Gå til innhold

Hvor vanlig er det at venner spør hvordan det går i ny by?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flyttet fra hjembyen to ganger. Den ene gangen flyttet jeg langt vekk utenfor Norges grenser, den andre gangen til en større by i Norge. 

Ingen av gangene har bestevenninnen min hørt etter meg. Hun har ikke spurt hvordan det går i den nye byen. I det første tilfellet hørte jeg hvorfor hun ikke i det hele tatt hadde ønsket meg god tur, og da hadde hun visstnok ventet på at jeg skulle sende på henne melding for å høre om alt var bra hjemme ... Men hva om jeg ikke hadde det noe bra i en helt ny by, alene, langt vekk?

Hun er av den sjalue typen, men overtenker jeg?

Hvor vanlig er det at venner spør hvordan det går i ny by?
Jeg har heldigvis noen andre venner som spør hvordan det går, men annet enn det føler jeg meg veldig ensom og alene i byen. Jeg hadde veldig gjerne trengt en lyd ... Det skal nevnes at jeg har spurt hvordan det går med henne, og da spør hun i en bisetning før hun begynner å prate om seg selv igjen ... Dårlig venninne? 

Anonymkode: ddb11...3b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man flytter vekk så har folk glemt deg på 2 mnd, er nå min erfaring. Samme gjelder ny arbeidsplass. 

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor må du bli spurt for å kunne fortelle hvordan du har det? Kanskje hun føler att du er ute på spennende eventyr og sikkert ikke bryr deg om de gamle vennene der hjemme?

• Liker 1
Skrevet

Ts

Jeg skrev det kanskje ikke tydelig nok, men jeg har spurt henne -og fått igang samtalen så mange ganger. Dessverre får jeg aldri noe tilbake liksom ... Litt skuffet. 
Bør jeg kanskje bli bedre på å snakke om meg selv? For der er jeg elendig ... 

Anonymkode: ddb11...3b8

Skrevet

Naturlig ting å spørre om vil jeg si, jeg pleier i alle fall det.

Anonymkode: f9461...72e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...