AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #1 Del Skrevet 17. januar 2022 Holder på med en fyr og han tar alltid frem glidemiddel til akten. Jeg har ikke noe imot det, men aldri opplevd en mann som bruker det av seg selv. Finnes det mannfolk som synes at sex blir bedre med glidemiddel? Er det mange her som bruker det til vanlig? Anonymkode: ee85d...5fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoops Skrevet 18. januar 2022 #2 Del Skrevet 18. januar 2022 Vi bruker det kun de gangene vi har analsex,ellers har vi null behov for det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettyspaghetti Skrevet 18. januar 2022 #3 Del Skrevet 18. januar 2022 Hvorfor spør du han ikke? Jeg gjetter at det er like vanlig både å bruke og ikke bruke glidemiddel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #4 Del Skrevet 18. januar 2022 Aldri opplevd glidemiddel med mindre jeg ikke er våt nok. Er det ikke ganske naturlig når han tar det frem at du spør "er jeg ikke våt nok?". Anonymkode: 533f3...3f9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #5 Del Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Holder på med en fyr og han tar alltid frem glidemiddel til akten. Jeg har ikke noe imot det, men aldri opplevd en mann som bruker det av seg selv. Finnes det mannfolk som synes at sex blir bedre med glidemiddel? Er det mange her som bruker det til vanlig? Anonymkode: ee85d...5fa Bruker aldri det under sex med mennene. Men nå blir jeg veldig våt. 🧐🙈 Anonymkode: 3ea19...69d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #6 Del Skrevet 18. januar 2022 Jeg er våt nok, så det er ikke nødvendig. Anonymkode: e7128...e41 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #7 Del Skrevet 18. januar 2022 Ja, liker det. Begynte med det en periode jeg var litt tørr (hormonelt vettu). Nå er ikke behovet det samme, så kuttet ned på mengden. Anonymkode: 83415...784 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #8 Del Skrevet 18. januar 2022 Jeg liker å ha det tilgjengelig, under forspillet. Det er så behagelig å kunne massere rundt, og på klitoris, uten å må lete etter fuktighet. Og jeg liker følelsen av at fingrene glir. Anonymkode: ec372...67f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #9 Del Skrevet 18. januar 2022 Glidemiddel er et must i min nattbordskuff, men drar det ikke akkurat frem hver gang nei! Bruker mest en type som er både for massasje og glid, når vi gir hverandre fullkroppsmassasje med happy ending så er det ekstra deilig med olje/glid på hele kroppen inkludert de intime soner. Handjob med glid er noe annet, det er også deilig å bli fingret med det - i alle hull. Bruker det også til analsex og sexleketøy. Ellers så kan jeg bli fort sår og blir nærmest litt opphovnet og for trang når jeg har hatt "for mye" sex, så ved sexmarathon-økter er det behagelig med glid på runde nummer fem, jeg har et for ekstra sensitiv hud som er kjølende og lindrende og gjør at jeg nyter sex selv når jeg er sår. Og når han vekker meg med sex så er det greit om den er ferdig smurt, da jeg sover og ikke har rukket å bli våt (og sikkert er sår fra puling natta før). Men ved bare et helt standard ligg så brukes det ikke. Er vel hver sin smak, det. Litt konkurranse i å ikke bruke det her på KG, men det kommer bare fra folk som ikke har peiling på sex og tror glid er noe bare de som ikke blir våte bruker. Anonymkode: add25...9a1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #10 Del Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Glidemiddel er et must i min nattbordskuff, men drar det ikke akkurat frem hver gang nei! Bruker mest en type som er både for massasje og glid, når vi gir hverandre fullkroppsmassasje med happy ending så er det ekstra deilig med olje/glid på hele kroppen inkludert de intime soner. Handjob med glid er noe annet, det er også deilig å bli fingret med det - i alle hull. Bruker det også til analsex og sexleketøy. Ellers så kan jeg bli fort sår og blir nærmest litt opphovnet og for trang når jeg har hatt "for mye" sex, så ved sexmarathon-økter er det behagelig med glid på runde nummer fem, jeg har et for ekstra sensitiv hud som er kjølende og lindrende og gjør at jeg nyter sex selv når jeg er sår. Og når han vekker meg med sex så er det greit om den er ferdig smurt, da jeg sover og ikke har rukket å bli våt (og sikkert er sår fra puling natta før). Men ved bare et helt standard ligg så brukes det ikke. Er vel hver sin smak, det. Litt konkurranse i å ikke bruke det her på KG, men det kommer bare fra folk som ikke har peiling på sex og tror glid er noe bare de som ikke blir våte bruker. Anonymkode: add25...9a1 Med en helt ny partner der det ikke er snakket om, så er det veldig merkelig å dra frem glidemiddel hver gang om damen ikke har problemer med å bli våt ja. Anonymkode: 533f3...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #11 Del Skrevet 18. januar 2022 Ja. Hun nærmer seg 50, og da hender det vi må ha litt hjelp av glidemiddel selv om vi har langt forspill og hun er tent. Det kan også fungere som under forspill, så det er rikelig med smurning når man masserer utenpå kjønnsorganet hennes. Det er en veldig morsom og uskyldig ting å teste ut, selv om man ikke trenger det. For min del kan det aldri bli for vått. Man trenger ikke friksjon for å kjenne noe. Anonymkode: fd8a3...339 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #12 Del Skrevet 18. januar 2022 Han er vel vant med å ha seg med damer på 45+. Gamle damer i den alderen er mer vant til å bruke glidemiddel. Anonymkode: fdc22...69b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #13 Del Skrevet 18. januar 2022 Hm, ikke vant med det så lenge det ikke er snakk om analsex eller at vi onanerer sammen. Anonymkode: 6e551...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus51 Skrevet 18. januar 2022 #14 Del Skrevet 18. januar 2022 Har aldri eid eller sett glidemiddel i hele mitt 51-årige liv 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #15 Del Skrevet 18. januar 2022 Aldri brukt det, blir plaskvåt når jeg er kåt så det er ikke behov. Kun aktuelt ved analsex. Anonymkode: 80e82...9fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #16 Del Skrevet 18. januar 2022 Anonymus51 skrev (1 minutt siden): Har aldri eid eller sett glidemiddel i hele mitt 51-årige liv 😂 Ikke jeg heller, har ikke bruk for det. Jeg er 48 år, å det renner fortsatt av meg nå jeg er kåt💦😄 Anonymkode: e7128...e41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #17 Del Skrevet 18. januar 2022 Han er nok vant til at han skal kjøre på uten at damene egentlig er tente nok.. Min erfaring er at dette er de samme fyrene som tror at sex er noe en dame gir til en mann, og ikke noe begge skal ha like mye glede av. Anonymkode: b08cd...785 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacadamiaNut Skrevet 18. januar 2022 #18 Del Skrevet 18. januar 2022 Jeg blir våt så det holder, men altså.. INGEN hadde fått lov å smøre meg inn med noe som helst uten at det var avklart eller at han spurte meg! 😅 Når det er sagt, så glemmer mange menn at mange damer trenger noe som kalles forspill.. bla bla. Og jeg ville prøvd DÈT før evt glidemiddel. Hvis han tror glidemiddel er en snarvei, så be han lese seg opp på kvinners seksualitet. Og hvis du blir kåt og våt, så be han drite i å smøre deg inn hvis du ikke liker det. (Det kàn føre til sopp & bv…) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. januar 2022 #19 Del Skrevet 18. januar 2022 (endret) Jeg liker å leike meg med glidemiddel under lengre sexøkter. Denne er steikherlig både vaginalt og analt. https://www.kondomeriet.no/tilbehor/glidemiddel/anal-glidemiddel-easyglide/ Endret 18. januar 2022 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #20 Del Skrevet 18. januar 2022 Jeg har aldri verken sett eller brukt glidemiddel. Det har aldri vært nødvendig. Anonymkode: 03ca0...cb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå