AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #1 Skrevet 18. januar 2022 Jeg har en grad innen helse og har jobbet i dette feltet siden jeg ble uteksaminert for en del år siden. Lønnen er et stort pluss, alt annet er horribelt. I min ungdom var jeg svært interessert i AI og programmering, og brukte et par år på å lære meg dette (på egenhånd). Dette førte til en svært spennende jobb innen programmering/network security (coding) som jeg virkelig stortrivdes i. Jeg fikk mye ansvar, god oppfølging, fikk jobbe selvstendig, hadde fleksibel arbeidstid og svært god lønn. Likevel valgte jeg å satse på et helt annet felt og begynte på et studie hvor jeg visste jeg ville ende opp i et forutsigbart arbeidsmarked og med gode betingelser. Men nå kjeder jeg meg og lengter tilbake! Finnes det et marked for disse «ferdighetene» mine enda? Eller vil de være utdaterte i dag? Jeg har selvsagt holdt meg oppdatert til en viss grad, men er nok ikke like dreven som da jeg hadde dette som jobb. Er det noe annet jeg kan passe til tro? Jeg er som sagt opptatt av AI og denslags, hvilke type bedrifter bør jeg søke meg mot med dette i tankene? Bærekraftig teknologi er også noe som interesserer meg. Tar gjerne mot tips fra dere. -Kvinne 33 Anonymkode: 53bdb...abd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå