AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #1 Del Skrevet 17. januar 2022 Jeg elsker dette navnet, men å skrive det Klara rett ut blir så sjedlig. Og q er en lite brukt bokstav, så tenkte det kunne være tøft å bruke den i navnet. Da får det en ny schwung med en gang. Clarah er oxo et alternativ, men syns Qlara ser mer elegant ut. Anonymkode: e92a2...c72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #2 Del Skrevet 17. januar 2022 Nei, ærlig talt!🙄Må være noe av det tåpeligste jeg har lest. Anonymkode: ab55b...4f5 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #3 Del Skrevet 17. januar 2022 Kulara blir uttalen...vil du kalle en unge for det?😏 https://no.m.wikipedia.org/wiki/Q Anonymkode: 0d978...e67 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #4 Del Skrevet 17. januar 2022 Klara eller Clara. Anonymkode: 55950...4f5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #5 Del Skrevet 17. januar 2022 Hva med en kombinasjon? Tenker Qlarah. Kanskje slenge på en sånn strek over a-en: Qlàrah. Kanskje to streker hver sin vei? F.eks Qlàráh. Det vi ser altfor lite i Norge er å bruke store bokstaver midt i navnet, det er litt kult. F.eks QlàrÁh. To h-er har jeg ikke sett i Norge, men det er jo litt elegant. QlàrÁhh. Anonymkode: 738cf...ade 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #6 Del Skrevet 17. januar 2022 Clara synes jeg er bedre enn begge to. Anonymkode: 81ef3...ce3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #7 Del Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva med en kombinasjon? Tenker Qlarah. Kanskje slenge på en sånn strek over a-en: Qlàrah. Kanskje to streker hver sin vei? F.eks Qlàráh. Det vi ser altfor lite i Norge er å bruke store bokstaver midt i navnet, det er litt kult. F.eks QlàrÁh. To h-er har jeg ikke sett i Norge, men det er jo litt elegant. QlàrÁhh. Anonymkode: 738cf...ade 😂 Anonymkode: 17ca8...996 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #8 Del Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg elsker dette navnet, men å skrive det Klara rett ut blir så sjedlig. Og q er en lite brukt bokstav, så tenkte det kunne være tøft å bruke den i navnet. Da får det en ny schwung med en gang. Clarah er oxo et alternativ, men syns Qlara ser mer elegant ut. Anonymkode: e92a2...c72 Sjedlig? Anonymkode: 4fbe0...b64 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #9 Del Skrevet 17. januar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva med en kombinasjon? Tenker Qlarah. Kanskje slenge på en sånn strek over a-en: Qlàrah. Kanskje to streker hver sin vei? F.eks Qlàráh. Det vi ser altfor lite i Norge er å bruke store bokstaver midt i navnet, det er litt kult. F.eks QlàrÁh. To h-er har jeg ikke sett i Norge, men det er jo litt elegant. QlàrÁhh. Anonymkode: 738cf...ade Jeg ler så hele sengen rister 😂 QlàrÁhh!😂🙏 Anonymkode: c01b0...afe 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #10 Del Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva med en kombinasjon? Tenker Qlarah. Kanskje slenge på en sånn strek over a-en: Qlàrah. Kanskje to streker hver sin vei? F.eks Qlàráh. Det vi ser altfor lite i Norge er å bruke store bokstaver midt i navnet, det er litt kult. F.eks QlàrÁh. To h-er har jeg ikke sett i Norge, men det er jo litt elegant. QlàrÁhh. Anonymkode: 738cf...ade Gratulerer! Morsomste kommentaren på kg. Hvem er du? Anonymkode: fad16...b90 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenteanonym91 Skrevet 18. januar 2022 #11 Del Skrevet 18. januar 2022 😂😂😂 Jeg stemmer på QlàrÁhh. Det var hvettfall ikke kjedelig 😂 For å svare alvorlig, hvis spørsmålet er seriøst, Klara er fint. Alle andre varianter blir tåpelig. Til nøds Clara. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #12 Del Skrevet 18. januar 2022 Denne tråden minner meg litt om en historie jeg leste på Reddit (tror jeg, engelskspråkelig nettsted i hvert fall) for en tid tilbake, aner selvsagt ikke om det er sant men…. Jenta som skrev hadde blitt døpt Qur’stylle - en fancy variant av Chrystal. Nå var hun voksen og drittlei av å alltid måtte stave og forklare, så hun endret navnet sitt til nettopp Chrystal. Og mora ble rasende og nektet å snakke til henne og sånn 😂 Anonymkode: 81986...e94 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #13 Del Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Gratulerer! Morsomste kommentaren på kg. Hvem er du? Anonymkode: fad16...b90 Anonymkode: 738cf...ade 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #14 Del Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 17.1.2022 den 23.03): Hva med en kombinasjon? Tenker Qlarah. Kanskje slenge på en sånn strek over a-en: Qlàrah. Kanskje to streker hver sin vei? F.eks Qlàráh. Det vi ser altfor lite i Norge er å bruke store bokstaver midt i navnet, det er litt kult. F.eks QlàrÁh. To h-er har jeg ikke sett i Norge, men det er jo litt elegant. QlàrÁhh. Anonymkode: 738cf...ade Tusen takk for inspirasjon i en sjedlig hverdag. Anonymkode: b1946...99a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 19. januar 2022 #15 Del Skrevet 19. januar 2022 Faen meg noe av det dummeste jeg har hørt! Clara eller Klara, alt annet får det jo til å se ut som du er en drita dyslektiker som har stavet navnet feil! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #16 Del Skrevet 19. januar 2022 Herregud, gi ungen et normalt navn i det minste.🤦♀️ Akkurat som om jeg skulle kalt ungen min det samme som jeg kalte barbie dukka mi på barneskolen. TULLENAVN, ingen vil ta det seriøst. Anonymkode: c2762...225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #17 Del Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 17.1.2022 den 23.02): Klara eller Clara. Anonymkode: 55950...4f5 Klara Ku? Kanskje hun får en bror som hun kan kalle Klaus Knegg. Anonymkode: e6e57...ea3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #18 Del Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Klara Ku? Kanskje hun får en bror som hun kan kalle Klaus Knegg. Anonymkode: e6e57...ea3 Spenstige forslag. 🤔 Anonymkode: b1946...99a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #19 Del Skrevet 19. januar 2022 Hva er det med dette navnehysteriet på KG for tiden?? Anonymkode: fd3a7...28b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #20 Del Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tusen takk for inspirasjon i en sjedlig hverdag. Anonymkode: b1946...99a *kjedelig, heter det😉 Anonymkode: fd3a7...28b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå