Gå til innhold

Er det mulig å tisse på seg under klitorisorgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest litt om squirting og ser det står flere steder at man ikke kan tisse på seg når man er opphisset. Jeg brukte womanizeren min og da strammer jeg ofte til nedentil, slik som når man skal stramme kjedemusklene. Synes orgasmene blir bedre da. I det jeg kom, så kom det ut væske. Det luktet svakt av urin. Har jeg tisset på meg da? 😫

Anonymkode: 7759a...3d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det har du ikke. Du har squirtet, og det er helt normalt hos kvinner.

Anonymkode: 7d4ea...791

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei det har du ikke. Du har squirtet, og det er helt normalt hos kvinner.

Anonymkode: 7d4ea...791

Squirt er urin.

Anonymkode: ee845...d98

• Liker 7
Skrevet

Fantastisk å lese hvor tilbakestående folk er på dette temaet. Tiss i en bøtte, så lukter du forskjell på squirt og det i bøtta. Det er snev av urin, men det er IKKE ren urin

Anonymkode: a41fa...250

• Liker 6
Skrevet

Må man ikke berøre g-punkt for å squirte?

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Må man ikke berøre g-punkt for å squirte?

Vanligvis, og mye mer enn bare "berøring"...skal gjerne en del kraft til, faktisk. Min kjære må gjerne ha 2-3 fingre der og ganske iherdig innsats en god stund. Andre igjen kan få nok på g-punktet til vaginal orgasme under samleie i de rette stillingene. Det varierer nok en hel del.

Men dette her må damene helst forklare, for jeg vet noen kvinner spruter bare med womanizer på klitoris. Så hva skjer da, tror dere? Den gjør tydeligvis noe mer/annet enn andre vibratorer?!

Min kjære er ikke noe interessert i sexleketøy og kommer og spruter lett nok på andre måter, så vi har ingen womanizer i huset...  Har derfor ingen, ehm, førstehånds erfaring med saken.

Anonymkode: d4c6c...258

Skrevet

Squirt er urin jo. Hva ellers tror du det er??? 

Ja man kan tisse på seg ved en klitorisorgasme. Han jeg lå med trodde heldigvis det var squirting, og det var jo forsåvidt det, men squirt ER urin og ingenting annet. De som tror noe annet er regelrett dumme.

Anonymkode: 16070...102

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Squirt er urin jo. Hva ellers tror du det er??? 

Ja man kan tisse på seg ved en klitorisorgasme. Han jeg lå med trodde heldigvis det var squirting, og det var jo forsåvidt det, men squirt ER urin og ingenting annet. De som tror noe annet er regelrett dumme.

Anonymkode: 16070...102

Mener du.

Hvordan kan en vagina bli dryppende våt fra innsiden hvis det ikke fins andre væsker enn urin som forekommer der nede, da? Det beviser vel lett at det er kjertler i vagina som kan produsere væske helt uavhengig av urinveiene. Og disse går for fullt ved kraftig stimulering av g-punktet og kan produsere ganske mye og tynnere væske enn når hun bare er våt av opphisselse. G-punktet, en ansamling av kjertler, fylles med væske og svulmer opp. Det likner noe på mannens sædvæske fra prostata, blir det hevdet. Jeg mener ikke det likner særlig på noe som helst annet i det hele tatt.

Min kjære som selv spruter - og jeg - har slått fast at det ikke er "bare urin". Hun har luktet på barnetøy og bleier daglig i barnehagejobb i 20 år, så jeg stoler på henne. 

Siden det blir så evig mye uenighet om dette tror jeg det er noen kvinner som faktisk "bare" tisser og noen som kan sprute på annet vis. Eller kanskje også en miks. Og de vil fortsette å snakke forbi hverandre og tro at de snakker om akkurat det samme. Og derfor aldri bli enige heller.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Mener du.

Hvordan kan en vagina bli dryppende våt fra innsiden hvis det ikke fins andre væsker enn urin som forekommer der nede, da? Det beviser vel lett at det er kjertler i vagina som kan produsere væske helt uavhengig av urinveiene. Og disse går for fullt ved kraftig stimulering av g-punktet og kan produsere ganske mye og tynnere væske enn når hun bare er våt av opphisselse. G-punktet, en ansamling av kjertler, fylles med væske og svulmer opp. Det likner noe på mannens sædvæske fra prostata, blir det hevdet. Jeg mener ikke det likner særlig på noe som helst annet i det hele tatt.

Min kjære som selv spruter - og jeg - har slått fast at det ikke er "bare urin". Hun har luktet på barnetøy og bleier daglig i barnehagejobb i 20 år, så jeg stoler på henne. 

Siden det blir så evig mye uenighet om dette tror jeg det er noen kvinner som faktisk "bare" tisser og noen som kan sprute på annet vis. Eller kanskje også en miks. Og de vil fortsette å snakke forbi hverandre og tro at de snakker om akkurat det samme. Og derfor aldri bli enige heller.

Og der ble det stille i fjøset. 

• Liker 2
Skrevet
26 minutter siden, GrønnNellik68 said:

Og der ble det stille i fjøset. 

Ja, men uten at ts fikk noe svar på sitt spørsmål, egentlig.

Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Fantastisk å lese hvor tilbakestående folk er på dette temaet. Tiss i en bøtte, så lukter du forskjell på squirt og det i bøtta. Det er snev av urin, men det er IKKE ren urin

Anonymkode: a41fa...250

I følge forskning er squirt urin.

Anonymkode: c2f56...945

• Liker 1
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Mener du.

https://www.discovermagazine.com/health/proof-that-female-ejaculation-is-just-pee

Det er tiss. Kan fint blande seg med naturlig smøring som skjer ved opphisselse, men det ER tiss.

• Liker 1
Skrevet

• Squirting is the expulsion of a large quantity of liquid during sexual stimulation. This type of orgasm includes a rapid ejection of urine from the bladder.
  • Female ejaculation is a release of both urine and a substance from the skene’s glands; the secretion is of thick, milky fluid
  • Sexual Incontenence aka Coital Incontinence is when someone loses control of their bladder during sex.
  • Ejaculation in people with vaginas may include a small release of a milky white liquid that does not gush out. Squirting, on the other hand, is usually a higher volume. It is possible to squirt and ejaculate at the same time.

Anonymkode: c8ff2...873

Skrevet

Hvis jeg bruker klitorisvibrator og ikke gir meg så fort orgasmen kommer, så squirter jeg. Jeg går alltid på do før jeg planlegger å bruke vibratoren fordi jeg vet det kommer. Men det kommer for det, det lukter ikke urin, ikke i det hele tatt. Jeg synes nå det er plagsomt. Jeg får det kun ved sterk stimulanse på klitoris. 

Anonymkode: 28a2e...2a2

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

• Squirting is the expulsion of a large quantity of liquid during sexual stimulation. This type of orgasm includes a rapid ejection of urine from the bladder.
  • Female ejaculation is a release of both urine and a substance from the skene’s glands; the secretion is of thick, milky fluid
  • Sexual Incontenence aka Coital Incontinence is when someone loses control of their bladder during sex.
  • Ejaculation in people with vaginas may include a small release of a milky white liquid that does not gush out. Squirting, on the other hand, is usually a higher volume. It is possible to squirt and ejaculate at the same time.

Anonymkode: c8ff2...873

Takk. Fint. Er det nå mulig å være enig om at spruten ikke alltid er en og samme ting, at to ulike væsker er inne i bildet, som kan komme i en eller annen blanding og at det derfor ikke er bare ett riktig svar? Tror det får holde for nå.

TS må kanskje donere sin womanizer-sprut til vitenskapen, og uansett hva de finner ut, vil noen garantert komme og insistere på at det bare er urin.

Mer enn det er ikke sikkert.

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvis jeg bruker klitorisvibrator og ikke gir meg så fort orgasmen kommer, så squirter jeg. Jeg går alltid på do før jeg planlegger å bruke vibratoren fordi jeg vet det kommer. Men det kommer for det, det lukter ikke urin, ikke i det hele tatt. Jeg synes nå det er plagsomt. Jeg får det kun ved sterk stimulanse på klitoris. 

Anonymkode: 28a2e...2a2

Syntes også det er plagsomt å squirte.

Gir meg ingen ting ekstra liksom. 

Anonymkode: 13f0f...bae

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Leste du din egen link?

“This study shows the other two kinds of fluids that can be expelled from the female urethra – urine alone, and urine diluted with substances from the female prostate,” she says.

“This study presents convincing evidence that squirting in women is chemically similar to urine, and also contains small amounts of PSA that is present in men’s and women’s true ejaculate,” says Barry Komisaruk, also at Rutgers.

Altså er det enten REN urin, eller urin iblandet noe annet. Urin begge deler, med andre ord.

• Liker 3
Skrevet

Du squirtet, ja. 

De fleste kvinner vet at det er ekstremt vanskelig å få til å tisse rett etter de har fått en orgasme. Selv klarer jeg ikke tisse etter en orgasme selv om jeg virkelig må, det tar tid fordi underlivet må roe seg og kroppen slappe av. Uvitende mennesker vil påstå at det er på grunn av sløv bekkenmuskulatur og hele den pakka der, men det gir ikke mening når kvinner som har en "godt trent vagina", klarer å squirte når de får orgasme. Selv klarer jeg å kontrollere når det skjer, og noen ganger trenger jeg vaginal stimulans, andre ganger ikke. Om orgasmen er fryktelig intens og veldig sterk, så squirter jeg. Har observert at væsken minner om urin, men smaker nøytralt og er ikke gul. Det skjer også at jeg tisser rett før sex/onani, og likevel squirter. 

Uansett så er det veldig deilig og sexy når det skjer. Det viser jo at du har hatt en kraftig orgasme. De fleste menn elsker virkelig dette og syns det er enormt tennende, urin eller ikke. 

Anonymkode: 57452...8c4

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du squirtet, ja. 

De fleste kvinner vet at det er ekstremt vanskelig å få til å tisse rett etter de har fått en orgasme. Selv klarer jeg ikke tisse etter en orgasme selv om jeg virkelig må, det tar tid fordi underlivet må roe seg og kroppen slappe av. Uvitende mennesker vil påstå at det er på grunn av sløv bekkenmuskulatur og hele den pakka der, men det gir ikke mening når kvinner som har en "godt trent vagina", klarer å squirte når de får orgasme. Selv klarer jeg å kontrollere når det skjer, og noen ganger trenger jeg vaginal stimulans, andre ganger ikke. Om orgasmen er fryktelig intens og veldig sterk, så squirter jeg. Har observert at væsken minner om urin, men smaker nøytralt og er ikke gul. Det skjer også at jeg tisser rett før sex/onani, og likevel squirter. 

Uansett så er det veldig deilig og sexy når det skjer. Det viser jo at du har hatt en kraftig orgasme. De fleste menn elsker virkelig dette og syns det er enormt tennende, urin eller ikke. 

Anonymkode: 57452...8c4

Hvordan løser man dette i praksis utenfor dusjen? Jeg squirter MYE, det blir klissvått. Men klarer bare å gjøre det alene, ikke sammen med andre. Får orgasme med andre også, men en mildere og mindre intens form for orgasme. Tror jeg bevisst unngår å komme så hardt med andre pga sølet...

Anonymkode: 81806...64a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...