Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har misforstått en mannlige kollega i forhold til flørting? 

At du har trodd at det har vært flørting,men så har det vært vennskapelig.

At vedkomne har tullet osv også har du trodd at det var kun til deg,men kollegaen gjør dette mot andre kollegaer også.

Anonymkode: 82671...5f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har møtt noen menn som flørter massevis men som i ettertid oppriktig har nektet for å ha ment noe med det. 

Jeg sier de ikke har forstått hva de egentlig ville (selvinnsikt) og kun vært opptatt av å skaffe seg bekreftelse fra andre og dermed ikke tenkt på hva de gjorde selv for å oppnå bekreftelsen de var ute etter. 

Anonymkode: 3a022...4b5

Skrevet

Jeg er en mann som tøyser en del med flere kollegaer og flørter litt med flere. Stort sett er det kun vennskapelig, men det er en kollega jeg er tiltrukket av som jeg også flørter litt med. Ville tro det er litt vanskelig å vite for henne om jeg er interessert eller ikke. Noen, som meg, kan ha en litt flørtete tone med flere uten at det nødvendigvis betyr noe. Samtidig kan det også være noe. Jeg ville ikke feks ikke flørtet med hun jeg likte dersom jeg ikke var tiltrukket av henne. Andre kolleger er det rett og slett så lett og gøy å erte at det gjør at det kan bli litt flørting.

Anonymkode: c9bb4...e0e

Skrevet

Jeg har ikke hatt for vane å prøve meg på kolleger uansett. Fører bare til trøblete og kleine situasjoner..

Men en jeg var sammen med, hadde det problemet at han var for lystig og glad på jobb, tøyset med alle og var godt likt. Damer misforstår ofte sånt, så det skjedde en og annen gang at noen la seg etter han. «Kurr kurr» 🕊🤣 At han var flink i jobben sin og høy og kjekk, hjalp ikke på😜

Dette løste han effektivt ved å spille dum, tøyse bort ting og ignorere meldinger som ikke omhandlet jobb. Han var sånn at han heller ikke likte å såre folk og det var noe av det jeg likte med han🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...