Olive_North Skrevet 18. januar 2022 #1 Skrevet 18. januar 2022 Hei hei… Nå er det sånn at jeg snart ikke klarer mer. Det er på bristepunktet, og jeg sitter her på et lite kontor akkurat nå og gråter i lunsjen. Jeg har jobbet her i ca ett år, og kom inn i en "ny stilling". Det var en person som hadde min rolle før meg, men hen holdt ut ett år. Greien er… at rollen jeg har er satt som et krav fra organisasjonen. Og det merker jeg godt, for det er ingen interesse av å ha meg her. Alle her er gamle i gamet, og j*vla sta. Jeg får ingenting gjort, med mindre jeg kan henvise til hva som står i loven. Uansett… det er veldig frustrerende, det kjenns som jeg har forsøkt alle metoder i boka for å engasjere folk i arbeidet og med motivasjon. Det største problemet er sjefen, han bryr seg ikke, ikke om systemet eller bedriftens policy… og han er veldig høylytt om det. Og det gjennomsyrer hele kulturen. Under det siste halve året har jeg motivert meg med at det skal komme en ny sjef mot sommeren… men nå vet jeg ikke om jeg klarer å se så langt…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå