Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

… og når gjorde dere det? Jeg har en liten en som inntil han var 6 måneder sov helt fantastisk gjennom natten i egen seng. Nå krever han imidlertid å sove med oss… det er koselig og fint det, HELT TIL JEG VÅKNER AV ET SLAG I ANSIKTET, EN FINGER I NESA, AT HESTEHALEN BLIR DRATT AV ELLER EN TÅ LANGT INNIMELLOM RIBBEINA

HVER_TIME_NATTEN_GJENNOM

Kan åpenbart ikke kalle meg fan. Og jeg tenkte dette var en søvnregresjon som varte en uke eller to, hvor han trengte ekstra nærhet, men dette har altså pågått i 2 måneder og nå skal jeg snart starte på jobb igjen. Så hvis noen har tips til en fortvilt førstegangsmamma så tas de imot med takk 😅

Anonymkode: cd207...fc9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker vel at det blir å "ta kampen" hvis man vil ha de i egen seng. Her var det litt omvendt. Samsov hele natten de første 3 mnd, og deretter gradvis over i egen seng. Begynte med å legge i egen seng (tok jo ganske lang tid i starten) og samsov  fra første oppvåkning. Så gikk vi derfra til at hun fikk pupp ved første oppvåkning og deretter tilbake i egen seng. Etterhvert ble søvnstrekket lengre og lengre, så rundt 7/8-mnd sov hun fra ca 20 til mellom 3 eller 5. Da kuttet vi nattamming (pappaen tok det, da skulle jeg begynne på jobb) Og derfra sov hun stort sett natten igjennom på eget rom. Har selvfølgelig hatt våkneperioder siden dette, men aldri kommet over i vår seng siden dette.

Anonymkode: 8dfa4...21e

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tenker vel at det blir å "ta kampen" hvis man vil ha de i egen seng. Her var det litt omvendt. Samsov hele natten de første 3 mnd, og deretter gradvis over i egen seng. Begynte med å legge i egen seng (tok jo ganske lang tid i starten) og samsov  fra første oppvåkning. Så gikk vi derfra til at hun fikk pupp ved første oppvåkning og deretter tilbake i egen seng. Etterhvert ble søvnstrekket lengre og lengre, så rundt 7/8-mnd sov hun fra ca 20 til mellom 3 eller 5. Da kuttet vi nattamming (pappaen tok det, da skulle jeg begynne på jobb) Og derfra sov hun stort sett natten igjennom på eget rom. Har selvfølgelig hatt våkneperioder siden dette, men aldri kommet over i vår seng siden dette.

Anonymkode: 8dfa4...21e

Genialt, det skal jeg prøve! ;) takk!

Anonymkode: cd207...fc9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...