AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #1 Skrevet 18. januar 2022 Våknet nå med FRYKTELIG vondt i magen. Sitter på en måte øverst, men må ikke på do. Kjennes ut som heftig mageknip. Blir kvalm også. Noen som har opplevd lignende? Aldri opplevd dette Trenger råd med hva som kan hjelpe eventuelt! Er så vondt Anonymkode: 4525f...bc3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #2 Skrevet 18. januar 2022 Hvor i magen er det vondt? Er det på høyre side, midt i, venstre side, hvor høyt opp? Om det er på høyre side under ribbein + du er kvalm så tror jeg du skal ringe og få en sjekk av blodtrykk osv (pga svangerskapsforgiftning). Er det på venstre side er det nok magesekk/tarm, da vet jeg ikke helt hva du skal gjøre men om det er skikkelig vondt kan du jo ringe fastlegen og høre ❤️ Anonymkode: ce345...d9d
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #3 Skrevet 18. januar 2022 Det kan jo også være feks gallestein. Anonymkode: ce345...d9d
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #4 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor i magen er det vondt? Er det på høyre side, midt i, venstre side, hvor høyt opp? Om det er på høyre side under ribbein + du er kvalm så tror jeg du skal ringe og få en sjekk av blodtrykk osv (pga svangerskapsforgiftning). Er det på venstre side er det nok magesekk/tarm, da vet jeg ikke helt hva du skal gjøre men om det er skikkelig vondt kan du jo ringe fastlegen og høre ❤️ Anonymkode: ce345...d9d Takk for svar ❤️ Det var i hele øverste del av magen, ga seg heldigvis! Ble litt desperat av den smerten.. Blir gøy å se hvordan jeg blir når jeg føder da😂 Anonymkode: 4525f...bc3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #5 Skrevet 18. januar 2022 Hadde sånn vondt og var kvalm i flere dager for litt siden. Det var heldigvis bare en kjempepromp! 🙈 Anonymkode: efd22...8f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå