Heisan Skrevet 19. oktober 2005 #1 Skrevet 19. oktober 2005 Heisan Dette er både skummelt å spennende, etter ca en uke med titting og et par innlegg har jeg nå bestemt meg for å bli fast bruker av KG. Virker som det er et helt supert miljø her, med masse hyggelige mennesker Kom først inn på sida fordi jeg søkte på google om graviditet. Det er altså slik at jeg nå (straks) skal begynne å prøve.. Siste pilla i morra... Skal prøve å ikke være negativ her (er egentlig en veldig positiv person altså ) men synes det er veldig skummelt å begynne å prøve da ikke alt er helt som det burde være. Jeg har en ganske stor muskelknute på livmora som jeg vet kan føre til en del problemer, vet også at det kan gå helt bra, men allikevel gir ikke de neg tankene seg helt.. Vil veldig gjerne høre om noen som det har gått bra for Vil også høre om de det kanskje ikke har gått så bra for, og hvordan de har taklet det.. Gleder meg til å bli kjent med dere, og håper jeg har noe å bidra med
Skytte Skrevet 19. oktober 2005 #2 Skrevet 19. oktober 2005 Velkommen hit!! Her er det koselig å være ja! Håper du vil trives her med oss!
Gjest Anerikke Skrevet 19. oktober 2005 #3 Skrevet 19. oktober 2005 Hei!!!! I samme båt vi! Slutta med pilla på mandag, så er vel ikke helt i gang med å prøve enda. Men snart!!!! Skal bli så spennende å følge med deg
Heisan Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2005 Heisan Takk både Skytte og Geri :icon_razz: Så spennende da Geri, så ålreit å ha noen som prøver samtidig da, selv om det er på nett. Alle vennene mine er ferdige, hvertfall med førstemann, og vet ikke om noen som prøver på fler ennå. Har blitt helt avhengig av å være her inne å følge med, har ikke nett hjemme ennå men får snart :-D Kommer meg jo aldri hjem fra jobben
Gjest Anerikke Skrevet 19. oktober 2005 #5 Skrevet 19. oktober 2005 Godt jeg har nett hjemme! Det blir spennende fremover!!!!!
Heisan Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter #6 Skrevet 19. oktober 2005 Heldiggrisen Siste beskjed var at jeg får 9 nov.. Ikke første beskjeden fra Telenor så vi får nå se.. Håper jeg ikke går glipp av så altfor mye da (er stygt redd for det). Har du en sånn dagbok eller? Så jeg kan se ossen det går med deg når jeg ikke har vært på på en stund?
Gjest Anerikke Skrevet 19. oktober 2005 #7 Skrevet 19. oktober 2005 Ja, har det. Prøver febrilsk å lage link til den, men får det ikke helt til... Heter ihverfall "Sommerfugl i magen?"Du finner den nok. Har du dagbok?
Heisan Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter #8 Skrevet 19. oktober 2005 Oki, skal nok finne den Nei, er så grønn da at vet ikke helt ossen jeg gjør det, finner det nok ut, men vet ikke om jeg har så mye interessant å skrive ennå.. Springer å ser på din nå, fint navn på den forresten
Gjest Anerikke Skrevet 19. oktober 2005 #9 Skrevet 19. oktober 2005 Fikk mannen til å lage link, så nå skal den være lett å finne!
Heisan Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter #10 Skrevet 19. oktober 2005 Hmm, fikk ikke linken til å virke..?
Gjest Anerikke Skrevet 19. oktober 2005 #11 Skrevet 19. oktober 2005 Virker det ikke?? Får det til her...
Heisan Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter #12 Skrevet 19. oktober 2005 Kanskje noe med innstillingene her da, har ikke peil. Får opp This page can not be displayed ellerno.. Men finner jo frem til den ved å søke da..
Gjest Anerikke Skrevet 19. oktober 2005 #13 Skrevet 19. oktober 2005 Nå tror jeg det skal funke! Han hadde visst gjort en feil.
Gjest Anerikke Skrevet 19. oktober 2005 #15 Skrevet 19. oktober 2005 Tenker det blir mye venting og frustrasjoner før jeg forhåpentligvis blir gravid, så da er det godt å ha KG!!
Heisan Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter #17 Skrevet 20. oktober 2005 Da er jeg tilbake på jobb, på tide med 5 min pause og titte innom KG Fortell om meg selv ja, hmm. Jeg er nå 27 somre og bor sammen med min kjære. Jeg synes egentlig vi har vært sammen veldig kort til å starte å være prøvere, siden des i fjor. Før det har jeg et 7 år langt forhold bak meg. Nå har jeg troen på oss så derfor setter vi i gang selv om det er tidlig. Grunnen til det er det jeg har nevnt, med denne knuta, som jeg kaller Knut Har jeg skikkelig flaks blir jeg gravid fort og alt går bra, men det er også en stor sjanse for at jeg kan komme til å holde på ei stund.. Derfor så raske. Men selvfølgelig den største grunnen til at vi prøver er jo at vi har veldig lyst på en liten en Min kjære ville kanskje også ventet litt, men har veldig lyst på han og. Han er forresten bare barnet, har vært på barnerov jeg vettu Han blir snart 25 Jeg jobber i full stilling, er egentlig utdannet lærer, men jobber ikke som det. Min kjære er student. Det var litt om meg, får vel jobbe litt igjen da
Heisan Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter #19 Skrevet 20. oktober 2005 Å tusen takk Kjempehyggelig, hvem er du?
Gjest Anerikke Skrevet 20. oktober 2005 #20 Skrevet 20. oktober 2005 Godt det ikke bare er oss som er raskt ute med å prøve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå