Gå til innhold

Sko til skjørt/kjole på vinteren.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker du vinterstøvler til de, eller bruker du andre sko? Det er så vanskelig å finne sko som passer synes jeg :)  Har bare brukt sandaler til og da på sommeren selvfølgelig 😄 

Anonymkode: aeaf5...c5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns også det er vanskelig. Har noen fine, spisse skoletter - men de passer jo ikke på all slags føre dessverre. Så har funnet noen helt ok vintersko som ikke er for "klumpete".

Skrevet

Dr. Martens. Bruker joggesko på høst og vår. 

Anonymkode: 43ad3...d5f

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker vintersko, ja, men inne på kontoret bytter jeg til enkle, sorte joggesko.

Anonymkode: c5a52...1ec

Skrevet

Ankelstøvletter med litt hæl. Men krever sort strømpebukse ellers blir det for hardt. (og jeg tar stort sett bilen) 

Om jeg må ut å gå i snøen først bruker jeg vintersko, gjerne UGGs da de rask vippes av/på. Og bytter til pumps eller mokasiner inne. 

Om jeg skal traske rundt ute lenge velger jeg bukser, ikke kjole. 

Anonymkode: 621c7...49c

Skrevet

Bruker flate svarte knehøye støvletter :) De holder også godt på varmen rundt leggene 

Anonymkode: db5ae...eda

• Liker 2
Skrevet

Støvletter eller ankelboots med hæler.

Anonymkode: edab0...17c

Skrevet

Jeg bruker stort sett doc Martens til mine kjoler og skjørt nå på vinteren

Anonymkode: a8ae2...83e

Skrevet

Sneakers eller ankelstøvletter med hæl. Eller knehøye støvletter. Pumps til fint. Noen ganger ballerinasko om sommeren, men aller helst havaianas. Havaianas passer til alt. Alltid.

Anonymkode: 60561...08b

• Liker 1
Skrevet

Doctor Martens 

Skrevet

Kommer an på anledning og type skjørt/kjole, men jeg bruker for det meste ankelstøvletter. 

Skrevet

Chelsea boots,  eller snørestøvletter.

Anonymkode: 59827...0e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...