Gå til innhold

Qlara eller Clarah?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker dette navnet, men å skrive det Klara rett ut blir så sjedlig. Og q er en lite brukt bokstav, så tenkte det kunne være tøft å bruke den i navnet. Da får det en ny schwung med en gang. Clarah er oxo et alternativ, men syns Qlara ser mer elegant ut. 

Anonymkode: e92a2...c72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ærlig talt!🙄Må være noe av det tåpeligste jeg har lest.

Anonymkode: ab55b...4f5

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en kombinasjon? Tenker Qlarah. Kanskje slenge på en sånn strek over a-en: Qlàrah. Kanskje to streker hver sin vei? F.eks Qlàráh. Det vi ser altfor lite i Norge er å bruke store bokstaver midt i navnet, det er litt kult. F.eks QlàrÁh. To h-er har jeg ikke sett i Norge, men det er jo litt elegant. QlàrÁhh. 

Anonymkode: 738cf...ade

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva med en kombinasjon? Tenker Qlarah. Kanskje slenge på en sånn strek over a-en: Qlàrah. Kanskje to streker hver sin vei? F.eks Qlàráh. Det vi ser altfor lite i Norge er å bruke store bokstaver midt i navnet, det er litt kult. F.eks QlàrÁh. To h-er har jeg ikke sett i Norge, men det er jo litt elegant. QlàrÁhh. 

😂

Anonymkode: 17ca8...996

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg elsker dette navnet, men å skrive det Klara rett ut blir så sjedlig. Og q er en lite brukt bokstav, så tenkte det kunne være tøft å bruke den i navnet. Da får det en ny schwung med en gang. Clarah er oxo et alternativ, men syns Qlara ser mer elegant ut. 

Anonymkode: e92a2...c72

Sjedlig? 

Anonymkode: 4fbe0...b64

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg ler så hele sengen rister 😂

QlàrÁhh!😂🙏

Anonymkode: c01b0...afe

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gratulerer! Morsomste kommentaren på kg. Hvem er du?

Anonymkode: fad16...b90

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂😂😂 Jeg stemmer på QlàrÁhh. Det var hvettfall ikke kjedelig 😂

For å svare alvorlig, hvis spørsmålet er seriøst, Klara er fint. Alle andre varianter blir tåpelig. Til nøds Clara.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden minner meg litt om en historie jeg leste på Reddit (tror jeg, engelskspråkelig nettsted i hvert fall) for en tid tilbake, aner selvsagt ikke om det er sant men….

Jenta som skrev hadde blitt døpt Qur’stylle - en fancy variant av Chrystal. Nå var hun voksen og drittlei av å alltid måtte stave og forklare, så hun endret navnet sitt til nettopp Chrystal. Og mora ble rasende og nektet å snakke til henne og sånn 😂

Anonymkode: 81986...e94

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Gratulerer! Morsomste kommentaren på kg. Hvem er du?

Anonymkode: fad16...b90

:blomst:

:skya:

:lur: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 17.1.2022 den 23.03):

Tusen takk for inspirasjon i en sjedlig hverdag.  :skravle:

Anonymkode: b1946...99a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen meg noe av det dummeste jeg har hørt! Clara eller Klara, alt annet får det jo til å se ut som du er en drita dyslektiker som har stavet navnet feil!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, gi ungen et normalt navn i det minste.🤦‍♀️ Akkurat som om jeg skulle kalt ungen min det samme som jeg kalte barbie dukka mi på barneskolen. TULLENAVN, ingen vil ta det seriøst. 

Anonymkode: c2762...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 17.1.2022 den 23.02):

Klara eller Clara. 

Anonymkode: 55950...4f5

Klara Ku? Kanskje hun får en bror som hun kan kalle Klaus Knegg. 

Anonymkode: e6e57...ea3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Klara Ku? Kanskje hun får en bror som hun kan kalle Klaus Knegg. 

Anonymkode: e6e57...ea3

Spenstige forslag. 🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med dette navnehysteriet på KG for tiden?? 

Anonymkode: fd3a7...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tusen takk for inspirasjon i en sjedlig hverdag.  :skravle:

*kjedelig, heter det😉

Anonymkode: fd3a7...28b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...