Gå til innhold

Det er hets å kalle eldre menn som kunne tenke seg sex med unge kvinner for griser.

Anbefalte innlegg

Skrevet
lurven skrev (Akkurat nå):

Såklart ikke, men de kan jo ha lyst på det, i fantasien liksom, 

Ja, men her er det snakk om noe annet enn bare fantasien, høres ut som ts går inn for å få sex med tenåringsjenter og mener at det skal være sosialt akseptert. Han glemmer derimot at "ingen" tenåringsjente frivillig vil ha sex med en så mye eldre mann. Unntaket er om jenta har spesielle kinks, er svært nedbrutt psykisk og emosjonelt, sårbar og i posisjon til å groomes og utnyttes. 

Anonymkode: 4c8cc...18a

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Sikkert en eller annen gris her som mener at absolutt alle menn, også alle de som sytti, tenker slik. Noen menn her på kg jobber hardt for å ødelegge menns rykte og skal ha det til at menn er prikklike på de verste punktene. Merkelig nok.

Anonymkode: 5330d...bbd

Heldigvis er ikke alle menn sånn :) 

Det som slår meg i disse debattene, som det for øvrig har vært en del av, er alderen som liksom er «godtatt» å gå etter for disse eldre mennene.

De sier at hun er lovlig fra hun er 16 år. Som om hun var fritt vilt eller et kjøttstykke. Noen forteller at de fantaserer om barn nedi 14 års alderen. De vet at de er adgang forbudt, men de prøver å rettferdiggjøre hvorfor det skulle vært greit å ha sex med dem.

Da lurer jeg litt på hvor langt ned de ville gått, hvis vi så bort i fra loven? 14 år, 12 år, 10 år, eller enda yngre? 

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men hvor fine å se på er 70-årige menn for jenter på 18-19 år? Jeg er over femti, og menn på 70 er alt for gamle for meg til og med, jeg foretrekker menn på min egen alder...

Anonymkode: cd077...447

De aller færreste ønsker å bli sjekket opp av en som kunne vært deres far/ bestefar.  Har hørt om daddy-issues.  Men grand-daddy -issues , hører nok med til sjeldenhetene aldeles .

• Liker 10
Skrevet
lurven skrev (3 minutter siden):

Såklart ikke, men de kan jo ha lyst på det, i fantasien liksom, 

Ja, men i fantasien er alt lov. Det merkverdige er at man må skrike ut sine preferanser og fantasier. Herregud, hvor mye fantaserer ikke jeg om, mye sykt og. Det er overhodet ikke koblet sammen med en selvrettferdig følelse om at det skal tolereres og aksepteres når jeg sier det høyt, og heller ikke med et behov om å si det høyt. Det er ingen som overvåker fantasien, så det er uforståelig for meg hvorfor man skal bable om den, med mindre man ønsker å ta noe av det ut i praksis og dermed trenger å rasjonalisere det, eller om det handler om en slags type skryt eller eksibisjonisme.

• Liker 11
Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 10
Skrevet
Gjenferdet skrev (Akkurat nå):

Så kommer jeg til en dott av psykiater som liksom skal forstå ham. Jeg er jo så pen så eldre menn kan bli forelsket, må tro.

Er du ikke riktig klok?, tenkte jeg. Sykt å si som behandler. Det ble siste time hos henne for å si det sånn.

Høres ut som noe min gamle mormor kunne ha sagt. En slags generasjonskommentar.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eneste grunnen til at det kalles mannegris å synes yngre jenter er attraktive - noe de er, er fordi disse surmage gamle tantene som ikke får seg pikk sutrer og er bitter fordi menn foretrekker jenter som ser bedre ut på ALLE områder. Facts! 

Finne seg noen på egen alder ja. Så det er det det handler om? At dere gamle sure kjærringer også skal få noen. Så derfor må han senke ønskene sine til å ta noen av dere istedet for et bedre eksemplar av kvinnearten? Skjønner. 

Anonymkode: 8b268...e54

Nå er jeg sikkert en av disse gamle sure kjøringene du tenker på (33 år), men kan si jeg synes at det var rimelig ekkelt med gamlinger som prøvde seg når jeg var 18-19. Om en ikke har for mye penger, status er ikke akkurat 60+ menn veldig attraktive. Penger og status sia noen omtrent gjør alt for det. 

Anonymkode: aa82a...61a

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor drar du homofile inn i ditta?!😂😂😂 

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nå er jeg sikkert en av disse gamle sure kjøringene du tenker på (33 år), men kan si jeg synes at det var rimelig ekkelt med gamlinger som prøvde seg når jeg var 18-19. Om en ikke har for mye penger, status er ikke akkurat 60+ menn veldig attraktive. Penger og status sia noen omtrent gjør alt for det. 

Anonymkode: aa82a...61a

Vi sure gamle kjerringer på rundt 30 har ikke så veldig store problemer med å få oss et ligg med en fyr på 25 (min erfaring som dame på 32), men ja - det er sikkert surt for menn som prøver å overbevise hele verden om at damers markedsverdi faller når de blir elleve år.

• Liker 15
Skrevet

Eneste grunnen til at det kalles mannegris å synes yngre jenter er attraktive - noe de er, er fordi disse surmage gamle tantene som ikke får seg pikk sutrer og er bitter fordi menn foretrekker jenter som ser bedre ut på ALLE områder. Facts! 

Finne seg noen på egen alder ja. Så det er det det handler om? At dere gamle sure kjærringer også skal få noen. Så derfor må han senke ønskene sine til å ta noen av dere istedet for et bedre eksemplar av kvinnearten? Skjønner. 

Anonymkode: 8b268...e54

Samme for men. Er ikke så veldigt attraktive lengre når du blir eldre desverre. Jeg er 28. Jeg skulle aldri i hele mitt liv gå for en gubbe! Jeg vil ha Noen jevnlik. Samme når jeg blir eldre- ha Noen på jevnalder og som trener på likhet som jeg selv. Er så drit Lei av å få meldinger av gubbar på sociale medier asså. Precis som dem trur dem kan få Hva dem vil

Anonymkode: de1dc...2b9

• Liker 3
Skrevet

Den seksuelle lavalderen på 16 er IKKE til for at godt voksne skal ligge med sekstenåringer. En godt voksen person og en tenåring vil ALDRI være jevnbyrdige. Det er altfor stor risiko for utnyttelse. Det er den voksnes ansvar å ikke gjøre noe med/mot den unge som kan skade vedkommende. Og ja, grooming, manipulasjon, sex kan være skadelig.

Anonymkode: 23e3a...e12

Loven er vel til for at en ikke skal ligge med de på under 16 enten en er 17 eller 71.

Hva en 16 åring kan håndtere ellers har variert litt oppigjennom.

Imidlertid er en 18 åring mye mer kapabel iforhold til loverket og antagelig kapabel til å håndtere egen seksualitet. Enkelte liker eldre menn og har den preferansen, det må de få lov til. 

Trådstarter vil da passe for en sånn. Dette må også være lov.

Alder og aldersforskjell er nok et av de siste tabuområdene vi har. Så jeg må nok helle til trådstarters syn her om at en trenger ikke å kalle folk dyr.

Når er en en gris og når blir grisen gammel?

Andre veien var det en mann på 26 som i en tråd ytret preferanser på damer i alderen 35 til 60 nå er ikke dette så ekstremt, men en tydelig alderspreferanse, hvorfor er dette mer legitimt?

Love is love er kanskje å dra det litt langt, men sex is sex.

Skrevet

Den seksuelle lavalderen på 16 er IKKE til for at godt voksne skal ligge med sekstenåringer. En godt voksen person og en tenåring vil ALDRI være jevnbyrdige. Det er altfor stor risiko for utnyttelse. Det er den voksnes ansvar å ikke gjøre noe med/mot den unge som kan skade vedkommende. Og ja, grooming, manipulasjon, sex kan være skadelig.

Anonymkode: 23e3a...e12

Loven er vel til for at en ikke skal ligge med de på under 16 enten en er 17 eller 71.

Imidlertid er en 18 åring mye mer kapabel iforhold til loverket og antagelig kapabel til å håndtere egen seksualitet. Enkelte liker eldre menn og har den preferansen, det må de få lov til. 

Alder og aldersforskjell er nok et av de siste tabuområdene vi har. Så jeg må nok helle til trådstarters syn her om at en trenger ikke å kalle folk dyr.

Andre veien var det en mann på 26 som i en tråd ytret preferanser på damer i alderen 35 til 60 nå er ikke dette så ekstremt, men en tydelig alderspreferanse, hvorfor er dette mer legitimt?

Skrevet (endret)
Flintis skrev (På 18.1.2022 den 0.35):

Omtrent ingen 16 åringer er modne nok for å ha sex med 70 åringer. Bare fordi det er lovlig betyr det ikke at det er greit og at jentene er fritt vilt.

Det er rett og slett utnyttelse å gå etter en 16 åring, spesielt om man er 30 år eller eldre.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 15
Gjest Adobyen
Skrevet

Hva med rike, eldre menn og unge, pene damer da?  De kan vel risikere noen betegnelser begge to…. 
Mitt forbehold mot store aldersforskjeller er kun risikoen for å miste sin kjære, og at den eldste vil bli svakere.

Skrevet
Flintis skrev (5 minutter siden):

Det er ikke et tabu rundt aldersforskjell mellom kvinner og menn der mannen er eldre. Noen menn maser om dette konstant, noen menn gifter seg med langt yngre kvinner fra utlandet. Her inne skrikes det fra noen menn om at alle menn liker kvinner på 20 år hele livet. Det finnes ikke noe kollektivt tabu for det er nok menn som gnåler om dette hele tiden. De krever derimot å ikke få sosiale sanksjoner, synes veldig synd på seg selv. Altfor mange eldre menn legger seg etter langt yngre kvinner, f.eks. på byen som synes dette er ubehagelig. Som sagt - ikke tabu. Det er langt mer tabu for kvinner å legge seg etter yngre menn. Det er også en av grunnene til at det skjer sjeldnere i tillegg til at mange kvinner korrekt analyserer det dit hen at yngre menn ikke nødvendigvis synes hun er attraktiv som mye eldre kvinne enn ham.

• Liker 14
Skrevet

Nei, hadde det ikke blitt kritisert så ville gamle menn gått og trakassert unge jenter hele tiden. Ingen unge jenter liker dette! Det er skremmende og creepy uanhengi av hva man kaller det. Men liker greit at dere forstår hvordan det føles! 

Anonymkode: 95ead...7d8

• Liker 17
Skrevet (endret)

Kjære trådstarter!

Da du var 19 år, hadde du da lyst å hoppe til sengs med en kvinne på 70år?

-Jeg tror ikke at du tenkte tanken en gang!

Likedan vil ikke en 70-åring pirre en jente på 19 så fremt han ikke lokker med et overfylt garderobeskap, ny bil og 5 års klippekort på skjønnhetssalong. Det er KUN penger som lokker unge jenter. De tror jo ikke at en 70åring kan få opp pikken en gang! 

Endret av Smugleseren
  • Liker 7
Skrevet

Da jeg var 32 ble jeg kontaktet/sjekket opp av en mann på 45. 

-ALTFOR gammel, mente jeg og sjekket opp en på 26 i steden. 😇 

Fortsatt sammen 17 år senere! 

Anonymkode: 26f6a...6e5

• Liker 4
Skrevet

Husker godt perioden fra 18-22 år da man var mye på byen. Dansa og kosa oss venninner i mellom. Og alltid var der en gris eller fem som stod og siklet. Det var ikke så godt skjult for å si det sånn. Og vi kalte dem akkurat hva vi så i våre øyne: kåte gamle griser! 🤮 

Dette var da menn fra 35 år og oppover. Om en på 70 år hadde prøvd , fysj. 
Selv ikke som 40-åring ønsker jeg det! 

Anonymkode: b1bfa...a13

• Liker 14
Skrevet
Smugleseren skrev (21 minutter siden):

Kjære trådstarter!

Da du var 19 år, hadde du da lyst å hoppe til sengs med en kvinne på 70år?

-Jeg tror ikke at du tenkte tanken en gang!

Likedan vil ikke en 70-åring pirre en jente på 19 så fremt han ikke lokker med et overfylt garderobeskap, ny bil og 5 års klippekort på skjønnhetssalong. Det er KUN penger som lokker unge jenter. De tror jo ikke at en 70åring kan få opp pikken en gang! 

Amen 🙏🏻 

Anonymkode: de1dc...2b9

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...