Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet nå med FRYKTELIG vondt i magen. Sitter på en måte øverst, men må ikke på do. Kjennes ut som heftig mageknip. Blir kvalm også. Noen som har opplevd lignende? Aldri opplevd dette :( Trenger råd med hva som kan hjelpe eventuelt! Er så vondt 

Anonymkode: 4525f...bc3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i magen er det vondt? Er det på høyre side, midt i, venstre side, hvor høyt opp? Om det er på høyre side under ribbein + du er kvalm så tror jeg du skal ringe og få en sjekk av blodtrykk osv (pga svangerskapsforgiftning). Er det på venstre side er det nok magesekk/tarm, da vet jeg ikke helt hva du skal gjøre men om det er skikkelig vondt kan du jo ringe fastlegen og høre ❤️ 

Anonymkode: ce345...d9d

Skrevet

Det kan jo også være feks gallestein. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvor i magen er det vondt? Er det på høyre side, midt i, venstre side, hvor høyt opp? Om det er på høyre side under ribbein + du er kvalm så tror jeg du skal ringe og få en sjekk av blodtrykk osv (pga svangerskapsforgiftning). Er det på venstre side er det nok magesekk/tarm, da vet jeg ikke helt hva du skal gjøre men om det er skikkelig vondt kan du jo ringe fastlegen og høre ❤️ 

Takk for svar ❤️ Det var i hele øverste del av magen, ga seg heldigvis! Ble litt desperat av den smerten.. Blir gøy å se hvordan jeg blir når jeg føder da😂

Anonymkode: 4525f...bc3

Skrevet

Hadde sånn vondt og var kvalm i flere dager for litt siden. Det var heldigvis bare en kjempepromp! 🙈

Anonymkode: efd22...8f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...