier ikke spise brød, men det hender. Ja, hvis du liker olivenolje, er det godt. Hvis du har en god en da. Stor forskjell på oljene da, jeg hater f.eks eldorado sin på kiwi. Den er grusom. kjøper ikke olivenolje i vanlig butikk lenger heller. Liker det på potet også. Hadde olivenolje i stedet for saus til julematen også. Men nå liker jeg ikke saus heller da. Anonymkode: 61598...06c Jeg synes ikke olivenolje på kiwi høres så godt ut uansett hvor olivenoljen kommer fra. (Sorry, jeg bare måtte! 😄) Olivenolje på en vanlig brødskive fra Rema høres ikke så veldig spennende ut. Men en god olivenolje på et godt, ferskt brød av god kvalitet med masse smak, f.eks. ved siden av suppe eller før maten, derimot - DET høres godt ut. Anonymkode: e0155...5be 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #4 Skrevet 18. januar 2022 Godt brød med god olivenolje på, f.eks. fra 1830, er sååå godt. Men har aldri prøvd med olivenolje og så annet pålegg oppå. Olivenolje passer nok ikke til alt. Anonymkode: a9504...df1 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #5 Skrevet 18. januar 2022 Digg på hjemmelaget brød eller lignende men virker jævlig på en tørr kneip😭 Anonymkode: 9731d...564 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #6 Skrevet 18. januar 2022 vanlig på foccacia og bruschetta Anonymkode: 4356d...863 1
Brunhilde Skrevet 19. januar 2022 #7 Skrevet 19. januar 2022 Gresk landbrød med olivenolje og litt salt og pepper er skikkelig godt, spesielt ved siden av en gresk salat, men også helt enkelt med noen saftige oliven og en god øl ved siden av. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå