Anie Skrevet 12. oktober 2002 #1 Del Skrevet 12. oktober 2002 Nå folkens, hva syns dere om dere selv... Her er en liten test for de som vil.... http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...001&item=230932 Vel, dette ble mitt resultat Din sex-appeal skremmer ingen, og ingen føler seg overkjørt av din selvtillit eller din styrke. Med et vennlig smil om munnen, er det ingen som kan unngå å la seg sjarmere av deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 12. oktober 2002 #2 Del Skrevet 12. oktober 2002 Fikk samme resultat som deg - gjorde ikke noe for sevtilliten det - og så svarte jeg ærlig.... Takk for tipset, vi trenger litt hunor i høstmørket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 12. oktober 2002 #3 Del Skrevet 12. oktober 2002 Det samme fikk jeg Var noen snodige spørsmål i den derre testen da Men det er det jo alltid i slike tester. Litt moro er det nå lell :D Lilly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 12. oktober 2002 #4 Del Skrevet 12. oktober 2002 Jeg fikk også samme resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 12. oktober 2002 #5 Del Skrevet 12. oktober 2002 Tji-hi! Eg har ei heil mengde sex-appeal! Så fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 12. oktober 2002 #6 Del Skrevet 12. oktober 2002 74% som vil si akkurat det samme som resten av jentene. Så hotte vi er da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. oktober 2002 #7 Del Skrevet 12. oktober 2002 Hehe..fikk akkurat det samme jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 12. oktober 2002 #8 Del Skrevet 12. oktober 2002 Jeg fikk 89 % score og så stod d: Du har sex-appeal så det holder,- for noen kan det kanskje bli for mye. Din sjarm, styrke, utstråling og selvtillit kan kanskje skremme enkelte mennesker. På den annen side,- du skal ikke beklage din evne til å gå stolt og rakrygget. D er ikke verst på en helt vanlig lørdag..... Kan skje jeg skal forføre noen ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 12. oktober 2002 #9 Del Skrevet 12. oktober 2002 61%, og samme svaret som de fleste her har fått... Enda jeg svarte ærlig!! Trodde jeg skulle score lavere, jeg da, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 12. oktober 2002 #10 Del Skrevet 12. oktober 2002 "Du har mengder med sex appeal" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. oktober 2002 #11 Del Skrevet 12. oktober 2002 82% JIIIIIIHAAA!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 12. oktober 2002 #12 Del Skrevet 12. oktober 2002 Trenger ikke ta testen for å vite at JA JEG HAR SEX APPEAL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 12. oktober 2002 #13 Del Skrevet 12. oktober 2002 Tør ikke ta testen jeg.. :o Bedre å innbille seg at man har det, enn å få bekreftet det motsatte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 13. oktober 2002 #14 Del Skrevet 13. oktober 2002 Hmmmmm..... Du har mengder med sex-appeal. Score: 83% Du har sex-appeal så det holder,- for noen kan det kanskje bli for mye. Din sjarm, styrke, utstråling og selvtillit kan kanskje skremme enkelte mennesker. På den annen side,- du skal ikke beklage din evne til å gå stolt og rakrygget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 13. oktober 2002 #15 Del Skrevet 13. oktober 2002 Score 63 %......??!!.....trodde da jeg hadde mer sexappeal enn "en del" .... Ja, ja, de fleste tester er jo ikke pålitelige.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2002 #16 Del Skrevet 13. oktober 2002 69%!! Kult Er nå ikke helt sikker på om disse testene er helt potente, men morsomme, det er de!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 13. oktober 2002 #17 Del Skrevet 13. oktober 2002 Du har sex-appeal så det holder,- for noen kan det kanskje bli for mye. Din sjarm, styrke, utstråling og selvtillit kan kanskje skremme enkelte mennesker. På den annen side,- du skal ikke beklage din evne til å gå stolt og rakrygget. Var det ikke det jeg visste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå