AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #41 Skrevet 17. januar 2022 Hvis jeg skulle ha sagt alle tankene mine så ville jeg blitt kalt både det ene og det andre. Total frihet er for folk uten sosiale antenner. Det er også en illusjon, i og med at vårt selv i stor grad dannes i sosial interaksjon. Man balanserer alltid mellom individualitet og sosialitet. Folk som synes det sosiale er for smertefullt, har enten alltid fått gjort som de selv ville, uten å ta hensyn, og får så sjokk i møte med andre, eller så er det en knekk eller bøy på enten den ene eller den andre sosiale antennen, av en eller annen uvisst grunn. Når jeg ser slike utpsykende innlegg som det her, og denne trangen til å alltid få være 'seg selv' og alltid skulle få si hva man tenker, så tenker jeg at man har en eller annen form for sosialt problem, først og fremst. Anonymkode: 5330d...bbd 12
NiceOrNothing Skrevet 17. januar 2022 #42 Skrevet 17. januar 2022 Akkar skrev (1 minutt siden): Og damer på 90 kan sikkert synes at menn på 60 kan se flotte ut. Men de skjønner at det ikke er for dem.. 👆dette 👆.Med alderen kommer visdom sies det. Men hos noen kommer alderen helt alene . 15
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #43 Skrevet 17. januar 2022 Hvorfor sånt behov for å utbasunere dine seksuelle preferanser i det offentlige rom? Jeg er voksen kvinne, og jeg har da takt nok til å ikke snakke om mine preferanser offentlig. Det tilhører den private sfære. Anonymkode: a08d7...24a 13
NiceOrNothing Skrevet 17. januar 2022 #44 Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor sånt behov for å utbasunere dine seksuelle preferanser i det offentlige rom? Jeg er voksen kvinne, og jeg har da takt nok til å ikke snakke om mine preferanser offentlig. Det tilhører den private sfære. Anonymkode: a08d7...24a Det behovet kommer nok av at her kan han være anonym . Han håper nok på mye sympati for sin forvrengte virkelighet . 4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #45 Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor sånt behov for å utbasunere dine seksuelle preferanser i det offentlige rom? Jeg er voksen kvinne, og jeg har da takt nok til å ikke snakke om mine preferanser offentlig. Det tilhører den private sfære. Anonymkode: a08d7...24a Man skulle nesten trodd at Ts har ønsker om å gjøre tankene sine om til handlinger, men at han først ville ta en sjanse å se hva responsen her inne ble. Håper jeg tar feil. Dette innlegget er tankene til et sykt sinn.🤮 Anonymkode: afcba...616 12
Trolltunge Skrevet 17. januar 2022 #46 Skrevet 17. januar 2022 (endret) Herregud, det er faktisk ingen oppegående mennesker som går rundt og flagger sin seksualitet. Det bør heller ikke være en rett å ha, for andre har en større rett til å ikke bli pådyttet andres seksualitet. Vet du hvem du ser på gata som tenner på bdsm, skitne truser, bæsj og brukte sokker? Bare for å nevne noen eksempler på enormt mange preferanser som folk ikke flagger. Fordi det å flagge sin seksualitet og pådytte andre den ikke er sosialt akseptert generelt. Hvorfor skulle gamle menn ha rett til noe ingen andre har rett til, eller gjør? Ok, samle dine like og gå i pride parade du. Der er det jo noe lakk og lær også, så kanskje akkurat den dagen. Ellers er homofili en legning, ikke bare en type seksuell tenning. Homofilie har like stor grad av ulike seksuelle preferanser som heterofile, og de flagger generelt heller ikke hva de tenner på. Om det er sokker, tiss og bæsj, være baby eller you name it. Så nei. Det er ikke hets at det ikke likes at gamle menn flagger sin tenning på svært unge kvinner. Det er generelt ikke akseptert å pådytte andre sin seksualitet. Aksepter det, som vi andre også må, og stort sett gjør. Det er kun mennesker uten sosiale antenner, eller på ulike måter sosialt/mentalt ikke helt optimalt fungerende som gjør slikt. Slike som får støttekontakt og bor i tilrettelagt bolig med hjelp til å fungere noenlunde. Er du i bås med slike? Endret 17. januar 2022 av Trolltunge 20
malifika Skrevet 17. januar 2022 #47 Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Eneste grunnen til at det kalles mannegris å synes yngre jenter er attraktive - noe de er, er fordi disse surmage gamle tantene som ikke får seg pikk sutrer og er bitter fordi menn foretrekker jenter som ser bedre ut på ALLE områder. Facts! Finne seg noen på egen alder ja. Så det er det det handler om? At dere gamle sure kjærringer også skal få noen. Så derfor må han senke ønskene sine til å ta noen av dere istedet for et bedre eksemplar av kvinnearten? Skjønner. Anonymkode: 8b268...e54 Nope. Det handler om at selv om man blir definert som voksen på papiret da man fyller 18 og er fysisk utviklet som en kvinne, så er ikke hjernen ferdig utviklet før man nesten er i midten av 20 årene. Jeg har jobbet mye med ungdom og 19 åringer er mentalt sett nærmere 17 åringer i hodet enn f.eks 21 åringer. Det å ønske seg å ligge med en tenåring når man er godt voksen selv blir for meg derfor som å skulle ønske seg å ligge med et barn med kvinnekropp, det ER ekkelt. Er man selv over 25 år så bør man holde seg unna folk under 20 av rent etiske årsaker. Er man over 25 år så er man voksen både i hode og kropp og da spille det ingen rolle hvor mye eldre partneren din er. 22
Silva Pluvialis Skrevet 17. januar 2022 #48 Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Man skulle nesten trodd at Ts har ønsker om å gjøre tankene sine om til handlinger, men at han først ville ta en sjanse å se hva responsen her inne ble. Håper jeg tar feil. Dette innlegget er tankene til et sykt sinn.🤮 Anonymkode: afcba...616 Da håper jeg at tråden gjør at han blir avskrekket fra det 🤭 Hvis ikke så har vi politi som er gode å ha i sånne situasjoner. 5
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #49 Skrevet 17. januar 2022 starken skrev (1 time siden): Er selv 20 år og foretrekker sex med eldre menn i 40-50 årene. Jeg kunne aldri vært i et forhold med noen på den alderen, da jeg syns det blir for stor forskjell mtp. hvor vi er i livene våre. Men å nyte kroppene til hverandre ser jeg ikke noe problem med ettersom jeg er en voksen dame, selv om at folk rundt meg ikke er helt enig. 1. Du er ikke en voksen dame, selv om du tror det selv. 2. TS er 70 år, ikke 40-50, fortsatt lyst på sex med noen på hans alder? Anonymkode: cd077...447 17
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #50 Skrevet 17. januar 2022 Å sammenligne seksuelle legninger som homofili med seksuelle preferanser, er et blindspor og respektløst. Høres forøvrig mest ut som en våt og uforløst jobbsøknad du brant inne med i din yrkesaktive karriere. Du bør være glad for at du ventet med å meddele den til pensjonsalder og ikke faktisk sa den til en arbeidsgiver den gang. Nå kan du bruke pensjonalderen til å skrive noveller. Leseren er dog neppe tenåringen. Anonymkode: 58fdd...81e 15
Gjest lurven Skrevet 17. januar 2022 #51 Skrevet 17. januar 2022 Det er vel ikke så rart at noen gamle menn vil ha seg med yngre jenter vel, de er jo finere å se på enn en bestemor på 66, men å ville det er en ting, å gjøre det er noe annet
malifika Skrevet 17. januar 2022 #52 Skrevet 17. januar 2022 Og for å si det sånn ts, hadde en homofil 70 åring utrykt at han ville ligge med en 19 år gammel gutt så hadde han fått akkurat like mye grisestempel som deg! Dette handler om alderforskjellen, ikke om legning eller seksuelle preferanser så jeg skjønner ikke hvorfor du blander inn homofile mennesker i tråden din. Du sipper også ufattelig mye og jeg tror det er fordi du innerst inne skjønner at det du sier ikke er helt greit men, du prøver å bruke alt du kan for å overbevise deg selv om at det ikke er så galt å tenke sånn likevel, men jo det er det. Og at vi forteller det til deg er ikke hets og mobbing, det er fakta. Og hvis du faktisk er 70 år så bør du legge om tankegangen din til å tenke at alle damer du får under 55 år er et kupp! 21
NiceOrNothing Skrevet 17. januar 2022 #53 Skrevet 17. januar 2022 (endret) De fleste her inne, både kvinner og menn, er nok istand til å se at dette ikke er «normalen «. Har selv blitt sjekket opp av en syttiåring , å ble langt fra sjarmert . Fikk totalt avsmak bare 😷 Endret 18. januar 2022 av Elaine Marley 8
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #54 Skrevet 17. januar 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Det er vel ikke så rart at noen gamle menn vil ha seg med yngre jenter vel, de er jo finere å se på enn en bestemor på 66, men å ville det er en ting, å gjøre det er noe annet Men hvor fine å se på er 70-årige menn for jenter på 18-19 år? Jeg er over femti, og menn på 70 er alt for gamle for meg til og med, jeg foretrekker menn på min egen alder... Anonymkode: cd077...447 14
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #55 Skrevet 17. januar 2022 Jeg har møtt en del eldre "griser" og felles for disse er at de kommer med uønskede seksuelle tilnærminger i situasjoner hvor det ikke ønskes. Husker godt ubehagelige tilnærmelser jeg fikk som tenåring (ja, også som 13-åring) fra menn på 40+ (en mann på 40 år er åpenbart en eldre mann for en tenåring), og jeg var ikke alene om å oppleve det, mange venninner på min alder opplevde det også. Og felles for oss alle var at vi syntes det var utrolig ubehagelig. En og annen mann kunne være "gammelkjekk", men å ligge med en som var eldre enn ens egen pappa, var overhodet ikke fristende. Kom over en liten "trend" på tik tok her forleden, om yngre kvinner som ble utnyttet av eldre menn, og som angrer på seksuelle affærer med menn som var 30-40 år eldre. Det var ganske trist å lese kommentarene, og se hvor mange som hadde opplevd det. Vil ikke si at en eldre mann som gjerne kunne tenke seg sex med en yngre kvinne, er en gris, men dette er jo også et veldig generelt utsagn - det sier ingenting om alder eller menneskene det involverer. Om du som pensjonist har et reelt ønske om å ha sex med en tenåringsjente, så vil det også bety at dette er noe du går inn for å innfri. Det betyr også at du vil komme med seksuelle tilnærminger mot yngre kvinner, og jeg kan nesten skrive under på at de alltid vil være uønsket. Og jeg kan, som kvinne, med hånden på hjertet si at de fleste unge kvinner ikke ønsker sex med en så mye eldre mann. Det er nok regelen, og der finnes nok kanskje unntak, men du må nok ut med en sum penger om du skal få innvilget dette ønsket ditt. Det er ingenting galt i å fantasere. Selv har jeg mange ganger fantasert om sex med en eldre mann (er selv 27 år) og jeg har hatt mange muligheter. Kan faktisk få meg et ligg med en 50-åring akkurat nå om jeg ønsker det. Greia er dog at jeg kun har vært betatt av èn mann i den alderen. De fleste menn på den alderen er ikke seksuelt attraktive i mine øyne, og grunnen til at jeg har disse fantasiene er fordi jeg også har en daddy/little-kink og ønsker en "fullverdig daddy" når det kommer til aldersforskjell og erfaring. Men det er ikke gitt at en mann har mye erfaring bare fordi han er eldre. Det betyr heller ikke at han er god i senga, omsorgsfull, en jeg kan stole på. Nå har jeg lite tro på at en 70-åring sitter på Kvinneguiden og broderer ut om dette, jeg tror nok heller trådstarter er en litt yngre mann, som har en greie for svært unge jenter, nærmere bestemt tenåringsjenter. Det går egentlig for det samme, tenker jeg. Det har vært mye fokus i media på markedsverdi når det kommer til kvinner, og jeg lurer på hvorfor markedsverdien til menn ikke har blitt diskutert i like stor grad. Menn er mest attraktive når de er i 30-årene, og etter det synker markedsverdien deres også. Vi ser mange kjekke menn i 50 og 60-årene i Hollywood, men vi ser de sjeldent/aldri på gata. Et annet argument eldre menn ofte bruker er at de kan befrukte kvinner selv om de er eldre. Forstår ikke helt dette argumentet, for meg og mange andre er det fullstendig irrelevant og har lite med attraktivitet å gjøre. Det er en grunn til at en god del norske menn reiser til Asia for å finne seg hustru, og det er også en grunn til at disse kvinnene velger mennene. Det er på grunn av at de har ressurser som de trenger. Ingenting galt i det, jeg kjenner selv yngre, asiatiske kvinner som er gift med eldre norske menn. Noen av de har det kjempe fint og er lykkelige, heldigvis, men dessverre ikke alle... Jeg unner de lykke, virkelig. Jeg hadde grepet muligheten hadde jeg vært i deres sko, men jeg er en norsk, privilegert kvinne og har ressursene jeg trenger, uten en partner. Dermed trenger jeg ikke gå etter en eldre mann med penger for å ha et hus å bo i og for å føle meg trygg. Jeg kan velge og vrake i menn på min egen alder og menn i 30-årene, den typen menn jeg liker. Jeg er SÅ takknemlig for akkurat dette, at min fattigdom og mine manglende muligheter, ikke blir utnyttet av eldre menn. Har ikke noe behov for å kalle deg gris. Og du har selvsagt lov til å drømme og ha dine fantasier. Men husk at seksuell trakassering og å gi unge jenter uønsket seksuell oppmerksomhet, ikke er greit. At de kaller deg for en gris, er da bare på sin plass. Jeg hadde kalt en hvilken som helst mann for gris om han ga meg den typen oppmerksomhet, og den var uønsket. Det er ikke uvanlig å være tiltrukket av kvinner og menn i sin (seksuelt attraktive) beste alder (20 til 30-årene). Jeg kommer definitivt til å drømme om veltrente, kjekke 20 og 30-åringer når jeg blir eldre også. Vakre, flotte menn som ikke har blitt for hardt påvirket av livet enda. Det kan jo ikke bli bedre. Og til de kvinnene som lar seg provosere av trådstarter: ikke gidd. Det er poengløst. Finnes tusenvis av andre ting man kan la seg provosere av, ting man faktisk kan gjøre noe med, men en tilfeldig, eldre mann på Kvinneguiden som er kåt og muligens deprimert og lei seg for at hans beste år er forbi, er ikke noe å la seg provosere av. La nå mannen få runke og fantasere, og ikke bit på agnet. Jeg jobber i eldreomsorgen (gjort det i 10+ år) og har møtt mange, mange eldre menn (60-100 år). Svært få av mennene har vært "griser" som har kommet med uønskede seksuelle tilnærminger, snakket om sex og siklet på de yngre pleierne. De som gjorde det, var like ubehagelige mot de eldre kvinnene, det var ikke bare myntet på de yngre. Er man en ubehagelig mann uten grenser og respekt for kvinner, så går ikke det bare utover de yngre, det går faktisk utover alle de andre også. Anonymkode: 4c8cc...18a 7
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #56 Skrevet 17. januar 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Det er vel ikke så rart at noen gamle menn vil ha seg med yngre jenter vel, de er jo finere å se på enn en bestemor på 66, men å ville det er en ting, å gjøre det er noe annet Det er et langt spekter mellom 70 og 19. Å visuelt se for seg gamlefar se tvers gjennom meg (30) for å sikle på en nittenåring bak meg, er rart å tenke på og litt til å le av. Nå høres det ut som jeg vil at gamlefar skal se på meg, men jeg synes det er fascinerende at alderen han nevner er SÅ jævla lav. Jeg ville jo tenkt på han som en gris dersom han gjorde tilnærmelser mot meg også, liksom. NITTEN ÅR. Herrejemini. Anonymkode: 5330d...bbd 13
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #57 Skrevet 17. januar 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Det er vel ikke så rart at noen gamle menn vil ha seg med yngre jenter vel, de er jo finere å se på enn en bestemor på 66, men å ville det er en ting, å gjøre det er noe annet Og en bestefar på 66 år er langt ifra pen å se på han heller. Men i den alderen så betyr ofte nærhet og kjærlighet, omsorg for hverandre, mye mer enn sex. Menn og kvinner på 60+ får selvsagt ikke sex med noen som kunne vært barnebarnet deres med mindre de betaler for det, enten direkte eller indirekte. Slik er det bare. Anonymkode: 4c8cc...18a 11
Silva Pluvialis Skrevet 17. januar 2022 #58 Skrevet 17. januar 2022 (endret) NiceOrNothing skrev (På 17.1.2022 den 23.47): De fleste her inne, både kvinner og menn, er nok istand til å se at dette ikke er «normalen «. Har selv blitt sjekket opp av en syttiåring , å ble langt fra sjarmert . Fikk totalt avsmak bare 😷 Du sier noe. Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel 8
Gjest lurven Skrevet 17. januar 2022 #59 Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og en bestefar på 66 år er langt ifra pen å se på han heller. Men i den alderen så betyr ofte nærhet og kjærlighet, omsorg for hverandre, mye mer enn sex. Menn og kvinner på 60+ får selvsagt ikke sex med noen som kunne vært barnebarnet deres med mindre de betaler for det, enten direkte eller indirekte. Slik er det bare. Anonymkode: 4c8cc...18a Såklart ikke, men de kan jo ha lyst på det, i fantasien liksom,
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #60 Skrevet 17. januar 2022 Gjenferdet skrev (1 minutt siden): Du sier noe. Jeg ble utsatt for en annen grenseoverskridelse da jeg var 21 år. Mannen var fylt 50 år. For meg ble hele hendelsen et nytt traume. Jeg kommer til en psykiater og skal fortelle om dette. Jeg sier at jeg oppriktig trodde at jeg skulle dø og bli voldtatt. Jeg forteller inngående om hendelsen og mine følelser. Og så presterer hun jammen å si «men du er jo pen, eldre menn kan bli forelsket». 😮 Altså. Jeg fortalte dette til en venninne og hun ble helt satt ut. «Skulle det liksom være et kompliment?», svarte hun meg. Ja, selvfølgelig kan eldre menn bli forelsket, men det forsvarer ikke å skremme et menneske til døde. Og det er langt ifra noe kompliment, hvis noen tror det. Det er jo trist sagt også. Som om ungdom betinger en eldre manns forelskelse. Betatt og kåt er noe annet. Ikke blande inn kjærlighet. Å nærme seg en tyveåring romantisk eller seksuelt når man er femti er i tillegg hensynsløst, ettersom alle oppegående menn vet at unge kvinner flest synes dette er veldig ubehagelig. Anonymkode: 5330d...bbd 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå