Gå til innhold

Hadde du forlatt noen på grunn av det du definerer som stygg penis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

🤷‍♀️

Anonymkode: b479e...ad9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Mannen min er omskåret, noe jeg både finner lite tiltrekkende, og veldig trist. (Mindre følsom, mer stress med sex, etc) men jeg kunne aldri ha forlatt han. Jeg elsker han, og det betyr mer enn penisen hans.

Anonymkode: 3baae...917

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

🤷‍♀️

Anonymkode: b479e...ad9

jeg har fjernet forhuden og min penis ser ut som den har vært i krigen. så håper ikke det 😂

Anonymkode: 92663...2c1

Skrevet

Nei. Jeg er ikke så overflatisk at jeg dømmer folk etter hvordan kjønnsorganene ser ut. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns alle peniser er stygge, jeg! 

Det er viktigst at de kjennes bra ut! 

Anonymkode: a5385...e63

• Liker 18
Skrevet

Det er nok stort sett mere vanlig at det er menn som tenker på størrelse og utseende på penis, enn kvinner. Annet enn i menns våte drømmer da, naturligvis. 😂

Anonymkode: dda45...d12

• Liker 3
Skrevet

En penis ser aldri pen ut uansett. Det er mannen den sitter på som betyr noe. 

• Liker 8
Skrevet
Pingvinen skrev (7 minutter siden):

Jeg har aldri sett en stygg en. Ellers enig med deg.

Anonymkode: d8936...2b1

• Liker 8
Skrevet

Hva er en stygg penis?  Jeg har aldri sett en stygg en og jeg har ligget med hundrevis av menn. Jeg har aldri sett en stygg vulva heller. Hvis jeg liker personen, liker jeg underlivet deres også. Sånn er det bare.

Anonymkode: 96bd9...792

• Liker 10
Skrevet

Det finnes da ikke stygge peniser, og nei, om det hadde tilfellet ville jeg ikke forlatt han pga det. 

Anonymkode: ce036...893

• Liker 2
Skrevet

Hva er en stygg penis? Jeg synes liksom penis (og vulvaer også for så vidt) hverken er pene eller stygge. Ville karakterisert de som nøytrale. Det er funksjon som er det viktige. Jeg tenner jo på at partneren min har en erigert penis, men ikke fordi den er pen. 

Anonymkode: 6aafc...688

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg syns alle peniser er stygge, jeg! 

Det er viktigst at de kjennes bra ut! 

Anonymkode: a5385...e63

KVINNEguiden

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Nei. Mannen min er omskåret, noe jeg både finner lite tiltrekkende, og veldig trist. (Mindre følsom, mer stress med sex, etc) men jeg kunne aldri ha forlatt han. Jeg elsker han, og det betyr mer enn penisen hans.

Anonymkode: 3baae...917

omskåret er jo det beste ❤️ mange kvinner som setter pris på det!

Anonymkode: ca6bd...2ed

Skrevet
Pingvinen skrev (18 timer siden):

Hva om menn hadde sagt det samme, "en fitte er aldri pen uansett, det er kvinnen som har den som betyr noe" 

Let's face it girls - det hadde dere ALDRI godtatt 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for latterliggjøring, brukerangrep, brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Endret av Elaine Marley
Skrevet
Gorgonzola skrev (14 minutter siden):

Hva om menn hadde sagt det samme, "en fitte er aldri pen uansett, det er kvinnen som har den som betyr noe" 

Enig. Kvinner kan si stygge nedsettende ting om mannens underliv, men nåde deg hvis en mann hadde sagt noe lignende. Da hadde han vært en bitter incel som ikke fortjente å være nær ei kvinne. At ikke kvinner klarer å se sin egen dobbeltmoral er merksnodig for å si det mildt.🙄 

Hvis man er tiltrukket av det motsatte kjønn syns man ikke verken vagina eller penis er motbydende. Det sier seg igrunnen selv. Folk som skriver sånne ting må være en smule bitter..

Anonymkode: 3b17b...51d

• Liker 5
Skrevet
Gorgonzola skrev (2 timer siden):

Det hadde jeg absolutt godtatt. Synes ikke kvinnens kjønnsorgan er noe pent heller

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Enig. Kvinner kan si stygge nedsettende ting om mannens underliv, men nåde deg hvis en mann hadde sagt noe lignende. Da hadde han vært en bitter incel som ikke fortjente å være nær ei kvinne. At ikke kvinner klarer å se sin egen dobbeltmoral er merksnodig for å si det mildt.🙄 

Hvis man er tiltrukket av det motsatte kjønn syns man ikke verken vagina eller penis er motbydende. Det sier seg igrunnen selv. Folk som skriver sånne ting må være en smule bitter..

Anonymkode: 3b17b...51d

Har aldri sagt at penis et motbydelig. Bare at den ikke er pen. Samme med kvinnens underliv. Det er personen det sitter på som er viktig 

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, Gorgonzola said:

Det hadde jo vært helt supert, for da hadde fokuset vært mer på personlighet enn utseendet 😄

For å svare på spørsmålet til TS: Nei, hadde ikke forlatt en mann pga. stygg penis.

Skrevet

Eksen min hadde en lite attraktiv penis🙈. Jeg har hatt noen ekser og var like glad i denne eksen som de andre. Vi var sammen i to år og det var IKKE pga penisen hans at de ble slutt😅…men når jeg ser tilbake på sexen vår, tenker jeg at jeg er glad jeg slipper, fordi penisen var rett og slett turn-off😅 Det hadde ikke noe med størrelsen å gjøre.

Ser dette høres ut som en trolle-kommentar, men det e faktisk sant🙈😅

Anonymkode: 0e5b2...ec7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...