AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #1 Skrevet 18. januar 2022 Det finnes jo masse festlige strømpebukser til gutt med superhelt mønster, biler, frukt og fotballer på i artige farger. Men de slutter gjerne i størrelsen 164. Det blir for kort. Så til voksen finner jeg nesten bare ensfargede i sort, mørkeblå og grå. Mens i sokker derimot rimler det av kule farger og mønster til voksen. Noen som vet hvor jeg kan finne kule strømpebukser som ikke er så kjedelig til voksen? Vinteren er kjedelig nok som den er. Anonymkode: cf9ff...d18
skreppamedleppa Skrevet 22. januar 2022 #2 Skrevet 22. januar 2022 (endret) Selv har jeg noen å 30 strømpebukser men bare to svarte, en tynn og en litt tykkere. Jeg har kjøpt turkis, rød,blå, olivengrønn, vinrød, knall rosa, knall grønn, senepsgul mønstrete, lilla på Lindex selges i 50 denier.. Finner mange strømpebukse alternativ til voksne kvinner som ikke er typisk kjedelig svart om en bare gidder å Google bittelitt 😉 Zalando har mange strømpebukser med farger. Ellers er det også i de litt store byene egne strømpebuttikker som har mye forskjellig annet enn de kjedelige variantene.. https://www.lindex.com/no/p/7954792-8892-gronn-matt-tights-50denier?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=surfaces-across-google&gclid=CjwKCAiA866PBhAYEiwANkIneNAAoAg3Wkx9RHkGIuRPMT-_-BLZRbVuvoB_CUpWWeVuKlS5NjV5UxoCh68QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds https://www.lindex.com/no/p/8281892-7043-rosa-the-recycled-2-pakning?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=surfaces-across-google&gclid=CjwKCAiA866PBhAYEiwANkIneJIj2SYFgzNwpszbBTYOJTBllbfNhNoIfDoSNqlC47YO9jpUQy2TqhoCt5EQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Ellers har jeg også kjøpt en del strømpebukser fra Etsy, her er utvalget enormt også blant de med mønster, blant annet denne leverandøren fra "My Tights shop", bra kvalitet og har vært veldig fornøyd Men jeg er helt enig med deg, en strømpebukse kan gjøre et antrekk så mye mer attraktivt og lekent om en ønsker, og har guts og alternativene er mange, men en må kanskje speide litt utenfor bitte lille Norge sine nettsider for å finne gode alternativer.. Endret 22. januar 2022 av skreppamedleppa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå