Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MÅ vi la alle som vil komme hit?

Skrevet

Det står ikke i panna på folk når de går over grensen hvem som kommer til å begå lovbrudd. Hvis dere har en god metode for å finne ut hvem som er potensielle forbrytere, så kom med den. Det er sikkert mange som er interessert.

Skrevet

Hva med å sende ut de som gjør noe galt. Uansett hvor de kommer fra. Nå mener jeg ikke å kjøreforfort lovbrudd, med f.eks saker man får fengselsstraff for. Alle har peil på hva som er rett eller ikke.

Skrevet
Hva med å sende ut de som gjør noe galt. Uansett hvor de kommer fra. Nå mener jeg ikke å kjøreforfort lovbrudd, med f.eks saker man får fengselsstraff for. Alle har peil på hva som er rett eller ikke.

Det er jo i stor grad det som gjøres i dag da. Forøvrig synes jeg godt vi også kan sende etniske nordmenn til Bjørnøya om de gjør noe galt.

Skrevet

næmmen paradokset, du skjønner det at menneskene i norge mener at mennesker som ikke er fra norge skal få dobbel straff hvis dem gjør det samme gale som nordmenn, - først fengsel, - deretter ut av landet.

rettferdighet kaller dem det.

Skrevet

Joda, det er mye menneskene kaller rettferdighet. Noen mener også det er rettferdighet å fylle opp Norge med fremmedkultruelle folkeslag.

Gjest gjest 0
Skrevet
næmmen paradokset, du skjønner det at menneskene i norge mener at mennesker som ikke er fra norge skal få dobbel straff hvis dem gjør det samme gale som nordmenn, - først fengsel, - deretter ut av landet.

Men synes ikke du det er fryktelig dårlig gjort å ta imot den hjelpen Norge gir ved å la dem flytte hit og så misbruke landets regler?

Jeg er for slik dobbel straff jeg!! Kan de ikke oppføre seg har de søren ikke noe her å gjøre heller. Straffen bør de forresten sone i det landet de kom fra!

Skrevet
Men synes ikke du det er fryktelig dårlig gjort å ta imot den hjelpen Norge gir ved å la dem flytte hit og så misbruke landets regler?

Jeg er for slik dobbel straff jeg!! Kan de ikke oppføre seg har de søren ikke noe her å gjøre heller. Straffen bør de forresten sone i det landet de kom fra!

Jeg bare påpekte at jeg er like uinteressert i å leve med kriminelle utlendinger som med kriminelle nordmenn.

Skrevet
Straffen bør de forresten sone i det landet de kom fra!

Du mener hjemlandet dems er veldig interessert i å bli stuck med utgiftene på noe som ikke en gang trenger å være kriminelt etter deres egne lover?

Gjest gjest 0
Skrevet
Du mener hjemlandet dems er veldig interessert i å bli stuck med utgiftene på noe som ikke en gang trenger å være kriminelt etter deres egne lover?

Neida det skjønner jeg godt de ikke er...

Men hvis man tenker på litt andre straffbare handlinger som tyveri og vold etc Dette er som oftest straffbart i de aller fleste land...

Skrevet

Nå er det jo ganske normal praksis at man soner i det landet hvor forbrytelsen er begått.

Skrevet (endret)

Mange nordmenn i utenlandske fengsel også som mer en gjerne vil hjem for å sone. Litt bedre å sitte i fengsel i Norge en feks Indonesia. Det er mange fra vesten som har fått laaaaange dommer i Asia fordi de har vært så dumme å bruke dop på Bali eller i Thailand. I Norge ville man kanskje fått 2 mnd betinget for den samme forseelsen.

Kanskje litt utenfor saken her, da. Selvsagt bør ikke kriminelle få oppholdstilatelse i Norge, men det er ikke så lett å vite på forhånd hvem som er kriminelle eller ikke.

Endret av Caramba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...