Gå til innhold

Det er hets å kalle eldre menn som kunne tenke seg sex med unge kvinner for griser.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Peanut skrev (Akkurat nå):

For ikke å snakke om hvordan det står til i land der jenter blir giftet bort til steingamle gubber som kunne vært fedre eller bestefedre. De jentene mister alt. 

Fryktelig trist og ekkelt. Men det er jo ikke lov å si det er ekkelt. Det slår meg som nokså paradoksalt. Menn som er veldig opptatt av å si til kvinner at deres markedsverdi synker da og da (kvinner er i mye større grad kjent med at de ikke nødvendigvis er attraktive for yngre menn), er ofte de samme som sier at man aldersdiskriminerer og hetser når man påpeker at det er ekkelt eller fullstendig skjevt når en veldig mye eldre blir sammen med en mye yngre. Go figure. Alder HAR betydning, for alle, på en eller annen måte - denne romantiske forestillingen om fri kjærlighet og at alder ikke har noen betydning er bare forgyllet rasjonalisering.

Anonymkode: 5330d...bbd

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Mitt ønske for fremtiden er mer åpenhet, mer forståelse, mer høflighet, mindre hets og bedre skjerming mot hets uansett hvem du som menneske tiltrekkes av, ikke bare skjerming av utvalgte grupper. Et varmere samfunn, med andre ord.

Ehhh nei. Noen tiltrekninger er perversjoner som samfunnet ikke ønsker seg. Det er ikke samfunnet som skal forstå deg, det er DU som skal forstå 19-åringer. Gjør man det, så skjønner man at du er på ville veier. 

Skal likevel gi deg en ting, du er i denne tråden blitt beskyldt for å gå etter både 14- og 16-åringer, noe jeg ikke kan se du har skrevet. Så det er ikke fair alt som skrives om deg. I mine øyne er du en ekkel gris som går etter 19-åringer, men det er tross alt bedre det enn om du gikk etter mindreårige. 

Anonymkode: 7e58b...5de

• Liker 8
Skrevet
31 minutter siden, Hespe3 said:

Komplimenter ja - men tafsing, klåing, plystring, "catcalls", (seksualiserte) kommentarer om kropp, pupper, rumpe etc. eller "tilbud" om sex er ikke komplimenter. Det klassifiserer som uønsket seksuell oppmerksomhet, og er noe mange kvinner dessverre har opplevd å bli utsatt for helt siden de var tidlig i tenårene eller kanskje ennå yngre. Eller mener du at "åpen og inkluderende" egentlig er en omskriving for å oppføre seg hvordan man vil overfor hvem som helst uten at det blir reaksjoner? Som @Vera er inne på, er det sjelden man opplever slik oppførsel fra yngre menn. 

Nei det jeg mener er at alder er urelevant når man diskuterer hva som er sjekking og hva som er seksuell trakassering.

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Vel, kjære medsøstre. Skal vi gå inn for å hjelpe våre sønner å ikke bli slike gamle griser? Veilede dem nå, mens de fremdeles er unge nok til å få verdisystemet på plass?

Kanskje vi kan hjelpe våre kvinnelige barnebarn, oldebarn og tippoldebarn  fra å i hvert fall bli trakassert av våre egne sønners generasjon?

Anonymkode: 3a582...d0f

Ja! Kom igjen, medsøstre og brødre med sønner i hus! Grunnlaget legges tidlig.

Anonymkode: e4664...e87

• Liker 5
Skrevet
Gjenferdet skrev (14 timer siden):

Det er ikke hets.

Virkelig? Også du forstår at gris er et devaluerende uttrykk som ikke er ment positivt. Synes du skuffer nå, du har korrekt vært på ballen i ditt forsvar av mange grupper her inne, men også du klarer å se at han har et poeng i at enkelte former for "angrep" er "akseptable" i samfunnet. Synes du det hadde vært greit hvis uføre ble kalt for dyr bare fordi de provoserte en eller annen? 

Anonymkode: ed6c5...26a

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, Hannah80 said:

Virkelig? Du er jo ingen ungdom selv. 🤔 

Det var nettopp poenget mitt, jeg er ikke ungdom lenger og at selv for meg, som voksen kvinne på 30 er en på over 50 altfor gammel og jeg kan ikke skjønne hvordan en mann på 50+ kan tro at jeg ville vært interessert i noe annet enn normale, høflige samtaler. Jeg synes fremstøt fra den aldersgruppen er ubehagelig og  upassende. 

Anonymkode: bbec4...f96

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Virkelig? Også du forstår at gris er et devaluerende uttrykk som ikke er ment positivt. Synes du skuffer nå, du har korrekt vært på ballen i ditt forsvar av mange grupper her inne, men også du klarer å se at han har et poeng i at enkelte former for "angrep" er "akseptable" i samfunnet. Synes du det hadde vært greit hvis uføre ble kalt for dyr bare fordi de provoserte en eller annen? 

Anonymkode: ed6c5...26a

Det er greit. Man kan jo fremdeles si man synes det er ekkelt. Men uansett er sammenligningen mellom menn som vil ha yngre kvinner og som krever oppmerksomhet for dette og uføretrygdede rar. Dette er ikke en marginalisert gruppe. Jeg vil si som til herr ts - fantasien er fri. Så da kan man heller holde merkelappene inni seg. Men det er klart - man kaller på ulike reaksjoner når man holder en selvmedlidende og utpsykende tale om sine preferanser for unge damer på internett og manglende aksept for noe egentlig privat. Det var vel ingen som trodde dette skulle gå nydelig for seg?

Anonymkode: 5330d...bbd

• Liker 3
Skrevet
1 hour ago, NiceOrNothing said:

Nå surret du med vilje . Masse som er lov , men kunne man vært far eller bestefar til vedkommende , lar man vær å sikle åpenlyst .  ..nornal folkeskikk er en fin ting .

Så du det er greit å sikle åpenlyst så lenge aldersforskjellen ikke er for stor? Hva om man sikler på hun flotte  på 40 som danser ved siden av jentegjengen på 20? :P 

Anonymkode: 1ee35...940

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Nå er det jo faktisk 19 år gamle jenter som ser mer kvinnete ut enn den jevne dama 25-35 liksom. Når man vet den mentale utviklingen stopper et eller annet sted rundt14 års alderen på kvinner, så skjønner jeg ikke helt hvofor det skal være feil å gå for de mest fruktbare damene? Forskjellen er jo bare forfall på kropp stort sett.

Anonymkode: e26a4...210

Kvinnete? Hva er det for ett ord? Kvinnelig heter det.

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Ja! Kom igjen, medsøstre og brødre med sønner i hus! Grunnlaget legges tidlig.

Når jeg leser her, ser jeg at jeg i hvert fall har gjort mitt på det området. Min ene sønn er 29, og han vegrer seg for å gå for jenter under 25, for han synes de er for unge for han. Under 20 så er de barn i hans øyne, og jeg merker jeg er glad for at han tenker sånn. 

TS stakkars, føler seg stigmatisert fordi han må la være å utbasunere sine seksuelle preferanser for omverdenen. Det er et såpass stort problem at han må lage et langt innlegg på KG med selvmedlidende vrøvl, som overhodet ikke gir noe mening for alle oss andre, som har forstått at ens seksuelle preferanser er en privatsak. Hvem i all verden skulle ha interesse av å vite sine kollegers, naboers eller venners seksuelle preferanser? 

Vi har alle fantasier og drømmer. At man for det meste holder dem for seg selv, er normalt. Å føle seg hetset fordi man ikke kan skrike dem ut til alle og en hver, er i overkant sykelig.

Selv er jeg en kvinne på over 50 år, og menn som nærmer seg 70 er ikke interessante for meg. De er for gamle. Så at 19-åringer skulle velge en på nærmere 70, når de kan velge en på 22, er temmelig utopisk.

Anonymkode: bb99d...fb8

• Liker 12
Skrevet

Det som er naturlig og normalt jo eldre man blir, er at man synes unge folk bare ser yngre og yngre ut. Hvis jeg ser en gjeng med videregående elever på bussen, så synes jeg de nermest ser ut som barn. Man tenker "så vi virkelig så unge ut?" Derfor er det helt unaturlig og ekkelt å tenne på så unge folk når man er voksen. Og BTW, jenter er IKKE voksne og ferdigutviklet i den alderen noe mer enn gutter. Spør hvilken som helst voksen dame om hun var like voksen som 18 som hun er i dag. Ingen damer kommer til å svare Ja på det. 

Anonymkode: 3abef...fe1

• Liker 13
Skrevet

🚩Sannheten er at du ER en gammel og desperat gris, både for jentene i din alderspreferansegruppe og for alle oss andre. 🐖🐷🐽

🚩Du kan selvfølgelig drømme om dem, det er det ingen som nekter deg. De fleste mennesker har lyst på ting de ikke kan få, det er sånn mennesker fungerer.

🚩Hjernen er ikke ferdig utviklet før man har bikket 25. Det har med konsekvenstenkning og dømmekraft å gjøre også. Du ser selv at dette blir feil eller?

🚩Jeg personlig er ikke spesielt for at NOEN flagger sine seksuelle preferanser og pusher seksualiteten sin på andre, heller ikke homofile. Men homofili, DÈT er noe helt annet enn det du driver på med her.

🚩Jeg har lest noen intervjuer med pedofile i VG, Dagbladet og lignende sider. Jeg må si det er en del likhetstrekk med argumentasjonen din om hvorfor gamlinger skal få lov å gå ungt. Dette finner jeg skremmende. Jeg sier IKKE at du er pedofil, men tankegangen ligner litt for mye.

🚩Du virker høy på deg selv - typ narssissist, uten noen som helst form for empati for andre, ei heller selvinnsikt. Jeg tror også du er en lost case INGEN noengang klarer å snakke til fornuft.

🙏🏻Jeg ber for at ingen 18-åring med en trøblete barndom treffer på deg🙏🏻

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var nettopp poenget mitt, jeg er ikke ungdom lenger og at selv for meg, som voksen kvinne på 30 er en på over 50 altfor gammel og jeg kan ikke skjønne hvordan en mann på 50+ kan tro at jeg ville vært interessert i noe annet enn normale, høflige samtaler. Jeg synes fremstøt fra den aldersgruppen er ubehagelig og  upassende. 

GEORGE CLOONEY???? husker jenter på 12 og 60 synes han var kjekk. Her må du jekke deg ned.

Anonymkode: 4a6bf...823

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

GEORGE CLOONEY???? husker jenter på 12 og 60 synes han var kjekk. Her må du jekke deg ned.

Det er da vitterlig forskjell på å si at noen er kjekke, pene, stilige uavhengig av alder og å ville ha sex med dem. Finnes mange flotte eldre menn, jeg synes Sean Connery f.eks var virkelig stilig som gammel og en kjekk mann gjennom hele livet. Men hadde da aldri villet hatt noen seksuell relasjon til han allikevel. Flotte eldre menn er perfekte for flotte eldre damer. 

Å ville ha sex med noen handler dessuten virkelig om mer enn hvordan de ser ut. Og å si at noen er objektivt kjekke og sexy er ikke ensbetydende med at man er interessert i å ha en sånn relasjon. Man kan for øvrig fint takke nei til dritkjekke menn på egen alder også, personligheten matcher ikke alltid fasaden. Og så er det ikke mange George Clooney'er der ute altså. Så det er sånn sett et søkt argument uansett. 

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hallo! Alle drømmer om kjendiser! Fordi de er pene, kjekke og kjente.

Husker jeg drømte om flere kjendiser og kjekke, pene lærere når jeg var 12-13 år, men hvis jeg hadde møtt George Clooney på gata når jeg var 13 og han hadde invitert meg hjem til seg, hadde jeg løpt hjem til mamma og han hadde blitt anmeldt for grooming😱😱😱

Du må huske det at barn og ungdom drømmer om menn på en annen måte enn voksne kvinner. DET får ikke mange menn med seg altså!

• Liker 11
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er da vitterlig forskjell på å si at noen er kjekke, pene, stilige uavhengig av alder og å ville ha sex med dem. Finnes mange flotte eldre menn, jeg synes Sean Connery f.eks var virkelig stilig som gammel og en kjekk mann gjennom hele livet. Men hadde da aldri villet hatt noen seksuell relasjon til han allikevel. Flotte eldre menn er perfekte for flotte eldre damer. 

Å ville ha sex med noen handler dessuten virkelig om mer enn hvordan de ser ut. Og å si at noen er objektivt kjekke og sexy er ikke ensbetydende med at man er interessert i å ha en sånn relasjon. Man kan for øvrig fint takke nei til dritkjekke menn på egen alder også, personligheten matcher ikke alltid fasaden. Og så er det ikke mange George Clooney'er der ute altså. Så det er sånn sett et søkt argument uansett. 

Og for ordens skyld, det finnes en haug av flotte og kjekke 20 åringer, men jeg er ikke interessert i sex med dem heller. De er jo altfor unge for meg. 

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Slutt å hetse griser!

De er helt uskyldige dyr, dratt inn i denne diskusjonen.

Anonymkode: 3a582...d0f

De ser ut til å forstå grenser bedre enn noen mennesker også. 

Anonymkode: 30b5e...c27

• Liker 7
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det er ikke tenningsmønsteret som gjør deg til en gammel gris. 

Det er ordene du bruker, og handlingene dine. 

Dersom en 18åring modell tar kontakt med deg, og ønsker å ligge med deg (på grunn av personligheten din og ikke penger/status), er du ikke en gris om du sier ja. Hvis du stadig går etter unge jenter som ikke har noen som helst ønsker om oppmerksomhet fra deg (vil tro denne gruppen består av 100% av alle jenter og damer opp til 55 år, men la oss fokusere på de under 30), er du en ekkel gris som ikke har noen som helst kontakt med virkeligheten. 

Anonymkode: 626f0...e74

Penger og status er det som avgjør om kvinner vil ligge med menn. Kjønnsforskjeller i partnervalg. Hørt om det? Bruk  fem minutter på Google ;) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Penger og status er det som avgjør om kvinner vil ligge med menn. Kjønnsforskjeller i partnervalg. Hørt om det? Bruk  fem minutter på Google ;) 

Bruk fem minutter i virkeligheten, så finner du ut at Norge er fullt av helt alminnelige menn som verken har spesielt «høy status» eller mye penger - og de er i forhold! De har kjærester! Samboere, koner! De har barn! De har masse sex! Og de er lærere, studenter, arbeidsledige, elektrikere, drosjesjåfører, forskere, vaktmestere, prester, it-utviklere og butikkmedarbeidere….

Det er bare forkvakla menn på nettet som tror at alle menna som jobber på Kiwi eller kjører renovasjonsbil er jomfruer. 

Husk at mye av det du leser på nett handler om amerikanske forhold. I Norge har vi så gode sosiale ordninger at kvinner jobber og forsørger seg selv også etter at de har fått barn, må ikke leve på mannen eller være avhengig av mannens jobb med god sykeforsikring for å ivareta barnas helse.

• Liker 13
Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Den seksuelle lavalderen på 16 er IKKE til for at godt voksne skal ligge med sekstenåringer. En godt voksen person og en tenåring vil ALDRI være jevnbyrdige. Det er altfor stor risiko for utnyttelse. Det er den voksnes ansvar å ikke gjøre noe med/mot den unge som kan skade vedkommende. Og ja, grooming, manipulasjon, sex kan være skadelig.

Anonymkode: 23e3a...e12

Dette!! 

Helt skammelig å lese at hjernen din ikke har utviklet seg i takt med alderen din. 19 år og du er 70? Skammer du deg ikke over å tenke seksuelt om jenter som kan være på samme alder som barnebarna dine?

Har du ikke modnet på disse årene fra du selv var 19 år? Får du ikke bestefarsfølelser for slike småjenter? Men tenker i stedet at du vil ha sex med dem?

Altså, alt man skal lese på nett 🤣

Du kan jo ikke være riktig rett, greit at jeg ikke har noe imot aldersforskjell. Er selv sammen med en langt yngre mann, men såååååå mye ytterpunkter er da virkelig ikke normalt.

Tror du gjør klokt i å holde kjeft om dine seksuelle fantasier. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...