Gå til innhold

Hva tenker dere om menn med rosa skjorte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere damer noen fordommer mot menn med rosa skjorte?

Anonymkode: 4edc7...7fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ikke er særlig mandig så ikke noe for meg.

Anonymkode: eb28c...557

• Liker 1
Skrevet

Blir litt femi for min del uansett hvor "macho" mannen er. Pappagutt fra Oslos beste vestkant tenker jeg. 😄 

En av få fordommer jeg har. :P 

Anonymkode: c3111...4a7

• Liker 3
Skrevet

Nei, liker ikke. Jeg synes alt for mange menn i dag er jålete og femi. 😝

Anonymkode: 7513f...98f

• Liker 2
Skrevet

Nå er det helt vanlig og kan være litt fresht som andre friske sommerlige farger. 

Men før synes jeg det var litt kult at noen utfordret litt de kjønnsmessige oppdiktede normene. For de trengte virkelig å bli satt litt spørsmålstegn med begge veier. Nå har vi heldigvis kommet litt lengre. 

• Liker 3
Skrevet

Skikkelig spenstig, en mann som tar på seg farger er trygg på seg selv, og det kan jeg like.. 

Anonymkode: 0204e...b62

• Liker 7
Skrevet

Ser ikke problemet i det hele tatt. Synes det er tullete å dele opp farger i kvinnefarger og mannefarger. Det er uansett bare farger. Det forandrer da ikke personligheten. Og hva er galt med "femi" menn? 

Anonymkode: 51e92...553

• Liker 4
Skrevet

Om det kler ham så ser jeg ikke problemet :sleep: 

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker at han er trygg på seg selv og velger den fargen han har lyst på 😊

Anonymkode: 28c15...ecd

• Liker 2
Skrevet

Liker det ikke, man må nå få gå i de fargene man vil selvfølgelig, men personlig blir det for femi/bærumgutt. Skikkelig fordommer fra min side, hehe. For min del gjør det meg absolutt ingenting om menn vil gå i kjole eller skjørt heller, men hadde foretrukket at mannen min hadde brukt noe annet ;) 

Anonymkode: 63644...a92

Skrevet

Liker det ikke noe særlig. Jeg tenker pappagutt som aldri har holdt i en hammer.

Anonymkode: c6454...14a

• Liker 1
Skrevet

Er han kjekk er det kult. Er han ikke kjekk er det teit.

Anonymkode: 2c40d...eda

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Liker det ikke noe særlig. Jeg tenker pappagutt som aldri har holdt i en hammer.

Anonymkode: c6454...14a

Hmm, jeg har ingen rosa skjorter men jeg har en rosa hettegenser. Nei, faktisk to, en lys rosa og en mørkere. Og har totalrenovert et hus + en hytte egenhendig ;) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Er han kjekk er det kult. Er han ikke kjekk er det teit.

Anonymkode: 2c40d...eda

For noen er han uansett kjekk, selv om han kanskje ikke er det for deg. 

Anonymkode: a5f2b...03b

• Liker 1
Skrevet

Liker det ikke, men fargen rød på skjorte syns jeg kan passe alle menn

Anonymkode: f9797...c09

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ser ikke problemet i det hele tatt. Synes det er tullete å dele opp farger i kvinnefarger og mannefarger. Det er uansett bare farger. Det forandrer da ikke personligheten. Og hva er galt med "femi" menn? 

Anonymkode: 51e92...553

Femi menn er ekle, det er min mening. Jeg synes menn skal være menn. Jeg skjønner ikke, og kommer aldri til å like menn som er jålete og femi. 

Skrevet

Liker det veldig godt. Viser at mannen har selvtillit og er trygg på seg selv.

• Liker 4
Skrevet

Menn som bruker rosa skjorte er mer selvsikre enn de som ikke bruker det. Etter det jeg har forstått anses det av mange damer som viktig.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Femi menn er ekle, det er min mening. Jeg synes menn skal være menn. Jeg skjønner ikke, og kommer aldri til å like menn som er jålete og femi. 

Synes det er drøyt å kalle andre mennesker «ekle» jeg da. Helt greit at det ikke er noe for deg, men holder det ikke å si det da? Menn eksisterer jo tross alt ikke for å tilfredsstille dine standarder. 

Anonymkode: db307...a32

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Liker det ikke, men fargen rød på skjorte syns jeg kan passe alle menn

Anonymkode: f9797...c09

Rød skjorte er forferdelig. Sterke farger er generelt harry. Eneste som funker er lys blå, hvit og rosa. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...