Gå til innhold

Har dere sexappeal:-)

Anie

Anbefalte innlegg

Nå folkens, hva syns dere om dere selv... :) Her er en liten test for de som vil....

http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...001&item=230932

Vel, dette ble mitt resultat :lol:

Din sex-appeal skremmer ingen, og ingen føler seg overkjørt av din selvtillit eller din styrke. Med et vennlig smil om munnen, er det ingen som kan unngå å la seg sjarmere av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brunhilde

Fikk samme resultat som deg - gjorde ikke noe for sevtilliten det - og så svarte jeg ærlig.... Takk for tipset, vi trenger litt hunor i høstmørket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme fikk jeg :ler:

Var noen snodige spørsmål i den derre testen da Men det er det jo alltid i slike tester. Litt moro er det nå lell :D

Lilly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Jeg fikk 89 % score og så stod d:

Du har sex-appeal så det holder,- for noen kan det kanskje bli for mye. Din sjarm, styrke, utstråling og selvtillit kan kanskje skremme enkelte mennesker. På den annen side,- du skal ikke beklage din evne til å gå stolt og rakrygget.

D er ikke verst på en helt vanlig lørdag.....

Kan skje jeg skal forføre noen ikveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

61%, og samme svaret som de fleste her har fått...

Enda jeg svarte ærlig!!

Trodde jeg skulle score lavere, jeg da, men... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmmmm.....

Du har mengder med sex-appeal.

Score: 83% Du har sex-appeal så det holder,- for noen kan det kanskje bli for mye. Din sjarm, styrke, utstråling og selvtillit kan kanskje skremme enkelte mennesker. På den annen side,- du skal ikke beklage din evne til å gå stolt og rakrygget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Score 63 %......??!!.....trodde da jeg hadde mer sexappeal enn "en del" .... :wink:

Ja, ja, de fleste tester er jo ikke pålitelige.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har sex-appeal så det holder,- for noen kan det kanskje bli for mye. Din sjarm, styrke, utstråling og selvtillit kan kanskje skremme enkelte mennesker. På den annen side,- du skal ikke beklage din evne til å gå stolt og rakrygget.

Var det ikke det jeg visste...

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...