femi Skrevet 19. oktober 2005 #1 Skrevet 19. oktober 2005 Nå kommer han til å terrorisere mora og barna igjen http://www.innvandreravisa.com/index.php?s..._from=&ucat=36&
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2005 #2 Skrevet 19. oktober 2005 Nå kommer han til å terrorisere mora og barna igjen http://www.innvandreravisa.com/index.php?s..._from=&ucat=36& ← snillisme, snillisme , snillisme
Plym Skrevet 31. oktober 2005 #5 Skrevet 31. oktober 2005 Det står ikke i panna på folk når de går over grensen hvem som kommer til å begå lovbrudd. Hvis dere har en god metode for å finne ut hvem som er potensielle forbrytere, så kom med den. Det er sikkert mange som er interessert.
Annie Skrevet 31. oktober 2005 #6 Skrevet 31. oktober 2005 Hva med å sende ut de som gjør noe galt. Uansett hvor de kommer fra. Nå mener jeg ikke å kjøreforfort lovbrudd, med f.eks saker man får fengselsstraff for. Alle har peil på hva som er rett eller ikke.
Paradokset Skrevet 31. oktober 2005 #7 Skrevet 31. oktober 2005 Hva med å sende ut de som gjør noe galt. Uansett hvor de kommer fra. Nå mener jeg ikke å kjøreforfort lovbrudd, med f.eks saker man får fengselsstraff for. Alle har peil på hva som er rett eller ikke. ← Det er jo i stor grad det som gjøres i dag da. Forøvrig synes jeg godt vi også kan sende etniske nordmenn til Bjørnøya om de gjør noe galt.
waco Skrevet 31. oktober 2005 #8 Skrevet 31. oktober 2005 næmmen paradokset, du skjønner det at menneskene i norge mener at mennesker som ikke er fra norge skal få dobbel straff hvis dem gjør det samme gale som nordmenn, - først fengsel, - deretter ut av landet. rettferdighet kaller dem det.
Bønna Skrevet 31. oktober 2005 #9 Skrevet 31. oktober 2005 rettferdighet kaller dem det. ← Joda, det er mye menneskene kaller rettferdighet. Noen mener også det er rettferdighet å fylle opp Norge med fremmedkultruelle folkeslag.
Gjest gjest 0 Skrevet 31. oktober 2005 #10 Skrevet 31. oktober 2005 næmmen paradokset, du skjønner det at menneskene i norge mener at mennesker som ikke er fra norge skal få dobbel straff hvis dem gjør det samme gale som nordmenn, - først fengsel, - deretter ut av landet. rettferdighet kaller dem det. ← Men synes ikke du det er fryktelig dårlig gjort å ta imot den hjelpen Norge gir ved å la dem flytte hit og så misbruke landets regler? Jeg er for slik dobbel straff jeg!! Kan de ikke oppføre seg har de søren ikke noe her å gjøre heller. Straffen bør de forresten sone i det landet de kom fra!
Paradokset Skrevet 1. november 2005 #11 Skrevet 1. november 2005 Men synes ikke du det er fryktelig dårlig gjort å ta imot den hjelpen Norge gir ved å la dem flytte hit og så misbruke landets regler? Jeg er for slik dobbel straff jeg!! Kan de ikke oppføre seg har de søren ikke noe her å gjøre heller. Straffen bør de forresten sone i det landet de kom fra! ← Jeg bare påpekte at jeg er like uinteressert i å leve med kriminelle utlendinger som med kriminelle nordmenn.
Gjest Melk Skrevet 1. november 2005 #12 Skrevet 1. november 2005 Straffen bør de forresten sone i det landet de kom fra! ← Du mener hjemlandet dems er veldig interessert i å bli stuck med utgiftene på noe som ikke en gang trenger å være kriminelt etter deres egne lover?
Gjest gjest 0 Skrevet 1. november 2005 #13 Skrevet 1. november 2005 Du mener hjemlandet dems er veldig interessert i å bli stuck med utgiftene på noe som ikke en gang trenger å være kriminelt etter deres egne lover? ← Neida det skjønner jeg godt de ikke er... Men hvis man tenker på litt andre straffbare handlinger som tyveri og vold etc Dette er som oftest straffbart i de aller fleste land...
Paradokset Skrevet 1. november 2005 #14 Skrevet 1. november 2005 Nå er det jo ganske normal praksis at man soner i det landet hvor forbrytelsen er begått.
Caramba Skrevet 1. november 2005 #15 Skrevet 1. november 2005 (endret) Mange nordmenn i utenlandske fengsel også som mer en gjerne vil hjem for å sone. Litt bedre å sitte i fengsel i Norge en feks Indonesia. Det er mange fra vesten som har fått laaaaange dommer i Asia fordi de har vært så dumme å bruke dop på Bali eller i Thailand. I Norge ville man kanskje fått 2 mnd betinget for den samme forseelsen. Kanskje litt utenfor saken her, da. Selvsagt bør ikke kriminelle få oppholdstilatelse i Norge, men det er ikke så lett å vite på forhånd hvem som er kriminelle eller ikke. Endret 1. november 2005 av Caramba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå