Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal føde om en uke, eller bli satt igang. Jeg er så utålmodig, går bare hjemme, tur med hunden og slapper av. Føler at tiden ikke går fort nok, lengter etter å ha babyen min i armene! 
Noen tips? Serier som er bra osv? 

Anonymkode: 37460...160

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyens første år! Ligger på Netflix. Kjempefin serie om forskning på babyer, om ulike temaer som sanser, språk, bevegelse, samspill, etc. Høres litt kjedelig ut kanskje, men jeg lærte mye spennende av det.

• Liker 2
Skrevet

Sier bare nyt det jeg😂 Sov, slapp av, se på serier og ta det heeeelt med ro :) 

Anonymkode: e0f6e...837

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sier bare nyt det jeg😂 Sov, slapp av, se på serier og ta det heeeelt med ro :) 

Anonymkode: e0f6e...837

Hører stadig at jeg skal nyte det, og jeg tviiiler ikke! Men fysøren så utålmodig man blir på slutten😂 

Skrevet
Pantoten skrev (12 minutter siden):

Babyens første år! Ligger på Netflix. Kjempefin serie om forskning på babyer, om ulike temaer som sanser, språk, bevegelse, samspill, etc. Høres litt kjedelig ut kanskje, men jeg lærte mye spennende av det.

Tusen takk!

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tusen takk!

Bare hyggelig! Så utrolig mye disse små skal lære seg her i verden, ganske stilig :)

Skrevet

Lag mat og frys ned, godt å ha i barseltiden..se positive fødselsvideoer på YouTube. 

Anonymkode: fc2c7...0c3

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også termin om 1 uke. Bruker dagene til å sove, se på serier, håndarbeid, lese bok og lage fotobøker. Har barn fra før av da, så ettermiddagene går til leksehjelp, legging o.l. På kveldene datenights med mannen - film med god mat, ost/kjeks o.l. Lengter også etter babykos, men vet også hvor slitsomt det er så forsøker å nyte at det er rolig nå og bare oss. Babyen kommer snart uansett. 

Gjest Chicchi
Skrevet

Bak brød! Greiest å bare kjøpe sånn poseblanding. Dufter godt, kan fryses og kjekt å ha under barselen. Eller, om du vil at det skal ta lang tid: gjør det fra bynn.  Og kos deg med god samvittighet :) lykke til med igangsetting!

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lag mat og frys ned, godt å ha i barseltiden.

Støttes - bak gjærbakst og annet du kan ha i fryseren og tine raskt vha. stekeovnen når du får barselbesøk. 

Les bøker eller se filmer, og tenk på at du selv kan bestemme om du vil lese / se dem helt ferdig  😉

Endret av baldrian
Skrevet

Bak, frys ned ferdig mat, sov mens du kan 😅. Rydd fryseren eller vask kjøleskapet om du har ork til det.

Anonymkode: 24da9...273

Skrevet

West wing er på Viaplay! Livet har ikke nok timer i døgnet 👌😄

Anonymkode: 16541...69f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...